Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje (4 ak. val.)

54 min +testai
Priskirti mokymą

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas gali skatinti vaikų kūrybiškumą.

  • Pedagogai dažnai nežino kokias konkrečias priemones, skatinančias vaikų kūrybiškumą, naudoti.
  • Kaip galima neišleidžiant daug pinigų pasigaminti originalias priemones.
  • Dažnas pedagogas patiria kūrybinę krizę, kitaip tariant pasijaučia „išsisėmęs“.

Mokymo tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, pažvelgiant į pedagoginį darbą kūrybiškai ir šiuolaikiškai.
Mokymo nauda Jums: 

  • Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti kūrybiškas ugdymo priemones;
  • Gebėsite tinkamai pasirinkti šiuolaikinius vaiko ugdymąsi atliepiančius metodus;
  • Sužinosite, kaip 1 klausimas gali paskatinti vaikų kūrybiškumą.

Nagrinėjami klausimai

  • Kaip pasigaminti edukacines priemones?
  • Kaip panaudoti paprastas technikas kūrybinėje veikloje?
  • Kokie žaidimai skatina vaikų kūrybiškumą?
  • Kūrybiškumas – tai per didelė laisvė vaikams ar būtinybė ugdyme?

Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras 


Priskirti mokymą


Vertinimų komentarai
Šalčininkų

Asta

Šilalės r.

Regvita

Aira

Telšių
Nuotaikingas ir naudingas seminaras. Tikrai gautas žinias panaudosiu savo darbe. Ačiū.

Alytaus

BIRŽŲ LOPŠELIS - DARŽELIS "GENYS"

Livija

Kėdainių
Buvo pateikta daug kūrybingų idėjų ir įvairios dailės darbelių atlikimo technikos.

Emilija

Šiaulių

(4.73/45 balsai)

KOMENTARAI
45
PERŽIŪROS
615
agne truseviciene
PRANEŠĖJA

Agnė apie save sako: „Esu laimingiausia, kai juokiuosi iš visos širdies, dar laimingesnė pasijuntu, kai kažkas juokiasi kartu.



Nemėgstu žaisti viena, todėl žaidžiu su kažkuo.



Patinka skaityti knygas, bet dar smagiau jas skaityti garsiai.



Dažnai piešiu ir kūrybos džiaugsmais dalinuosi su kitais.



Liūdna plikyti vieną mažą puodelį arbatos, todėl visada užplikau jos pilną arbatinuką“ :)

dovile zukauskaite
PRANEŠĖJA

Neformaliojo švietimo mokytoja, įgijusi ikimokyklinės edukologijos magistro laipsnį.



Veda mokymus, skirtus vaikų ugdymosi naujovių pritaikymui kasdieninėje ikimokyklinio ugdymo veikloje, pvz.: STEM praktika, sensorinių patirčių ugdymas ir kt.



Tiki kūrybos ir saviraiškos, orientuotos į procesą, svarba ir nauda vaikui.