Nuotolinio ugdymo praktinis vadovas, dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas (40 val. 211000994)

  • 1.
    1 MODULIS: Rekomendacijos, kaip dirbti ugdymo įstaigai nuotolinio ugdymo sąlygomis?
    0:01:49
  • 2.
    Įvadas apie programą
    0:01:49
  • 3.
    Reflektuojame nuotolinio ugdymo patirtį.
    0:03:59
  • 4.
    Svarbiausi susitarimai ugdymo įstaigose
    0:00:50
  • 5.
    Ką būtina apgalvoti, kad ugdymo įstaigos personalas ir bendruomenė galėtų kokybiškai bendrauti ir dirbti nuotoliniu būdu?
    0:01:57
  • 6.
    Būtinos priemonės ir susitarimai nuotolinio ugdymo metu
    0:13:11
  • 7.
    Kokios komunikavimo erdvės rekomenduojamos?
    0:03:25
  • 8.
    Skaitmeninė lenta
    0:03:36
  • 9.
    Kaip naudotis Microsoft platforma?
    0:00:35
  • 10.
    Kaip naudotis Zoom platforma?
    0:04:31
  • 11.
    Garso pasakos analizė
    0:11:21
  • 12.
    Knygos ištraukos analizė
    0:15:26
  • 13.
    Į ką atsižvelgti renkantis elektroninį dienyną?
    0:14:24
  • 14.
    Kokia pedagogų skaitmeninė kompetencija būtina, kad galėtume kokybiškai bendrauti ir bendradarbiauti nuotoliniu būdu?
    0:05:20
  • 15.
    Kaip bendrauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
    0:00:08
  • 16.
    Kodėl svarbu bendradarbiauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
    0:06:47
  • 17.
    Kodėl svarbu tėvams žaisti kartu su vaikais?
    0:01:06
  • 18.
    Kaip žaisti su vaikais?
    0:05:24
  • 19.
    Kaip bendrauti su vaikų tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
    0:03:07
  • 20.
    Kodėl bendraujant kartais kyla tam tikrų sunkumų?
    0:01:21
  • 21.
    Kaip bendraujant su tėvais rasti tinkamus žodžius?
    0:02:54
  • 22.
    Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant be IKT priemonių
    0:01:34
  • 23.
    Turtiname žodyną
    0:03:47
  • 24.
    Gaminame nuotraukų knygą
    0:01:47
  • 25.
    Gaminame patiekalus
    0:03:32
  • 26.
    Skaitome vaikų pasirinktas knygas
    0:02:48
  • 27.
    Užsiimame fizine veikla
    0:00:26
  • 28.
    Konstruojame iš įvairių kaladėlių
    0:01:04
  • 29.
    Mokomės savaitės dienas ir mėnesių pavadinimus
    0:03:01
  • 30.
    Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant su IKT priemonėmis
    0:01:03
  • 31.
    Projekto „Pažinkime vaikystę“ veiklų analizė
    0:06:51
  • 32.
    Eksperimentų su vandeniu veiklų analizė
    0:09:23
  • 33.
    Dainelių „Abėčėlė“ ir garsų tarimo veiklų analizė
    0:03:40
  • 34.
    Tilidūda lietuviškų dainelių vaikams repertuaro analizė
    0:05:50
  • 35.
    LRT.LT VAIKAMS portalo medžiagos analizė
    0:01:08
  • 36.
    SaulyTučiai svetainės veiklų analizė
    0:01:11
  • 37.
    Kaip vertinti pradinių klasių mokinių pasiekimus mokantis nuotoliniu būdu?
    0:01:48
  • 38.
    Formuojamojo vertinimo svarba
    0:01:21
  • 39.
    Metodai ir veiklos, leidžiantys įvertinti mokinio darbą „čia ir dabar“
    0:02:55
  • 40.
    2 MODULIS: Vaizdo iliustracijos. Kaip jas kurti?
    0:01:34
  • 41.
    Reflektuokite savo patirtį veiklų filmavimo srityje
    0:01:58
  • 42.
    Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtos ugdomųjų veiklų vaizdo iliustracijos
    0:03:56
  • 43.
    Kaip kokybiškai nufilmuoti vaizdo veiklas
    0:04:08
  • 44.
    Savarankiška užduotis-veiklų analizė
    0:00:24
  • 45.
    Veiklos idėjos pristatymo pavyzdys „Mano svajonių kambarys“
    0:03:09
  • 46.
    Priemonių išdėstymo pavyzdys vaizdo įraše
    0:01:34
  • 47.
    Priemonių įvairovė kūriant vaizdo įrašus
    0:07:37
  • 48.
    Rekomenduojama nuotolinių vaizdo įrašų trukmė
    0:01:20
  • 49.
    Kaip pasiruošti veiklų filmavimui ikimokyklinio amžiaus vaikams. Eiga
    0:02:39
  • 50.
    Veiklos apibendrinimo pavyzdys „Sveika mityba“
    0:02:42
  • 51.
    Emocinis nusiteikimas
    0:00:52
  • 52.
    Žodynas ir savokų vartojimas
    0:02:00
  • 53.
    Garsinė aplinka
    0:00:46
  • 54.
    Užduotis. Įvertinkite muzikos pasirinkimus
    0:00:44
  • 55.
    Muzikinio intarpo pavyzdys
    0:07:43
  • 56.
    Muzikos reikšmė veikloje „Daržovių sriuba“
    0:03:25
  • 57.
    Savistaba. Pasiruošimas netikėtiems atvejams
    0:01:56
  • 58.
    Kaip pasiruošti filmavimui: apranga, makiažas, šukuosena?
    0:01:41
  • 59.
    Užduotis. Pamąstykite ir pasižymėkite veiklos etapus
    0:03:59
  • 60.
    Vaikų gebėjimai, kuriuos reikia apgalvoti ruošiantis veikloms
    0:00:08
  • 61.
    Nuo 3-ejų metų iki 4-erių metų vaikas
    0:08:33
  • 62.
    Nuo 4-erių metų iki 5-erių metų vaikas
    0:07:29
  • 63.
    Nuo 5-erių metų iki 6-erių metų vaikas
    0:05:34
  • 64.
    Pradinių klasių mokinys
    0:02:19
  • 65.
    Veiklos rekomenduojamos filmuoti pradinių klasių mokiniams
    0:00:13
  • 66.
    Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Kas yra žodžio galūnė?“
    0:14:14
  • 67.
    Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Priešdėlis“
    0:18:46
  • 68.
    Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Žodžio priešdėlis ir tokių žodžių vartojimas praktikoje“
    0:17:24
  • 69.
    Namų darbas
    0:02:48
  • 70.
    3 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose
    0:00:32
  • 71.
    Kodėl nuotolinis?
    0:02:17
  • 72.
    Perėjimas prie nuotolinio ugdymo
    0:01:13
  • 73.
    Pasiruošimas
    0:04:53
  • 74.
    Išbandytos platformos tiesioginiam ir netiesioginiam bendravimui
    0:10:46
  • 75.
    Susitikti gyvai ar filmuoti?
    0:04:31
  • 76.
    Priemonės nuotoliniam ugdymui
    0:03:51
  • 77.
    Kokie darbai laukia? Pasidalinimas jais
    0:11:57
  • 78.
    Bendradarbiavimas
    0:03:27
  • 79.
    Klausimų atsakymų sesija. I dalis
    0:08:30
  • 80.
    Komandos bendravimas
    0:02:31
  • 81.
    Dienos veiklų planas vaikams
    0:08:45
  • 82.
    Kaip atrodė įrašyta veikla?
    0:08:16
  • 83.
    Tėvų įtraukimas
    0:07:08
  • 84.
    Tėvų ir vaikų įtraukimas
    0:04:34
  • 85.
    Kai šeimoje yra daugiau vaikų
    0:00:42
  • 86.
    Vaikų dėmesio išlaikymas ir sėkmingas grupės valdymas
    0:08:06
  • 87.
    Pirmieji bandymai
    0:05:47
  • 88.
    Ar yra sėkmingas laiko planavimo receptas? Mano diena
    0:13:19
  • 89.
    Kas padėjo man karantino metu?
    0:01:48
  • 90.
    Klausimų atsakymų sesija. II dalis
    0:20:22
  • 91.
    4 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas pradinėse klasėse
    0:08:14
  • 92.
    Ko mes išmokome arba ką supratome mokydamos vaikus nuotoliniu būdu
    0:06:12
  • 93.
    Nuotolinio mokymosi iššūkiai
    0:02:17
  • 94.
    Šiandien - rytoj
    0:00:55
  • 95.
    Veiklų organizavimo tvarka
    0:05:10
  • 96.
    Dienos planas ir įsivertinimas excel formoje
    0:01:45
  • 97.
    Google forms
    0:02:01
  • 98.
    POLLY programėlė Microsoft teams
    0:00:46
  • 99.
    www.polleverywhere.com
    0:00:36
  • 100.
    Padlet lenta (www.padlet.com)
    0:00:47
  • 101.
    Classroomscreen.com Virtuali lenta lietuvių kalba
    0:00:53
  • 102.
    Įrankiai ir virtualios aplinkos
    0:04:56
  • 103.
    Minčių žemėlapiai MINDMeister.COM
    0:01:32
  • 104.
    Quizziz viktorina (quizziz.com)
    0:01:12
  • 105.
    Mokinių motyvavimo įrankis teach.classdojo.com
    0:01:25
  • 106.
    Klausimų atsakymų sesija. I dalis
    0:07:21
  • 107.
    Atsiskaitymo ir vertinimo formos
    0:01:06
  • 108.
    Seesaw platforma (web.seesaw.me)
    0:04:37
  • 109.
    Microsoft teams pamokų bloknotas
    0:02:17
  • 110.
    Liveworksheets.com užduotys
    0:02:22
  • 111.
    Creative pen
    0:04:02
  • 112.
    Patyriminis ugdymas (mokausi pats, mokau kitus)
    0:01:14
  • 113.
    Šeimų įsitraukimas
    0:05:04
  • 114.
    Paveikslų iššūkis
    0:06:04
  • 115.
    Žemės pjūvis
    0:00:35
  • 116.
    Kaip pasikeisti kalbą? (kuria mokiniai)
    0:00:36
  • 117.
    Veiklos
    0:01:02
  • 118.
    Šeimų iššūkis
    0:00:31
  • 119.
    Kokybiškas grįžtamojo ryšio teikimas
    0:05:26
  • 120.
    Veiklų ir darbų planavimo ypatumai
    0:01:16
  • 121.
    Sėkmingo, dirbančio nuotoliai, mokytojo receptas
    0:04:33
  • 122.
    Klausimų atsakymų sesija. II dalis
    0:21:20
  • 123.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti

Šių mokymų tikslas – pristatyti organizacijos veiklas, kurios leistų pasirengti ugdymo įstaigos bendruomenei dirbti nuotoliniu būdu, išanalizuoti nuotolinių veiklų/iliustracijų pavyzdžius, parodant tokių veiklų pedagoginę naudą ir prasmę.

Taip pat mokymų metu pedagogai patobulins skaitmeninio raštingumo kompetencijas.

Bei pasidalinti praktine pedagogų patirtimi- kas jiems labiausiai padėjo organizuoti darbus nuotolinio ugdymo metu.

Mokymai skirti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams ir ugdymo įstaigų vadovams.


Šių mokymų metu pedagogai kartu patobulins ir skaitmeninio turinio kūrimo kompetenciją (16 val.).

Programa akredituota. Aikos programos kodas  211000994.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokius susitarimus ir priemones  turi aptarti ugdymo įstaigų vadovai?
  • Kokios erdvės rekomenduojamos ugdymo turinio planavimui ir vaikų pasiekimų vertinimui?
  • Kokia pedagogų skaitmeninė kompetencija būtina, kad galėtume kokybiškai ugdyti nuotoliniu būdu?
  • Kaip  bendradarbiauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
  • Kokios rekomenduojamos veiklos vaikams namuose nuotolinio ugdymo sąlygomis?

Po mokymo gebėsite:

  • Įsikurti nuotolinio ugdymosi erdvę.
  • Pasirinkti tinkamas priemones nuotoliniam vaikų ugdymui.
  • Pateikti rekomendacijas tėvams, kaip galima ugdyti vaikus namuose nuotolinio ugdymo metu.
  • Parengti ugdomosios veiklos kokybišką vaizdo įrašą norima tema.

I MODULIS. Rekomendacijos, kaip dirbti ugdymo įstaigai nuotolinio ugdymo sąlygomis

  • Kokią naują kultūrą formuoja informacinių technologijų taikymas?
  • Kaip bendrauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis? 
  • Rekomenduojamos veiklos veikiant be IKT priemonių.
  • Rekomenduojamos veiklos veikiant su IKT priemonėmis.

II MODULIS. Vaizdo iliustracijos. Kaip jas sukurti?

  • Kaip pasiruošti veiklų filmavimui?
  • Vaikų gebėjimai, kuriuos reikia apgalvoti ruošiantis veikloms.
  • Veiklos rekomenduojamos filmuoti pradinių klasių mokiniams.

III MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose.

Pedagogų praktinė patirtis

  • Platformų ir priemonių naudojimas ugdymui.
  • Bendradarbiavimas su kolegomis.
  • Nuotolinio ugdymo veiklos. Dienos planas.
  • Tėvų ir vaikų įtraukimas.
  • Vaikų dėmesio išlaikymas ir sėkmingas grupės valdymas.

IV MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas pradinėse klasėse.

Pedagogų praktinė patirtis 

  • Virtualios aplinkos mokymosi motyvacijai stiprinti.
  • Veiklų organizavimo tvarka.
  • Atsiskaitymo ir vertinimo formos.
  • Bendravimas ir bendradarbiavimas su klasės bendruomene.
  • Darbų ir veiklų planavimo ypatumai.

Vertinimų komentarai

Jurgita

Dalia

40 val. + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui
(5.00/2 balsai)

KOMENTARAI
2
PERŽIŪROS
687

Daiva Jakavonytė-Staškuvienė

daiva jakavonyte-staskuviene

PRANEŠĖJA

VDU Švietimo akademijos Ikimokyklinio, pradinio ugdymo ir pagalbos mokiniui studijų programų vykdymo grupės vadovė, Europos Komisijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo ekspertė.

Mokymai
2

Elena Viktorija Rossidis

elena viktorija rossidis

PRANEŠĖJA

Tarptautinio vaikų darželio „Katino dienelės“ ugdymo kokybės vadovė

Mokymai
2

Agnė Janonytė

agne janonyte

MOKYTOJAS-PRAKTIKAS

Pradinių klasių mokytoja.

Mokymai
2

Jūratė Masiulienė

jurate masiuliene

MOKYTOJAS-PRAKTIKAS

Edukologijos mokslų magistrė, pradinių klasių mokytoja-metodininkė.

Mokymai
2

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.