Perdegimo prevencija ir motyvacija dirbti pedagogo darbe pokyčių metu (40 val. 211001030) | Pedagogas.lt

Perdegimo prevencija ir motyvacija dirbti pedagogo darbe pokyčių metu (40 val. 211001030)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įvadas apie programą

1/47

00:01:34

Lektorės prisistatymas

2/47

00:01:44

1 MODULIS: Kaip sumažinti negatyvų pokyčių poveikį?

3/47

00:02:03

Kokios emocijos yra „normalios“, susidūrus su pokyčiais?

4/47

00:00:03

Trys reakcijos į pokyčius scenarijai

00:03:05

Kuris reagavimo scenarijus sveikiausias?

00:04:08

Tobulėjimo galimybės susidūrus su pokyčiais

5/47

00:00:03

Kaip lengviausia išmokti plaukti?

00:03:14

Panikos zona

00:03:03

Komforto zona

00:02:51

Pastangų/tobulėjimo zona

00:03:43

Pokyčių nauda

00:05:02

Kokios elgesio strategijos efektyviausios, susidūrus su pokyčiais?

6/47

00:00:03

Dominuojančios elgesio strategijos nustatymas

00:04:59

Prieštarautojo vaidmuo

00:04:17

Iniciatoriaus vaidmuo

00:04:17

Klausimai, pažadinantys iniciatorių

00:03:58

Kaip sumažinti pokyčių keliamą stresą?

7/47

00:00:03

„Tuščios“ galvos metodas

00:08:42

Komandos bendradarbiavimas

00:08:48

Proaktyvumas

00:11:58

Modulio santrauka

8/47

00:04:58

2 MODULIS: Kaip išsilaisvinti nuo neigiamų emocijų?

9/47

00:01:26

Kas (ne)normalu analizuojant emocijas?

10/47

00:00:03

Emocijų robotizacija

00:05:57

Užslopintų emocijų pasekmės

00:05:19

Emocijų (ne)normalumo ribos

00:02:56

Konstruktyvūs emocijų išliejimo metodai

11/47

00:00:03

Rašiklio metafora

00:04:58

Pasyvūs emocijų išliejimo būdai

00:11:56

Aktyvūs emocijų išliejimo būdai

00:04:38

Emocijų perspėjimo sistema

12/47

00:00:03

Automobilio metafora

00:02:15

Neigiamų emocijų misija

00:03:48

Veiklos scenarijai įsijungus perspėjimo signalui

00:04:55

Dėmesio atitraukimo scenarijus

13/47

00:02:30

Negatyvi dėmesio atitraukimo schema

00:04:01

Pozityvi dėmesio atitraukimo schema

00:01:43

Dėmesio atitraukimo nauda

00:03:24

Poreikių patenkinimo scenarijus

14/47

00:00:03

Poreikių patenkinimo schema

00:05:33

Emocijų žodynas

00:12:55

Kaip atsiranda depresija?

00:02:38

Kas slypi už frustracijos ir depresijos?

00:04:48

Modulio santrauka

15/47

00:03:25

3 MODULIS: Perdegimo prevencija ir streso valdymas

16/47

00:01:42

Perdegimo samprata

17/47

00:00:03

Svarbios datos

00:01:59

Kas yra profesinis perdegimas?

00:03:21

Kas yra perdegimas gyvenime?

