Muzikinių žaidimų integracija kasdieninėje darželio grupės veikloje (10 val.) | Pedagogas.lt

Muzikinių žaidimų integracija kasdieninėje darželio grupės veikloje (10 val.)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Anonsas

1/23

00:00:56

Muzikinio ugdymo svarba ikimokykliniame amžiuje

2/23

00:01:52

Ikimokyklinio amžiaus vaikų muzikinio ugdymo ypatumai

3/23

00:04:10

Muzikinio ugdymo tikslai ir principai ikimokykliniame amžiuje

4/23

00:03:35

Muzikinių veiklų rūšys ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdyme

5/23

00:00:51

Dainavimas

00:03:24

Ritmavimas

00:01:18

Euritmija

00:01:53

Instrumentinis muzikavimas

00:01:35

Muzikos klausymas

00:03:52

Muzikinio ugdymo metodai ir būdai

6/23

00:00:40

Teorinis metodas

00:00:46

Vizualinis grafinis metodas

00:00:50

Interpretacinis metodas

00:00:58

Kūrybinis improvizacinis metodas

00:00:32

Žaidimo metodas

00:01:20

Vaikų ugdymo muzikiniais žaidimais ypatumai

7/23

00:03:36

2 MODULIS: Muzikinių žaidimų integravimas į muzikines veiklas

8/23

00:00:05

Dainavimas

9/23

00:00:05

Dainavimo pratimas „Voras“

00:03:04

Dainavimo pratimas „Karšta bulvytė“

00:03:57

Dainavimo pratimas „Būgnai“

00:03:42

Dainavimo pratimas „Pražydusi gėlė“

00:02:35

Kuriame dainavimo pratimą patys

00:03:52

Improvizuota daina „Plaukė žąselė“

00:04:37

Kuriame dainos „Boružėlė“ variantus

00:06:02

Kvėpavimo pratimai - žaidimai

10/23

00:00:05

Kvėpavimo pratimas „Balionas“

00:04:35

Kvėpavimo pratimas „Virvės traukimas“

00:02:40

Kvėpavimo pratimas „ss-šš“

00:03:07

Ritmavimas

11/23

00:00:05

Žaidimas „Bim bam“ (kūno perkusija)

00:06:11

Žaidimas „Bim bam“ (ritmavimas su šaukštais)

00:05:17

Ritmuojame ir skaičiuojame

00:06:12

Ritmavimo per kelius žaidimas

00:05:48

Žaidimas „Sugedęs telefonas“

00:04:53

Dainavimas ir ritmavimas

12/23

00:00:05

Ritmuojame ir dainuojame grupėje

00:05:21

Euritmija

13/23

00:00:05

Žaidimas „Diena – naktis“

00:05:13

Žaidimas „Greitai – lėtai“

00:04:44

Žaidimas „Dviejų dalių ir trijų dalių metras“

00:04:13

Žaidimas „Sėsk ant kėdės“

00:05:29

Žaidimas „Pajausk muziką“

00:04:52

Vaidmenų žaidimai

14/23

00:00:05

Žaidimas „Kur gi aš esu?“

00:04:53

Žaidimas „Seku seku pasaką…“

00:07:43

Instrumentinis muzikavimas

15/23

00:00:05

Muzikuojame perkusiniais muzikos instrumentais

00:05:13

Muzikuojame perkusiniais muzikos instrumentais grupėmis

00:05:44

Ritmuojame su spalvotais lapais

00:03:50

Klausymas

16/23

00:00:05

Žaidimas „Atpažink draugo balsą“

00:03:37

Žaidimas „Atpažink aplinkos garsus“

00:03:50

Piešiame muziką

00:04:40

Kiti muzikiniai žaidimai

17/23

00:00:05

Žaidimas „2 kortelės“

00:06:23

Žaidimas „Kas kitas?“

00:05:13

Žaidimas „Šilta - šalta“

00:05:19

Žaidimas „Spalvotas skambantis vanduo“

00:04:08

3 MODULIS: Muzikinių žaidimų taikymo galimybės

18/23

00:00:05

Priemonių įvairovė, jų panaudojimo galimybės žaidžiant muzikinius žaidimus

19/23

00:05:10

Muzikinių žaidimų integracijos galimybės kasdieninėje darželio grupės veikloje (rekomendacijos pedagogams)

20/23

00:02:56

Mokymo santrauka

21/23

00:05:45

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

22/23

Testas

23/23

00:00:00

Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Ikimokyklinuko kompetencijų (finansinis raštingumas, lytiškumas, motyvacija, SEU) ugdymo metodai“ dalis (K213003149) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 10 val. pažymėjimas.

Mokymo aktualumas
Pastebima, kad vaikai sunkiai susikoncentruoja į veiklas, nevaldo emocijų, iškyla problemų su komunikavimu. Kadangi ikimokyklinio amžiaus vaikai kasdieninėje veikloje yra aktyvūs ir emocingesni už suaugusius, dėl to muzikinių žaidimų integracija vaikams yra labai veiksminga. Vaikai labiausiai ugdosi tyrinėdami, eksperimentuodami, patys patirdami ir susipažindami su muzikinėmis veiklomis, tačiau tam turi būti sukurtos palankios ugdymosi sąlygos ir priemonės muzikuoti.

Mokymo metu sužinosite:

  • Susipažinsite su žaidimais, kurie stiprina vaikų emocinį sąmoningumą.
  • Susižinosite kas yra vizualinis – grafinis, interpretacinis, kūrybinis – improvizacinis ir kt. ugdymo metodai.
  • Sužinosite kokie yra ritmavimo ir euritmijos žaidimai. 
  • Kaip muzikuoti pasitelkiant daiktus?
  • Pasisiemsite idėjų vaidmenų žaidimams

Po mokymo gebėsite:

  • Stiprinti vaikų emocinį sąmoningumą (emocijų atpažinimą, išreiškimą, įvardijimą)
  • Taikyti žaidimus – kvėpavimo pratimus.
  • Žaisti ritmavimo ir euritmijos žaidimus.
  • Muzikuoti pasitelkiant daiktus.

DOVANŲ prie mokymo gausite:

  • Dainavimo pratimų tekstus.
  • Muzikinių žaidimų atmintines.
  • Natų su žodžiais atmintines.

 

Lektoriai

Dovilė Miknaitytė

Dovilė Miknaitytė

Muzikos mokytoja metodininkė, Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto lektorė, edukologė. Veda mokymus pedagogams, skaito pranešimus Lietuvos ir tarptautinėse konferencijose.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai