Jei tapai vadovu savo kolegoms | Pedagogas.lt

Jei tapai vadovu savo kolegoms

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Apibendrinimas

1/11

00:11:32

Prezentacija

2/11

00:03:30

Jei tapai vadovu savo kolegoms

3/11

00:04:39

Vadovo pagrindinės funkcijos ir asmeninės savybės

4/11

00:01:06

Ką reiškia vadovauti?

00:12:27

Lyderystės apibrėžimas

00:02:51

Lyderystei būtinos asmeninės savybės

00:12:50

Vadovavimo stiliai

00:12:03

Dalies reziumė

00:01:38

Vadovo galimybių įvertinimas (testas)

5/11

00:07:01

Personalo motyvacija

6/11

00:04:03

Maslovo motyvacijos teorija

00:08:40

Hercbergo motyvacijos teorija

00:09:11

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Siekimas - Vengimas

00:07:07

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vidinė - Išorinė referencija

00:03:15

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procesas – Rezultatas

00:03:40

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procedūros - Galimybės

00:05:32

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Turinys - Aplinka

00:02:45

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vienišius - Vadovas - Komandos žmogus

00:04:29

Dalies reziumė

00:05:06

Individualiosios motyvacijos nustatymo užduotys

7/11

00:08:00

Tinkamos vadybinės komunikacijos taikymas

8/11

00:00:56

Vadybinės komunikacijos funkcijos

00:13:31

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo struktūros

00:04:22

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo distancijos

00:07:16

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo pavaldinių mąstymo lygmens

00:06:05

Vadybinė komunikacija, taikant koučingo elementus

00:04:05

Vadybinė komunikacija, taikant sankcijas

00:05:07

Probleminų situacijų su pavaldiniais modeliavimas, analizavimas ir aptarimas

9/11

00:07:16

Dalies reziumė

00:04:36

Testas

10/11

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/11

Pagrindiniai vadovavimo principai ugdymo procese

Būti geru vadovu nelengva užduotis, kuri reikalauja ne tik žinių, bet ir tam tikrų asmeninių savybių. Mokymo metu išgirsite, kaip tinkamai pritaikyti vadovavimo algoritmus, išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų darbe su personalu.

Lektorius, NLP ir koučingo specialistas Juris Belte dalinasi žiniomis, kaip tobulinti savo, kaip vadovo kompetencijas, kokius personalo motyvacijos ir vadybinės komunikacijos įrankius geriausia naudoti.

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Vertinti ir įsivertinti savo vadovavimo kompetenciją, dirbant su personalu;
  • Taikyti tinkamo vadovavimo principus ugdymo procese;
  • Spręsti konfliktines/problemines situacijas;
  • Pritaikyti vadybinės komunikacijos ir personalo motyvavimo metodus.

 

Pagrindinės mokymo temos:

  • Vadovo pagrindinės funkcijos ir asmeninės savybės;
  • Vadovavimo stiliai;
  • Personalo motyvacija;
  • Motyvavimo žemėlapių sudarymas;
  • Tinkamos vadybinės komunikacijos taikymas;
  • Probleminių situacijų su personalu modeliavimas, analizavimas ir aptarimas.

 

Dalyvių tikslinės grupės

Pagrindinio ugdymo, skaitymo pedagogai, užsienio kalbų mokytojai, įvairių dalykų mokytojai; institucijų, vykdančių priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo programas, vadovai, pedagoginiai darbuotojai; mokyklų vadovai, jų pavaduotojai ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai bei bibliotekininkai.

 

Papildomi straipsniai prie mokymo
 

 

 

 

Lektoriai

Juris Belte

Juris Belte

Konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”). Verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.

Atsiliepimai