Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje | Pedagogas.lt

Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Prezentacija

1/7

00:01:29

Įžanga

2/7

00:01:46

Edukacinės priemonės, kurias galite pasigaminti patys

3/7

00:01:13

Garso matuoklis

00:04:41

Kalendorius

00:04:06

Kaip aš jaučiuosi?

00:03:04

Pėdutės

00:02:20

Spalvų traukinukas

00:01:46

Vaikų kūrybinė veikla

4/7

00:01:22

AKVARELĖ

00:00:48

AKVARELĖ: Paslaptingas piešinys

00:01:00

AKVARELĖ: Medūza

00:01:50

VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS

00:00:28

VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Sapnų gaudyklė

00:03:34

VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Kaukė

00:01:50

PASTELĖS

00:00:35

PASTELĖS: Šiaurinė pašvaistė

00:02:01

GAMTINĖS PRIEMONĖS

00:00:31

GAMTINĖS PRIEMONĖS: Stebuklingas medis

00:02:13

GAMTINĖS PRIEMONĖS: Burtų lazdelė

00:02:50

GUAŠAS

00:00:56

GUAŠAS: Kuo pakeisti teptukus?

00:03:08

GUAŠAS: Juokingas paukštis

00:01:56

GUAŠAS: Tapymas guašu

00:01:04

ALIUMINIO FOLIJA

00:00:45

ALIUMINIO FOLIJA: Monotipija

00:02:32

ALIUMINIO FOLIJA: Snaigė

00:02:31

DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ

00:00:24

DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ: Miško karūna

00:02:48

Apibendrinimas

5/7

00:00:35

Testas

6/7

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

7/7

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Mokymo tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, pažvelgiant į pedagoginį darbą kūrybiškai ir šiuolaikiškai.
Mokymo nauda Jums: 

  • Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti kūrybiškas ugdymo priemones;
  • Gebėsite tinkamai pasirinkti šiuolaikinius vaiko ugdymąsi atliepiančius metodus;
  • Sužinosite, kaip 1 klausimas gali paskatinti vaikų kūrybiškumą.

Nagrinėjami klausimai

  • Kaip pasigaminti edukacines priemones?
  • Kaip panaudoti paprastas technikas kūrybinėje veikloje?
  • Kokie žaidimai skatina vaikų kūrybiškumą?
  • Kūrybiškumas – tai per didelė laisvė vaikams ar būtinybė ugdyme?

Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras 

 

Mokymas sudaro 4 ak. val.

Mokymo akreditacija galioja iki 2023.04.23

Lektoriai

Dovilė Žukauskaitė

Dovilė Žukauskaitė

Lietuvos edukologijos universiteto, ikimokyklinės edukologijos magistrantė.

Agnė Trusevičienė

Agnė Trusevičienė

Viena mokymo autorių Agnė Trusevičienė yra neformaliojo švietimo mokytoja, dailininkė, lektorė, sukaupusi 10-ies metų patirtį vaikų ugdymo srityje.

Atsiliepimai