Mokyklos supergalios: atrasti ir įveiklinti | Pedagogas.lt

Mokyklos supergalios: atrasti ir įveiklinti

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanginis žodis

1/8

00:03:28

Sveikinimo kalba

2/8

00:03:55

Pokyčių projektai dabartyje=supergalios ateityje

3/8

00:26:24

Diskusija „Kaip bendruomenėje atrasti ir įveiklinti supergalias?“

4/8

00:47:44

Profesinis perdegimas. Kaip atpažinti ir sau padėti?

5/8

00:25:54

Bendravimas iš širdies į širdį - klestinčios mokyklos pamatas

6/8

00:26:53

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

7/8

Testas

8/8

00:00:00

Šiuo forumu siekiama kalbėti apie emocinės gerovės svarbą mokymosi aplinkoje, inicijuoti ugdymo bendruomenių sprendimus, aktyvinti veiksmus ir tokiu būdu padėti vaikams, nepriklausomai nuo jų amžiaus, su aukštesne vidine motyvacija siekti kokybiškesnių mokymosi rezultatų.
Forumo diskusijoje „Kaip bendruomenėje atrasti ir įveiklinti supergalias?“ bus pateikti atsakymai, kokia yra klasės ar mokyklos supergalia ir kokį poveikį ji kuria visai ugdymo įstaigos kultūrai. 
 

Tema „Bendravimas iš širdies į širdį – klestinčios mokyklos pamatas“
Kad ir kokią rolę užimame - mokytojo, moksleivio, vadovo, - mokyklą visų pirma sudaro žmonės. Vienas kito žmogiškumo pamatymas – svarbus žingsnis norint sukurti mokyklos kultūrą, grįstą saugumu, pasitikėjimu ir bendradarbiavimu.

Tema „Profesinis perdegimas. Kaip atpažinti ir sau padėti?“
Winona State Universiteto atliktas tyrimas rodo, jog dažniausiai perdegimą patiria žmonės apie 32 metus. Tai išsilavinę, daug siekiantys savo sričių profesionalai. Tačiau perdegimą patirti gali kiekvienas, su juos susiduria ne tik pedagogai, seselės, ugniagesiai ir panašių sričių žmonės. 
Perdegę žmonės dažnai pajunta, kad pasikeitė jų nuotaika, elgesys. Įvardina, jog jaučiasi irzlūs, suprastėja miego kokybė, negali pailsėti, o jei pailsi - itin greitai vėl jėgos išsenka. 

Tema „Pokyčių projektai dabartyje=supergalios ateityje“

Ar gebėjimas įtraukti, burti bendruomenę gali būti mokyklos supergalia? O gebėjimas kurti asmenybes? O kur dar kiekvieno bendruomenės nario galios ugdyti?
Pranešimo metu mintis bus nukreipta į pokyčių bendruomenėse iniciavimą. Pranešėja tikisi, kad jos pranešimas įkvėps bendruomenes aktualizuoti savo supergalias bei vieningai jas nukreipti visapusiškam bendruomenės ugdymui: mokytojų profesiniam augimui, mokinių asmenybės formavimui, vadovų holistinio požiūrio puoselėjimui bendruomenės kultūroje.

Diskusija „Kaip bendruomenėje atrasti ir įveiklinti supergalias?“

Pristatome Jums forumo metu vyksiančios diskusijos "Kaip atrasti ir įveiklinti bendruomenės supergalias?" dalyvius. Tai Aurelija Kunigėlienė, Vilniaus Gerosios Vilties progimnazijos pradinio ugdymo mokytoja ekspertė, EMA pratybų bendraautorė, metų mokytoja 2020. Diskusijoje taip pat dalyvaus Kauno Erudito licėjaus psichologė, Socialinių mokslų kolegijos dėstytoja Rūta Žiaunienė. Ir diskusiją praturtins Darius Perminas, Gedimino miesto mokyklos mokinės tėtis.

Lektoriai

Ugnė Juodytė

Ugnė Juodytė

Psichologė, Geštalt psichoterapijos praktikė

Ieva Severinaitė

Ieva Severinaitė

Pedagogė, nesmurtinės komunikacijos praktikė

Aurelija Kunigėlienė

Aurelija Kunigėlienė

Pradinio ugdymo mokytoja ekspertė, EMA pratybų bendraautorė, metų mokytoja 2020.

Rūta Žiaunienė

Rūta Žiaunienė

Kauno Erudito licėjaus psichologė, Socialinių mokslų kolegijos dėstytoja.

Indrė Srėbaliūtė-Kliminskė

Indrė Srėbaliūtė-Kliminskė

Psichologė, SMK dėstytoja, Edukacinio judėjimo ambasadorė

Atsiliepimai