-
1.
1 MODULIS: Rekomendacijos, kaip dirbti ugdymo įstaigai nuotolinio ugdymo sąlygomis?
0:01:49
-
2.
Įvadas apie programą
0:01:49
-
3.
Reflektuojame nuotolinio ugdymo patirtį.
0:03:59
-
4.
Svarbiausi susitarimai ugdymo įstaigose
0:00:50
-
5.
Ką būtina apgalvoti, kad ugdymo įstaigos personalas ir bendruomenė galėtų kokybiškai bendrauti ir dirbti nuotoliniu būdu?
0:01:57
-
6.
Būtinos priemonės ir susitarimai nuotolinio ugdymo metu
0:13:11
-
7.
Kokios komunikavimo erdvės rekomenduojamos?
0:03:25
-
8.
Skaitmeninė lenta
0:03:36
-
9.
Kaip naudotis Microsoft platforma?
0:00:35
-
10.
Kaip naudotis Zoom platforma?
0:04:31
-
11.
Garso pasakos analizė
0:11:21
-
12.
Knygos ištraukos analizė
0:15:26
-
13.
Į ką atsižvelgti renkantis elektroninį dienyną?
0:14:24
-
14.
Kokia pedagogų skaitmeninė kompetencija būtina, kad galėtume kokybiškai bendrauti ir bendradarbiauti nuotoliniu būdu?
0:05:20
-
15.
Kaip bendrauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
0:00:08
-
16.
Kodėl svarbu bendradarbiauti su tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
0:06:47
-
17.
Kodėl svarbu tėvams žaisti kartu su vaikais?
0:01:06
-
18.
Kaip žaisti su vaikais?
0:05:24
-
19.
Kaip bendrauti su vaikų tėvais nuotolinio ugdymo sąlygomis?
0:03:07
-
20.
Kodėl bendraujant kartais kyla tam tikrų sunkumų?
0:01:21
-
21.
Kaip bendraujant su tėvais rasti tinkamus žodžius?
0:02:54
-
22.
Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant be IKT priemonių
0:01:34
-
23.
Turtiname žodyną
0:03:47
-
24.
Gaminame nuotraukų knygą
0:01:47
-
25.
Gaminame patiekalus
0:03:32
-
26.
Skaitome vaikų pasirinktas knygas
0:02:48
-
27.
Užsiimame fizine veikla
0:00:26
-
28.
Konstruojame iš įvairių kaladėlių
0:01:04
-
29.
Mokomės savaitės dienas ir mėnesių pavadinimus
0:03:01
-
30.
Rekomenduojamos veiklos vaikams namuose veikiant su IKT priemonėmis
0:01:03
-
31.
Projekto „Pažinkime vaikystę“ veiklų analizė
0:06:51
-
32.
Eksperimentų su vandeniu veiklų analizė
0:09:23
-
33.
Dainelių „Abėčėlė“ ir garsų tarimo veiklų analizė
0:03:40
-
34.
Tilidūda lietuviškų dainelių vaikams repertuaro analizė
0:05:50
-
35.
LRT.LT VAIKAMS portalo medžiagos analizė
0:01:08
-
36.
SaulyTučiai svetainės veiklų analizė
0:01:11
-
37.
Kaip vertinti pradinių klasių mokinių pasiekimus mokantis nuotoliniu būdu?
0:01:48
-
38.
Formuojamojo vertinimo svarba
0:01:21
-
39.
Metodai ir veiklos, leidžiantys įvertinti mokinio darbą „čia ir dabar“
0:02:55
-
40.
2 MODULIS: Vaizdo iliustracijos. Kaip jas kurti?
0:01:34
-
41.
Reflektuokite savo patirtį veiklų filmavimo srityje
0:01:58
-
42.
Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtos ugdomųjų veiklų vaizdo iliustracijos
0:03:56
-
43.
Kaip kokybiškai nufilmuoti vaizdo veiklas
0:04:08
-
44.
Savarankiška užduotis-veiklų analizė
0:00:24
-
45.
Veiklos idėjos pristatymo pavyzdys „Mano svajonių kambarys“
0:03:09
-
46.
Priemonių išdėstymo pavyzdys vaizdo įraše
0:01:34
-
47.
Priemonių įvairovė kūriant vaizdo įrašus
0:07:37
-
48.
Rekomenduojama nuotolinių vaizdo įrašų trukmė
0:01:20
-
49.
Kaip pasiruošti veiklų filmavimui ikimokyklinio amžiaus vaikams. Eiga
0:02:39
-
50.
Veiklos apibendrinimo pavyzdys „Sveika mityba“
0:02:42
-
51.
Emocinis nusiteikimas
0:00:52
-
52.
Žodynas ir savokų vartojimas
0:02:00
-
53.
Garsinė aplinka
0:00:46
-
54.
Užduotis. Įvertinkite muzikos pasirinkimus
0:00:44
-
55.
Muzikinio intarpo pavyzdys
0:07:43
-
56.
Muzikos reikšmė veikloje „Daržovių sriuba“
0:03:25
-
57.
Savistaba. Pasiruošimas netikėtiems atvejams
0:01:56
-
58.
Kaip pasiruošti filmavimui: apranga, makiažas, šukuosena?
0:01:41
-
59.
Užduotis. Pamąstykite ir pasižymėkite veiklos etapus
0:03:59
-
60.
Vaikų gebėjimai, kuriuos reikia apgalvoti ruošiantis veikloms
0:00:08
-
61.
Nuo 3-ejų metų iki 4-erių metų vaikas
0:08:33
-
62.
Nuo 4-erių metų iki 5-erių metų vaikas
0:07:29
-
63.
Nuo 5-erių metų iki 6-erių metų vaikas
0:05:34
-
64.
Pradinių klasių mokinys
0:02:19
-
65.
Veiklos rekomenduojamos filmuoti pradinių klasių mokiniams
0:00:13
-
66.
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Kas yra žodžio galūnė?“
0:14:14
-
67.
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Priešdėlis“
0:18:46
-
68.
Vaizdo įrašų, kai mokomasi žodžio dalių, analizė Veikla „Žodžio priešdėlis ir tokių žodžių vartojimas praktikoje“
0:17:24
-
69.
Namų darbas
0:02:48
-
70.
3 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose
0:00:32
-
71.
Kodėl nuotolinis?
0:02:17
-
72.
Perėjimas prie nuotolinio ugdymo
0:01:13
-
73.
Pasiruošimas
0:04:53
-
74.
Išbandytos platformos tiesioginiam ir netiesioginiam bendravimui
0:10:46
-
75.
Susitikti gyvai ar filmuoti?
0:04:31
-
76.
Priemonės nuotoliniam ugdymui
0:03:51
-
77.
Kokie darbai laukia? Pasidalinimas jais
0:11:57
-
78.
Bendradarbiavimas
0:03:27
-
79.
Klausimų atsakymų sesija. I dalis
0:08:30
-
80.
Komandos bendravimas
0:02:31
-
81.
Dienos veiklų planas vaikams
0:08:45
-
82.
Kaip atrodė įrašyta veikla?
0:08:16
-
83.
Tėvų įtraukimas
0:07:08
-
84.
Tėvų ir vaikų įtraukimas
0:04:34
-
85.
Kai šeimoje yra daugiau vaikų
0:00:42
-
86.
Vaikų dėmesio išlaikymas ir sėkmingas grupės valdymas
0:08:06
-
87.
Pirmieji bandymai
0:05:47
-
88.
Ar yra sėkmingas laiko planavimo receptas? Mano diena
0:13:19
-
89.
Kas padėjo man karantino metu?
0:01:48
-
90.
Klausimų atsakymų sesija. II dalis
0:20:22
-
91.
4 MODULIS. Nuotolinio ugdymo organizavimas pradinėse klasėse
0:08:14
-
92.
Ko mes išmokome arba ką supratome mokydamos vaikus nuotoliniu būdu
0:06:12
-
93.
Nuotolinio mokymosi iššūkiai
0:02:17
-
94.
Šiandien - rytoj
0:00:55
-
95.
Veiklų organizavimo tvarka
0:05:10
-
96.
Dienos planas ir įsivertinimas excel formoje
0:01:45
-
97.
Google forms
0:02:01
-
98.
POLLY programėlė Microsoft teams
0:00:46
-
99.
www.polleverywhere.com
0:00:36
-
100.
Padlet lenta (www.padlet.com)
0:00:47
-
101.
Classroomscreen.com Virtuali lenta lietuvių kalba
0:00:53
-
102.
Įrankiai ir virtualios aplinkos
0:04:56
-
103.
Minčių žemėlapiai MINDMeister.COM
0:01:32
-
104.
Quizziz viktorina (quizziz.com)
0:01:12
-
105.
Mokinių motyvavimo įrankis teach.classdojo.com
0:01:25
-
106.
Klausimų atsakymų sesija. I dalis
0:07:21
-
107.
Atsiskaitymo ir vertinimo formos
0:01:06
-
108.
Seesaw platforma (web.seesaw.me)
0:04:37
-
109.
Microsoft teams pamokų bloknotas
0:02:17
-
110.
Liveworksheets.com užduotys
0:02:22
-
111.
Creative pen
0:04:02
-
112.
Patyriminis ugdymas (mokausi pats, mokau kitus)
0:01:14
-
113.
Šeimų įsitraukimas
0:05:04
-
114.
Paveikslų iššūkis
0:06:04
-
115.
Žemės pjūvis
0:00:35
-
116.
Kaip pasikeisti kalbą? (kuria mokiniai)
0:00:36
-
117.
Veiklos
0:01:02
-
118.
Šeimų iššūkis
0:00:31
-
119.
Kokybiškas grįžtamojo ryšio teikimas
0:05:26
-
120.
Veiklų ir darbų planavimo ypatumai
0:01:16
-
121.
Sėkmingo, dirbančio nuotoliai, mokytojo receptas
0:04:33
-
122.
Klausimų atsakymų sesija. II dalis
0:21:20
-
123.
Testas (10 klausimų)