00:01:26

Perdegimo stadijos

00:07:21

Perdegimo diagnostika

18/47

00:02:08

Pagrindiniai perdegimo požymiai

00:04:55

Perdegimo sindromo rizikos grupės

00:08:40

Įsitikinimai

00:03:39

Perdegimo prevencija

19/47

00:00:03

Perdegimo prevencijos rūšys

00:03:27

Perdegimo psichologinė formulė

00:04:18

Veiksnių, sukeliančių stresą, mažinimas

20/47

00:00:03

Streso dienoraštis

00:07:27

Problemų analizės schema

00:09:55

Lūkesčių realumo patikrinimas

00:08:48

“Duodančio žmogaus” sindromo gydymas

00:07:34

Streso sukeltų pasekmių mažinimas

21/47

00:00:03

Streso ciklo užbaigimas

00:06:15

Kūno išjudinimo galia

00:10:00

Kiti streso ciklo užbaigimo būdai

00:08:17

Vizualizacijos galia

00:02:41

Vizualizacija „Balto paukščio skrydis“

00:08:09

Laiko sau galia

22/47

00:00:03

Svarbūs klausimai sau

00:03:10

Įkvepianti pasakėčia

00:03:13

Poilsio galia

00:09:28

Greitosios psichologinės pagalbos dėžutė

00:07:34

Ritualų galia

00:07:24

Vadovo vaidmuo perdegimo prevencijoje

23/47

00:12:44

Mokymo santrauka

24/47

00:05:13

4 MODULIS: Pozityvaus mąstymo lavinimas

25/47

00:03:31

Įžanga

26/47

00:01:58

POZITYVAUS MĄSTYMO ĮTAKA ŽMOGUI

27/47

00:04:05

NEIGIAMO MĄSTYMO PASEKMĖS

28/47

00:04:21

POZITYVAUS MĄSTYMO PRIVALUMAI

29/47

00:07:34

POZITYVUS MĄSTYMAS

30/47

00:05:42

KAIP ATSISVEIKINTI SU NEGATYVUMU

31/47

00:01:49

Pripažinti savo neigiamas emocijas

00:02:48

Išlieti susikaupusį negatyvumą

00:07:50

Atleisti sau ir kitiems

00:04:38

Sustabdyti neigiamas mintis

00:04:39

POZITYVAUS MĄSTYMO LAVINIMAS

32/47

00:06:51

PAGRINDINIAI GYVENIMO ASPEKTAI

33/47

00:17:46

“Požiūrio keitimas“

00:05:11

„Aš padariau!“

00:02:35

„Pasitikėjimo savimi mygtukas“

00:06:32

FIZINĖS REAKCIJOS

34/47

00:06:44

„Rankų magija“

00:02:26

“Akių magija – laimės Žvilgsnis”

00:03:41

ELGESYS

35/47

00:11:44

„Juoko terapija“

00:01:54

„Keičiam žodžius – keičiam nuotaiką“

00:03:14

APLINKA

36/47

00:07:42

Mokymo santrauka

37/47

00:05:57

5 MODULIS. Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?

38/47

00:01:56

Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?

39/47

00:02:36

AR TIKRAI PRASMINGAI GYVENU IR DIRBU

40/47

00:10:48

KĄ REIKIA ŽINOTI APIE DARBĄ SU ĮKVĖPIMU?

41/47

00:09:02

GREITI BŪDAI PAKELTI MOTYVACIJĄ

42/47

00:00:03

Pasiruošimas darbui

00:17:40

Mano veiksmai

00:11:56

Komandos veiksmai

00:24:10

KAIP GREITAI ATSIGAUTI PO STRESO?

43/47

00:15:01

ĮKVĖPIMAS GYVENIMUI

44/47

00:04:41

Mokymo santrauka

45/47

00:08:56

Testas

46/47

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

47/47

Pedagogo profesija reikalauja nuolat rūpintis kitais - mokyti, motyvuoti, įkvėpti, padėti spręsti asmenybės bei grupėje kylančius konfliktus. Daug bendravimo ir ugdymo iššūkių patiriantys pedagogai išnaudoja savo psichinius ir emocinius resursus ir gali lengvai patirti profesinį perdegimą.

Norint išsaugoti psichinę sveikatą bei įkvėpimą dirbti prasmingai ir kūrybiškai, svarbu suprasti kas yra perdegimas ir kodėl jisai atsiranda, bei kokie praktiniai įgūdžiai ir metodai padėtų sustiprinti psichologinį pedagogo atsparumą ir gebėjimą valdyti stresą pokyčių metu.

Programa akredituota ir registruota Neformalaus švietimo programų registre. Aikos programos kodas 211001030.

Mokymas skirtas pedagogams ir švietimo įstaigų vadovams, siekiantiems pagerinti atmosferą darbe, sustiprinti pedagogų motyvaciją, atsparumą stresui bei psichinę sveikatą.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokios psichologinės reakcijos yra normalios pokyčių aplinkybėmis?
  • Kaip sumažinti negatyvų pokyčių poveikį?
  • Kaip išsilaisvinti nuo neigiamų emocijų?
  • Kaip sumažinti perdegimo sindromo riziką?
  • Kaip lavinti pozityvų mąstymą?
  • Susipažinsite su savęs ir kitų motyvavimo principais darbe.

Po mokymo gebėsite:

  • Kylant stresui pritaikyti skirtingus jo valdymo būdus.
  • Stiprinti savo gebėjimą mąstyti pozityviai.
  • Naudotis skirtingomis atsiplaidavimo technikomis.
  • Taikyti savęs ir kitų motyvavimo metodus pedagogo darbe.

I Modulis. Kaip sumažinti negatyvų pokyčių poveikį? 

  • Kokios emocijos yra „normalios“, susidūrus su pokyčiais? 
  • Tobulėjimo galimybės susidūrus su pokyčiais.
  • Kaip elgtis geriausiai susidūrus su pokyčiais?

II Modulis.Kaip išsilaisvinti nuo neigiamų emocijų? 

  • Kaip sumažinti pokyčių keliamą stresą?
  • Konstruktyvūs emocijų išliejimo metodai
  • Emocijų perspėjimo sistema
  • Dėmesio atitraukimo scenarijus
  • Poreikių patenkinimo scenarijus
  • Streso sukeltų pasekmių mažinimas
  • Laiko sau galia
  • Vadovo vaidmuo perdegimo prevencijoje

III Modulis.Perdegimo prevencija ir streso valdymas

  • Perdegimo samprata
  • Perdegimo prevencija
  • Veiksnių, sukeliančių stresą, mažinimas
  • Streso sukeltų pasekmių mažinimas
  • Laiko sau galia
  • Vadovo vaidmuo perdegimo prevencijoje

IV Modulis.Pozityvaus mąstymo lavinimas.

  • Kas yra pozityvus mąstymas?
  • Teigiamo ir neigiamo mąstymo poveikis.
  • Kaip atsisveikinti su negatyvumu?
  • Pozityvaus mąstymo lavinimas.

V Modulis. Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?

  • Ar tikrai prasmingai gyvenu ir dirbu?
  • Greiti būdai pakelti motyvacijai.
  • Kaip greitai atsigauti po streso?

Lektoriai

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai