Bendradarbiavimo su tėvais iššūkiai priešmokyklinio ugdymo pedagogams: kaip spręsti kylančias problemas? | Pedagogas.lt

Bendradarbiavimo su tėvais iššūkiai priešmokyklinio ugdymo pedagogams: kaip spręsti kylančias problemas?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Seminaro akcentai

1/35

00:03:25

Priešmokyklinuko iššūkis – subręsti mokyklai

2/35

00:09:58

Laikmečio ypatumai

3/35

00:04:38

Tėvų grupių klasifikacija (remiantis r. Vogels)

4/35

00:02:47

Kaip su tėvais pasidalinti atsakomybe už vaikų ugdymą?

5/35

00:05:43

Bendradarbiavimo su tėvais formos

6/35

00:01:52

Tėvų susirinkimai

7/35

00:03:09

Surengti gerą tėvų susirinkimą, auklėtojui reikia gerai pasiruošti:

8/35

00:12:41

Kada bendras susirinkimas – ne pati tinkamiausia bendravimo su tėvais forma?

9/35

00:01:36

Apklausos

10/35

00:02:36

Individualus pokalbis

11/35

00:00:47

Kokių atsakymų tėvai dažniausiai tikisi iš mokytojų?

12/35

00:06:12

Iš anksto suplanuotas pokalbis su tėvais

13/35

00:04:36

Pagrindiniai pokalbio su tėvais principai

14/35

00:04:26

Trišaliai pasitarimai

15/35

00:03:30

VAIKO GEROVĖS komisijos

16/35

00:01:13

VAIKAI SU ĮVAIRIAIS POREIKIAIS  įvairių charakterio bruožų turintys TĖVAI

17/35

00:00:51

PROBLEMIŠKI TĖVŲ BRUOŽAI: VENGIANTIS charakteris

18/35

00:02:37

Dažniausios tėvų nenoro bendrauti priežastys:

19/35

00:01:37

Kas patiems mokytojams sutrukdo bendradarbiauti su tėvais?

20/35

00:01:02

PROBLEMIŠKI TĖVŲ BRUOŽAI: DEPRESIŠKAS charakteris

21/35

00:02:42

Problemiški tėvų bruožai: kraštutinis atsiribojimas

22/35

00:01:10

Kaip atidžiai klausytis?

23/35

00:01:54

Problemiški tėvų bruožai: liguistas įtarumas

24/35

00:03:24

PROBLEMIŠKI TĖVŲ BRUOŽAI: IMPULSYVUS charakteris

25/35

00:04:07

PROBLEMIŠKI TĖVŲ BRUOŽAI: ASOCIALUS charakteris

26/35

00:04:11

Bendravimo su agresyviai nusiteikusiu tėvu pavyzdys

27/35

00:04:11

PROBLEMIŠKI TĖVŲ BRUOŽAI: NARCIZIŠKAS charakteris

28/35

00:02:16

Pozityvių ir PROBLEMINIŲ dalykų pristatymo „hamburgerio“ RECEPTAS:

29/35

00:00:36

PROBLEMIŠKI TĖVŲ BRUOŽAI: SUVARŽYTAS charakteris

30/35

00:01:32

PROBLEMIŠKI TĖVŲ BRUOŽAI: DEMONSTRATYVUS (TEATRALIŠKAS) charakteris

31/35

00:01:49

Istorija apie itzhaką perlmaną

32/35

00:03:29

Klausimų - atsakymų sesija

33/35

00:05:57

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

34/35

Testas

35/35

00:00:00

Šis mokymas yra ilgalaikės programos dalis. Ilgalaikė programa „Adaptacijos darželyje sunkumai ir jų įveikimo būdai“ parengta ir akredituota VšĮ Trakų švietimo centras, akdetitacijos kodas K21101177, dalyviai gaus 9 val. kvalifikacijos tobulinimo pažymas.

Priešmokyklinuko metai darželyje labai skiriasi nuo vos pradėjusio lankyti darželį vaiko. Patirties darželyje vaikas jau turi, tačiau jis jau viena koja nebe čia – visai netrukus jo laukia naujas etapas. Priešmokyklinukui ir lūkesčiai jau visai kiti. Ir ne tik jam, bet ir pedagogams, ir tėvams.

Nuo pat pirmos dienos žaidimų ir mokymosi užsiėmimų pusiausvyra keičiasi: pratybėlės, vadovėliai, kitas tempas, kitoks vertinimas. Keičiasi reikalavimai visiems, išauga atsakomybė pedagogams tinkamai paruošti, išmokyti ir viską pastėbėti, tėvams – domėtis, dalyvauti ir padėti. Visi supranta, kad svarbu bendradarbiauti, tik kaip?

Seminaro metu lektorė pasidalins patarimais:

  • Kaip pedagogui rasti laiko papasakoti tėvams apie vaiko pasiekimus ir tinkamiausią progą apie tai, ties kuo reikia papildomai padirbėti?
  • Kaip padėti tėvams suprasti, kad reikalavimai turėtų būti pagrįsti, ir ramiai, su pasitikėjimu vertinti pedagogo darbą bei vaiko pasiekimus?
  • Kaip paprašyti pagalbos?
  • Kaip spręsti bendravimo iššūkius, konfliktus ir suvaldyti nepagrįstus priekaištus?

Lektoriai

Rūta Misiulienė

Rūta Misiulienė

Psichologė, konsultantė

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai