Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje (4 ak. val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:29
  • 2.
    Įžanga
    0:01:46
  • 3.
    Edukacinės priemonės, kurias galite pasigaminti patys
    0:01:13
  • 4.
    Garso matuoklis
    0:04:41
  • 5.
    Kalendorius
    0:04:06
  • 6.
    Kaip aš jaučiuosi?
    0:03:04
  • 7.
    Pėdutės
    0:02:20
  • 8.
    Spalvų traukinukas
    0:01:46
  • 9.
    Vaikų kūrybinė veikla
    0:01:22
  • 10.
    AKVARELĖ
    0:00:48
  • 11.
    AKVARELĖ: Paslaptingas piešinys
    0:01:00
  • 12.
    AKVARELĖ: Medūza
    0:01:50
  • 13.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS
    0:00:28
  • 14.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Sapnų gaudyklė
    0:03:34
  • 15.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Kaukė
    0:01:50
  • 16.
    PASTELĖS
    0:00:35
  • 17.
    PASTELĖS: Šiaurinė pašvaistė
    0:02:01
  • 18.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS
    0:00:31
  • 19.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS: Stebuklingas medis
    0:02:13
  • 20.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS: Burtų lazdelė
    0:02:50
  • 21.
    GUAŠAS
    0:00:56
  • 22.
    GUAŠAS: Kuo pakeisti teptukus?
    0:03:08
  • 23.
    GUAŠAS: Juokingas paukštis
    0:01:56
  • 24.
    GUAŠAS: Tapymas guašu
    0:01:04
  • 25.
    ALIUMINIO FOLIJA
    0:00:45
  • 26.
    ALIUMINIO FOLIJA: Monotipija
    0:02:32
  • 27.
    ALIUMINIO FOLIJA: Snaigė
    0:02:31
  • 28.
    DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ
    0:00:24
  • 29.
    DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ: Miško karūna
    0:02:48
  • 30.
    Apibendrinimas
    0:00:35
  • 31.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Mokymo tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, pažvelgiant į pedagoginį darbą kūrybiškai ir šiuolaikiškai.
Mokymo nauda Jums: 

  • Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti kūrybiškas ugdymo priemones;
  • Gebėsite tinkamai pasirinkti šiuolaikinius vaiko ugdymąsi atliepiančius metodus;
  • Sužinosite, kaip 1 klausimas gali paskatinti vaikų kūrybiškumą.

Nagrinėjami klausimai

  • Kaip pasigaminti edukacines priemones?
  • Kaip panaudoti paprastas technikas kūrybinėje veikloje?
  • Kokie žaidimai skatina vaikų kūrybiškumą?
  • Kūrybiškumas – tai per didelė laisvė vaikams ar būtinybė ugdyme?

Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras 

Vertinimų komentarai

Vilniaus

Loreta
Dėkoju už įdėjas.

Neringa
Labai patiko, įtraukiantis ir įdomus seminaras. Aiškus išdėstymas, patiko kad mažai teorijos, aiškiai dėstoma ir nurodoma.

Irma
puikiai

Irma

Irma

Irena

Dainora
buvo įdomu žiūrėti

Irma
Sužinojau labai daug įdomių ir naudingų dalykų, kurie labai nesunkiai pagaminami ir lengvai pritaikomi praktikoje.

Jurgita

Laimute
Naudinga

Virginija
Puikios idėjos , mintys bus pratęsiamos savo veikloje. Ačiū lektorėms, kurkit bandykit eksperimentuokit ir dalinkitės su kolegėmis. Ačiū

54 min + testai + klausimai lektoriui

(4.84/299 balsai)

KOMENTARAI
299
PERŽIŪROS
3638

Agnė Trusevičienė

agne truseviciene

PRANEŠĖJA

Agnė apie save sako: „Esu laimingiausia, kai juokiuosi iš visos širdies, dar laimingesnė pasijuntu, kai kažkas juokiasi kartu.“ :)

Dovilė Žukauskaitė

dovile zukauskaite

PRANEŠĖJA

Lietuvos edukologijos universiteto, ikimokyklinės edukologijos magistrantė.

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.