Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:29
  • 2.
    Įžanga
    0:01:46
  • 3.
    Edukacinės priemonės, kurias galite pasigaminti patys
    0:01:13
  • 4.
    Garso matuoklis
    0:04:41
  • 5.
    Kalendorius
    0:04:06
  • 6.
    Kaip aš jaučiuosi?
    0:03:04
  • 7.
    Pėdutės
    0:02:20
  • 8.
    Spalvų traukinukas
    0:01:46
  • 9.
    Vaikų kūrybinė veikla
    0:01:22
  • 10.
    AKVARELĖ
    0:00:48
  • 11.
    AKVARELĖ: Paslaptingas piešinys
    0:01:00
  • 12.
    AKVARELĖ: Medūza
    0:01:50
  • 13.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS
    0:00:28
  • 14.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Sapnų gaudyklė
    0:03:34
  • 15.
    VIENKARTINĖS LĖKŠTĖS: Kaukė
    0:01:50
  • 16.
    PASTELĖS
    0:00:35
  • 17.
    PASTELĖS: Šiaurinė pašvaistė
    0:02:01
  • 18.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS
    0:00:31
  • 19.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS: Stebuklingas medis
    0:02:13
  • 20.
    GAMTINĖS PRIEMONĖS: Burtų lazdelė
    0:02:50
  • 21.
    GUAŠAS
    0:00:56
  • 22.
    GUAŠAS: Kuo pakeisti teptukus?
    0:03:08
  • 23.
    GUAŠAS: Juokingas paukštis
    0:01:56
  • 24.
    GUAŠAS: Tapymas guašu
    0:01:04
  • 25.
    ALIUMINIO FOLIJA
    0:00:45
  • 26.
    ALIUMINIO FOLIJA: Monotipija
    0:02:32
  • 27.
    ALIUMINIO FOLIJA: Snaigė
    0:02:31
  • 28.
    DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ
    0:00:24
  • 29.
    DVIPUSĖ LIPNI JUOSTELĖ: Miško karūna
    0:02:48
  • 30.
    Apibendrinimas
    0:00:35
  • 31.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Mokymo tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, pažvelgiant į pedagoginį darbą kūrybiškai ir šiuolaikiškai.
Mokymo nauda Jums: 

  • Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti kūrybiškas ugdymo priemones;
  • Gebėsite tinkamai pasirinkti šiuolaikinius vaiko ugdymąsi atliepiančius metodus;
  • Sužinosite, kaip 1 klausimas gali paskatinti vaikų kūrybiškumą.

Nagrinėjami klausimai

  • Kaip pasigaminti edukacines priemones?
  • Kaip panaudoti paprastas technikas kūrybinėje veikloje?
  • Kokie žaidimai skatina vaikų kūrybiškumą?
  • Kūrybiškumas – tai per didelė laisvė vaikams ar būtinybė ugdyme?

Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras 

 

Mokymas sudaro 4 ak. val.

Mokymo akreditacija galioja iki 2023.04.23

Vertinimų komentarai

Algina

EGLĖ

Ramutė

Ramunė

Zita

Viktorija

Eglė

Edita

Justina

Indrė
Nerealiai geras!

Rasa
Labai patiko metodinės priemonės ,kurias gamino ir aiškino, kaip pasigaminti pačioms.Iš paprastų aplinkoje esančių priemonių.AČIŪ!LABAI PATIKO.

Barbora