Nestabilus ryšys: santykiai ir ugdymas nuotolinio mokymo metu | Pedagogas.lt

Nestabilus ryšys: santykiai ir ugdymas nuotolinio mokymo metu

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įvadas į konferenciją

1/10

00:19:29

Mokymasis nuotoliniu būdu tėvų akimis. Tėvų tyrimo, atlikto per pimąsias tris karantino savaites, įžvalgos

2/10

00:17:26

Nuotolinis ugdymas - išmoktos pamokos

3/10

00:13:54

Mokymasis nuotoliniu būdu mokytojų akimis

4/10

00:11:09

Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas nuotolinio mokymo kontekste

5/10

00:21:08

Neformalusis ugdymas on-line: praktiniai, iš patirties kilę LVJC pedagogų Agnės Rickevičienės ir Algimanto Žadeikio patarimai

6/10

00:21:09

Klausimų atsakymų sesija

7/10

00:02:32

Ekrano dieta produktyvumui atsikovoti

8/10

00:18:07

Testas

9/10

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

10/10

Pandemijos iššūkiai švietimui, su kuriais susiduriame šiandien, vieni didžiausių per pastarąjį šimtmetį. COVID–19 grėsmės akivaizdoje kyla keletas ypač svarbių klausimų su kuriais susiduriama kiekvienoje ugdymo įstaigoje:

  • Kaip palaikyti betarpiškus santykius su moksleiviais bei perteikti jiems žinias nuotoliniu būdu?
  • Kaip virtualiai  ugdyti moksleivių bendruosius gebėjimus, socialines bei emocines kompetencijas?
  • Kaip išlaikyti bei kelti pedagogų motyvaciją mokyti(s) ir adaptuotis prie nuolat besikeičiančių sąlygų?
  • Kaip suburti iniciatyvią ir naujovėms atvirą mokyklos bendruomenę?

Vadovėlių su atsakymais ar apibendrinta gerąja patirtimi, kuria galėtume vadovautis – dar nėra. Tikime, kad susivienijus ir dalinantis  skirtingais išgyvenimais  bei atradimais – galime padėti vieni kitiems lengviau prisitaikyti ir organizuoti ugdymo procesą, kuris įkvėptų Z ir Alfa kartos vaikus. 

Konferencijos tikslas – apžvelgti nuotolinį mokymąsi vadovų, mokytojų, tėvų bei mokinių akimis; dalintis patirtimis ir kurti šiandienos realijas atitinkantį švietimo modelį.

Dalyviai – formaliojo ir neformaliojo ugdymo įstaigų administracijos atstovai, mokytojai.

Pranešimai ir pranešėjai:

  • Mokymasis nuotoliniu būdu tėvų akimis. Tėvų tyrimo, atlikto per pirmąsias tris karantino savaites, įžvalgos - Linas Slušnys, VšĮ LIONS QUEST LIETUVA direktorius, vaikų ir paauglių psichiatras.
  • Nuotolinis ugdymas – išmoktos pamokos - Sara Aškinytė, Lietuvos moksleivių sąjungos (LMS) prezidentė.
  • Mokymasis nuotoliniu būdu mokytojų akimis - Mantas Karanauskas, Vilniaus Balsių progimnazijos, Balsių mokyklos ir Erudito licėjaus pedagogas.
  • Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas nuotolinio mokymo kontekste - Valdas Jankauskas, Lietuvos vaikų ir jaunimo centro direktorius, Europos vaikų ir jaunimo neformaliojo švietimo institucijų asociacijos prezidentas.
  • Neformalusis ugdymas ON-LINE iš praktinės patirties kilę LVJC pedagogų Agnės Rickevičienės ir Algimanto Žadeikio patarimai.
  • Ekrano dieta produktyvumui atsikovoti - Tomas Nemura, komunikacijos specialistas, „Choco Agency“ partneris.

Lektoriai

Tomas Nemura

Tomas Nemura

Pagrindinės kompetencijos: rinkodaros strategijų kūrimas ir valdymas, skaitmeninė / socialinių tinklų komunikacija, pardavimai.

Valdas Jankauskas

Valdas Jankauskas

Lietuvos vaikų ir jaunimo centro vadovas.

Linas Slušnys

Linas Slušnys

20 metų dirba vaikų ir paauglių psichiatru. Buvęs LIONS QUEST Lietuva direktoriumi bei jau 12 metų yra socialinio ir emocinio ugdymo instruktorius.

Algimantas Žadeikis

Algimantas Žadeikis

LVJC pedagogas

Agnė Rickevičienė

Agnė Rickevičienė

LVJC pedagogė

Mantas Karanauskas

Mantas Karanauskas

Vilniaus Balsių progimnazijos geografijos mokytojas.

Atsiliepimai