Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:29
  • 2.
    Įžanga
    0:01:46
  • 3.
    Edukacinės priemonės, kurias galite pasigaminti patys
    0:01:13
  • 4.
    Garso matuoklis
    0:04:41
  • 5.
    Kalendorius
    0:04:06
  • 6.
    Kaip aš jaučiuosi?
    0:03:04
  • 7.
    Pėdutės
    0:02:20
  • 8.
    Spalvų traukinukas
    0:01:46
  • 9.
    Vaikų kūrybinė veikla
    0:01:22
  • 10.
    AKVARELĖ
    0:00:48
  • 11.
    AKVARELĖ: Paslaptingas piešinys
    0:01:00
  • 12.
    AKVARELĖ: Medūza
    0:01:50
  • 13.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS
    0:00:28
  • 14.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Sapnų gaudyklė
    0:03:34
  • 15.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Kaukė
    0:01:50
  • 16.
    PASTELĖS
    0:00:35
  • 17.
    PASTELĖS: Šiaurinė pašvaistė
    0:02:01
  • 18.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS
    0:00:31
  • 19.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS: Stebuklingas medis
    0:02:13
  • 20.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS: Burtų lazdelė
    0:02:50
  • 21.
    GUAŠAS
    0:00:56
  • 22.
    GUAŠAS: Kuo pakeisti teptukus?
    0:03:08
  • 23.
    GUAŠAS: Juokingas paukštis
    0:01:56
  • 24.
    GUAŠAS: Tapymas guašu
    0:01:04
  • 25.
    ALIUMINIO FOLIJA
    0:00:45
  • 26.
    ALIUMINIO FOLIJA: Monotipija
    0:02:32
  • 27.
    ALIUMINIO FOLIJA: Snaigė
    0:02:31
  • 28.
    DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ
    0:00:24
  • 29.
    DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ: Miško karūna
    0:02:48
  • 30.
    Apibendrinimas
    0:00:35
  • 31.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Mokymo tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, pažvelgiant į pedagoginį darbą kūrybiškai ir šiuolaikiškai.
Mokymo nauda Jums: 

  • Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti kūrybiškas ugdymo priemones;
  • Gebėsite tinkamai pasirinkti šiuolaikinius vaiko ugdymąsi atliepiančius metodus;
  • Sužinosite, kaip 1 klausimas gali paskatinti vaikų kūrybiškumą.

Nagrinėjami klausimai

  • Kaip pasigaminti edukacines priemones?
  • Kaip panaudoti paprastas technikas kūrybinėje veikloje?
  • Kokie žaidimai skatina vaikų kūrybiškumą?
  • Kūrybiškumas – tai per didelė laisvė vaikams ar būtinybė ugdyme?

Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras 

 

Mokymas sudaro 4 ak. val.

Mokymo akreditacija galioja iki 2023.04.23

Vertinimų komentarai

Inesa

Rasa

Morta

Saida

Tatjana

Jelena

Telšių

Rita
ačiū už įdomų, naudingą mokymą

Daina

Aleksandra
gavau daug naudingos informacijos informacijos, ačiū.

Agnė
Informatyvi, detali ir aiški informacija

Vida
Daug įdomių idėjų, kurias panaudosiu darbe.

4 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.91/2211 balsai)

KOMENTARAI
PERŽIŪROS
24332

Agnė Trusevičienė

agne truseviciene

PRANEŠĖJA

Viena mokymo autorių Agnė Trusevičienė yra neformaliojo švietimo mokytoja, dailininkė, lektorė, sukaupusi 10-ies metų patirtį vaikų ugdymo srityje.

Dovilė Žukauskaitė

dovile zukauskaite

PRANEŠĖJA

Lietuvos edukologijos universiteto, ikimokyklinės edukologijos magistrantė.

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.