Respublikinis ikimokyklinio ugdymo pedagogų forumas

  • 1.
    Forumo atidarymas
    0:01:58
  • 2.
    Vieno vaikų darželio sėkmės istorija - Alma Simonavičienė
    0:19:48
  • 3.
    Šeši kūrybinio mąstymo atradimai - Danguolė Simanauskienė, Gitana Balčiuvienė
    0:17:45
  • 4.
    Šalčininkų R. Eišiškių lopšelio - darželio „Žiburėlis“ ugdymo aktualijos ir perspektyvos - Natalja Sokolova, Dorota Verseckienė
    0:15:55
  • 5.
    Vaiko kalbinis ugdymas(is). Kur slypi ugdymosi sėkmė ir kaip siekti aukštesnių ugdymosi rezultatų - Dijana Borisovienė, Milita Čelkonienė
    0:26:29
  • 6.
    Padėkime ikimokyklinukams susidaryti darnų pasaulio vaizdą - Audronė Boikovienė
    0:14:50
  • 7.
    STEM iššūkis ikimokyklinio ugdymo įstaigoje - Dovilė Žukauskaitė
    0:23:16
  • 8.
    Žaidžiame mokyklą - Ingrida Mereckaitė
    0:13:48
  • 9.
    6-7 metų amžiaus vaikų emocijos priešmokyklinėje grupėje - Inga Rydelienė, Aušra Rolanda Rimšienė
    0:10:37
  • 10.
    Kaip padėti ikimokyklinukui jaustis emociškai saugiu - Vilija Malinauskaitė
    0:34:48
  • 11.
    Testas (7 klausimų)

Priskirti

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Forumo tikslas – patobulinti ikimokyklinio ugdymo pedagogų bendrąsias ir dalykines kompetencijas, orientuojantis į šiuolaikinius ugdymo tikslus ir principus, ugdymo proceso efektyvų valdymą, šiuolaikinį ugdymo turinį ir ugdytinių pasiekimų gerinimą.

Nacionaliniame reginyje daug dėmesio skiriama ugdymo kokybę užtikrinantiems aspektams – gilinamasi į darželio auklėtojui šiandien reikalingas kompetencijas, naująsias ugdymo programas, inovatyvius mokymo metodus ir jų taikymą, pasiekimų vertinimą, vaiko emocinį saugumą ir „neperdegti“ padedančią pedagogo emocinę brandą.

Pranešimų temos:

  • kaip pereiti nuo vaiko makaliūzių iki raidžių ir skaičių;
  • vaiko kalbinį ugdymą(si); kur slypi ugdymosi sėkmė ir kaip siekti aukštesnių ugdymosi rezultatų;
  • bendrųjų kompetencijų ugdymą pasitelkiant vaikų literatūros kūrinus;
  • STEM iššūkius ikimokyklinio ugdymo įstaigoje;
  • šešis kūrybinio mąstymo atradimus;
  • 6-7 metų amžiaus vaikų emocinę savijautą;
  • kaip padėti ikimokyklinukui jaustis emociškai saugiu;
  • ir ktitas temas.

Mokymas sudaro 6 ak. val.

Mokymas akredituotas

Vertinimų komentarai

Neringa
labai patiko

Sonata

Vitalija
labai patiko 10

Ausra

Natalija

Rita

Lina
Seminaro medžiagos įvairovė.Ačiū.

Jolanta
Smagu klausyti. Rekomenduoju.

Vaiva

Veslava

Vaida

Vilmantė

6 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.87/1032 balsai)

KOMENTARAI
PERŽIŪROS
20345

Alma Simonavičienė

Lektorė, Panevėžio lopšelio darželio „Pasaka“ vadovė.

Aušra Rolanda Rimšienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Inga Rydelienė

Vilniaus vaikų darželio „Krivūlė“ direktorė .

Ingrida Mereckaitė

Pradinių klasių mokytoja.

Audronė Boikovienė

Auklėtoja ekspertė, lektorė.

Milita Čelkonienė

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja.

Dijana Borisovienė

Jonavos vaikų lopšelio-darželio „Dobilas“ pedagogė.

Dorota Verseckienė

Eišiškių lopšelio-darželio “Žiburėlis” logopedė.

Danguolė Simanauskienė

Pavaduotoja ugdymui.

Mokymai
2

Vilija Malinauskaitė

vilija malinauskaite

LEKTORĖ

UAB „Intelligent Creation“ vykdomoji direktorė, konsultantė. Socialinių mokslų magistrė. Lietuvos vaikų ir jaunimo centro kviestinė lektorė.

Mokymai
2

Dovilė Žukauskaitė

dovile zukauskaite

PRANEŠĖJA

Lietuvos edukologijos universiteto, ikimokyklinės edukologijos magistrantė.

Mokymai
2

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.