Kaip padėti vaikams mokytis? (18 ak.val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:04:02
  • 2.
    Įžanga
    0:04:22
  • 3.
    NENORO MOKYTIS PRIEŽASTYS (MOKINIŲ NUOMONĖ)
    0:10:57
  • 4.
    PAGRINDINĖS PRIEŽASTYS KODĖL NESISEKA MOKYTIS
    0:00:10
  • 5.
    Fiziologinės
    0:03:18
  • 6.
    Psichologinės
    0:01:50
  • 7.
    Aplinkos sukeltos
    0:03:30
  • 8.
    KLAIDOS KURIAS DARO TĖVAI
    0:15:28
  • 9.
    MOKSLŲ NAUDA
    0:00:10
  • 10.
    Nuo 6 metų iki 12 metų
    0:01:07
  • 11.
    Nuo 12 metų
    0:03:32
  • 12.
    METODAI PADEDANTYS MOKYTIS
    0:19:29
  • 13.
    PAMOKŲ RUOŠA
    0:10:06
  • 14.
    KIEK REIKIA PADĖTI?
    0:09:17
  • 15.
    Testas (2 klausimų)
  • 16.
    MOKYMOSI STILIAI
    0:01:42
  • 17.
    Vaizdinis stilius
    0:09:22
  • 18.
    Girdimasis stilius
    0:08:29
  • 19.
    Jausminis stilius
    0:09:05
  • 20.
    Loginis/digitalinis stilius
    0:05:04
  • 21.
    KAIP MOTYVUOTI?
    0:18:12
  • 22.
    AUDITORIJOS KLAUSIMAI
    0:07:51
  • 23.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Mokymo strategijos palengvinančios darbą klasėje

Tinkamai parinkti mokymo(-si) metodai, pritaikyti prie mokinių mokymosi stiliaus, padeda mokiniams labiau domėtis mokomuoju dalyku, kelti sau asmeninius mokymosi tikslus ir siekti geresnių mokymosi rezultatų.

Mokymo metu sužinosite, kaip pasirinkti tinkamas ugdymo strategijas atsižvelgiant ir išsiaiškinant šių dienų mokinių mokymosi motyvaciją ir požiūrį į mokymąsi. 

 

Akredituotas mokymas. Išrašomi kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

Peržiūrėję mokymą gebėsite:

  • Atpažinti mokinių požiūrį į mokymąsi ir savęs įsivertinimą;
  • Planuoti mokymosi turinį atsižvelgiant į mokinių mokymosi poreikius ir pasiekimus;
  • Parinkti mokymo(-si) metodus ir medžiagą remiantis mokinio mokymosi stiliumi, pasirengimu;
  • Planuoti/koreguoti tolimesnę ugdomąją veiklą atsižvelgiant į mokinio vertinimo rezultatus;
  • Sudominti mokinius savo mokomuoju dalyku bei palaikyti jų aukštą mokymosi motyvaciją;
  • Naudojant alternatyvius informacijos šaltinius  sukurti  aplinką, kurioje plėtotųsi mokinių saviraiška bei kūrybiškumas.

 

Pagrindinės mokymo temos:

  • Mokymosi stiliai ir jų atpažinimas;
  • Pamokos diferencijavimas pagal mokymosi tipus;
  • Efektyvus mokymas (-is);
  • Vaikų mokymosi motyvacija;
  • Naudingos ir įdomios pamokos koncepcija.

Vertinimų komentarai

Aurelija

Kristina
Labai įdomiai, paprastai, suprantamai pasakoja apie paprastus dalykus.

Sandra
Puiki, konkreti, informatyvi lektorė. Žinios buvo labai naudingos, ptitaikysiu ne tik su mokiniais, bet ir su savo vaikais.

Teresa

Edita

Irina

Pagėgių
Įdomus seminaras

Audronė
Puiku, tėvams naudinga informacija

Liudmila

Tatjana
DAUG PRAKTINIŲ PATARIMŲ. AČIŪ

Mažeikių
Manau, kad lektoriai turi būti nešališki tiek pedagogų tiek tėvų atžvilgiu. Neigiamos pastabos, replikos ir vienų ir kitų atžvilgiu yra neetiška.

Kęstutis

2 val 22 min + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui

(4.92/180 balsai)

KOMENTARAI
180
PERŽIŪROS
2357

Jūratė Bortkevičienė

jurate bortkeviciene

LEKTORĖ

UAB „Galimybių Arsenalas“ įmonės įkūrėja. Konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė. Knygos “Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius” autorė.

Mokymai
12

Galimybių Arsenalas, UAB

galimybiu arsenalas, uab
Mūsų veikla: organizacijų konsultavimas, tyrimai, įvertinimo centrai, atrankos, psichologiniai-vadybiniai mokymai, paskaitos: asmenybės tobulinimo, tėveliams, mokytojams, auklėtojams, paaugliams.