Kaip vaikas, turintis ASS, reaguoja į klasės aplinką? | Pedagogas.lt

Kaip vaikas, turintis ASS, reaguoja į klasės aplinką?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Anonsas

1/4

00:01:00

ASS įtaka vaiko pojūčiams, neįprastos aplinkos įtaka nerimui – triukšmas, staigmenos, šviesos, prisilietimai – prisitaikymas

2/4

00:03:48

Naujovių keliamas nerimas – staigmenų vengimas, informavimas iš anksto, palaukimas, leidimas prisitaikyti

00:10:10

Žmonių sukeliamas nerimas: nepažįstami, didelės žmonių grupės, netinkamas atstumas, vaiko ar daiktų lietimas

00:09:34

Baimė suklysti tarp vaikų, turinčių ASS – nerimas

00:23:53

Nerimo pasireiškimas keistu elgesiu, baimės

00:02:44

Dalies reziumė

00:00:17

Testas

3/4

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/4

Vaikų su ASS (Autizmo spektro sutrikimas) integruotų į tipinės raidos vaikų grupes daugėja. Todėl siekiant užtikrinti visos grupės sklandų ugdymo procesą reiktų suprasti, kaip vaikas, turintis ASS, reaguoja į klasės aplinką.

Giedrė Skaisgirytė - elgesio analizės specialistė, VŠĮ „ISADD Lietuva” mokymų koordinatorė tęsia „Sėkmingos integracijos sukūrimas dirbant su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimą (ASS)“ nuotolinių video mokymų ciklą. 

Trečioje iš aštuonių nuotolinių video mokymų dalyje bus dalijamasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir praktiniais patarimais.

Programos uždaviniai:

  • Suprasti ASS įtaka vaiko pojūčiams, neįprastos aplinkos įtaka nerimui – triukšmas, staigmenos, šviesos, prisilietimai – prisitaikymas;
  • Gebėti kontroliuoti aplinką vengiant naujovių / žmonių / baimės suklysti tarp vaikų sukeliamo nerimo ASS turinčiam vaikui;
  • Suvokti ir gebėti atpažinti nerimo pasireiškimą.

 

Mokymo akreditacija galioja iki 2024.10.11

Lektoriai

Giedrė Skaisgirytė

Giedrė Skaisgirytė

Elgesio analizės specialistė, Všį „ISADD Lietuva“ mokymų  koordinatorė.

Atsiliepimai