Fizikos meistriškumo mokymai. Fizikos uždavinių sprendimas (K211001209, 5 val.) | Pedagogas.lt

Fizikos meistriškumo mokymai. Fizikos uždavinių sprendimas (K211001209, 5 val.)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Skaitymas fizikos pamokose. Kodėl tai svarbu?

1/37

00:06:19

Skaitymo įgūdžiai

2/37

00:04:37

Skaitymas yra mokymosi pagrindas

3/37

00:01:26

Mokantis skirtingų dalykų reikia skirtingų skaitymo įgūdžių

4/37

00:01:33

Negrožinio teksto skaitymo pagrindiniai gebėjimai

5/37

00:02:31

Fizikos mokytojai moko

6/37

00:00:37

Turinio ir raštingumo priklausomybė

7/37

00:00:57

Skaitymo gebėjimų samprata

8/37

00:01:07

Trys interaktyvūs skaitymo elementai

9/37

00:01:41

Pagrindiniai skaitymo tikslai

10/37

00:01:57

Teksto peržiūra

11/37

00:02:15

Trys skaitymo etapai

12/37

00:02:16

Skaitymo strategija

13/37

00:00:27

Strategijos prieš skaitymą

14/37

00:01:44

Strategijos skaitant

15/37

00:04:35

Užduotis

16/37

00:02:31

Užduoties atsakymas

17/37

00:01:19

Mokytojo supratimas apie strategijas

18/37

00:02:08

Dalykinis skaitymas

19/37

00:03:48

Užduotis prieš skaitymą

20/37

00:02:41

Užduotis po skaitymo

21/37

00:02:24

Žinių aktualizavimas

22/37

00:02:45

Abipusis mokymas(is)

23/37

00:08:48

Informacijos fiksavimas, kai dalykai painūs

24/37

00:00:38

Darbas su turiniu – menas

25/37

00:02:33

Plėsti dalykinį žodyną

26/37

00:02:14

Laiko žymėjimas

27/37

00:00:30

Ką išmokau... / Pavyzdys

28/37

00:01:30

Minčių žemėlapiai

29/37

00:02:10

Kiek laiko reikia nuolat naudoti tą pačią strategiją, kad mokiniai ją internalizuotų ir naudotų savarankiškai?

30/37

00:01:25

Bazinės skaitymo strategijos

31/37

00:01:42

Gamtos mokslų kalba

32/37

00:00:44

Gamtos mokslų grafikams reikia „vertimo“ įgūdžių

33/37

00:01:12

Informacijos pateikimas

34/37

00:08:47

Klausimų - atsakymų sesija

35/37

00:12:01

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

36/37

Testas

37/37

00:00:00

 

Šie mokymai yra ilgalaikės akredituotos mokymų programos "Meistriškumo mokymai mokytojams dalykininkams: matematika, fizika, chemija, biologija." (40 val.) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 5 val. pažymėjimas.

 

Mokymo aktualumas

Dažnas mokinys, dar net nepradėjęs mokytis fizikos, jau yra susidaręs išankstinę nuomonę, kad ši sritis ypač sudėtinga, todėl ji nėra populiari tarp mėgstamiausių mokomųjų dalykų. Fizikos mokytojui keliami įdomūs ir tuo pat metu nelengvi iššūkiai: kaip sugriauti neigiamus mitus apie fiziką ir stiprinti mokinių susidomėjimą? Kokiais principais ir praktiniais metodais vadovautis norint fiziką dėstyti suprantamai ir įdomiai?

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip fizikos mokytojas turi mokyti mokinius skaityti?
  • kaip padėti mokiniams prisijaukinti fizikos uždavinius?
  • kokias klaidas skaitydami tekstinius uždavinius dažniausiai daro mokiniai?


Po mokymo gebėsite:

  • ugdyti skaitymo gebėjimus fizikos pamokose;
  • organizuoti fizikos uždavinių sprendimą;
  • padėti mokiniams išvengti dažniausiai daromų klaidų skaitant uždavinius.

Lektoriai

Rigonda Skorulskienė

Rigonda Skorulskienė

Kauno jėzuitų gimnazijos fizikos mokytoja ekspertė, fizikos mokslų doktorantė. Lektorė taip pat 2020 m. dirbo metodininke Nacionalinėje švietimo agentūroje.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai