Komandinis darbas – kas sudaro už vaiko ugdymą atsakingą komandą? | Pedagogas.lt

Komandinis darbas – kas sudaro už vaiko ugdymą atsakingą komandą?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Anonsas

1/5

00:01:23

Įžanga

2/5

00:02:44

Ugdymo įstaigos direktoriaus vaidmuo: integracijos kūrimas, aplinkos be patyčių politika, parama pedagogui, vaiko progreso vertinimas, naujų strategijų kūrimas

3/5

00:07:38

Pedagogo vaidmuo: ugdymo programos parengimas, įtraukimas į klasės bendravimą, tolerantiškos atmosferos kūrimas

00:12:55

Pedagogo padėjėjo vaidmuo: pagalba įgyvendinant klasės ir individualius vaiko tikslus, elgesio korekcija, pagalba sutelkiant dėmesį

00:04:33

Vaiko, turinčio ASS, tėvų vaidmuo: vaiko parengimas kiekvienai dienai, papildomos informacijos suteikimas, pagalba ruošiant namų darbus, elgesio programų įgyvendinimas, pastiprinimo parengimas, emocinių problemų valdymas

00:17:00

Psichologų ir terapeutų vaidmuo: pagalba tėvams, pedagogams ir jų padėjėjams, reikiamų įgūdžių ugdymas, mokymas tinkamai elgtis įvairiose situacijose

00:15:30

Vaiko progreso vertinimas. Komandinis problemų sprendimas. Bendras įtraukties strategijų kūrimas. Bendrų tikslų nustatymas

00:10:47

Testas

4/5

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

5/5

Šis mokymas yra 8-oji dalis mokymų ciklo „SĖKMINGOS INTEGRACIJOS SUKŪRIMAS DIRBANT SU VAIKAIS, TURINČIAIS AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMĄ (ASS)“. 

Visus šio ciklo mokymus rasite čia>>

Šiame mokyme sužinosite apie:

  • Ugdymo įstaigos direktoriaus vaidmuo: integracijos kūrimas, aplinkos be patyčių politika,
  • parama pedagogui, vaiko progreso vertinimas, naujų strategijų kūrimas.
  • Pedagogo vaidmuo: ugdymo programos parengimas, įtraukimas į klasės bendravimą,
  • tolerantiškos atmosferos kūrimas.
  • Pedagogo padėjėjo vaidmuo: pagalba įgyvendinant klasės ir individualius vaiko tikslus,
  • elgesio korekcija, pagalba sutelkiant dėmesį.
  • Vaiko, turinčio ASS, tėvų vaidmuo: vaiko parengimas kiekvienai dienai, papildomos
  • informacijos suteikimas, pagalba ruošiant namų darbus, elgesio programų įgyvendinimas,
  • pastiprinimo parengimas, emocinių problemų valdymas.
  • Psichologų ir terapeutų vaidmuo: pagalba tėvams, pedagogams ir jų padėjėjams, reikiamų
  • įgūdžių ugdymas, mokymas tinkamai elgtis įvairiose situacijose.
  • Vaiko progreso vertinimas. Komandinis problemų sprendimas. Bendras įtraukties strategijų
  • kūrimas. Bendrų tikslų nustatymas.

Mokymo akreditacija galioja iki 2024.10.11

Lektoriai

Giedrė Skaisgirytė

Giedrė Skaisgirytė

Elgesio analizės specialistė, Všį „ISADD Lietuva“ mokymų  koordinatorė.

Atsiliepimai