Respublikinis ikimokyklinio ugdymo pedagogų forumas

  • 1.
    Forumo atidarymas
    0:01:58
  • 2.
    Vieno vaikų darželio sėkmės istorija - Alma Simonavičienė
    0:19:48
  • 3.
    Šeši kūrybinio mąstymo atradimai - Danguolė Simanauskienė, Gitana Balčiuvienė
    0:17:45
  • 4.
    Šalčininkų R. Eišiškių lopšelio - darželio „Žiburėlis“ ugdymo aktualijos ir perspektyvos - Natalja Sokolova, Dorota Verseckienė
    0:15:55
  • 5.
    Vaiko kalbinis ugdymas(is). Kur slypi ugdymosi sėkmė ir kaip siekti aukštesnių ugdymosi rezultatų - Dijana Borisovienė, Milita Čelkonienė
    0:26:29
  • 6.
    Padėkime ikimokyklinukams susidaryti darnų pasaulio vaizdą - Audronė Boikovienė
    0:14:50
  • 7.
    STEM iššūkis ikimokyklinio ugdymo įstaigoje - Dovilė Žukauskaitė
    0:23:16
  • 8.
    Žaidžiame mokyklą - Ingrida Mereckaitė
    0:13:48
  • 9.
    6-7 metų amžiaus vaikų emocijos priešmokyklinėje grupėje - Inga Rydelienė, Aušra Rolanda Rimšienė
    0:10:37
  • 10.
    Kaip padėti ikimokyklinukui jaustis emociškai saugiu - Vilija Malinauskaitė
    0:34:48
  • 11.
    Testas (7 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Forumo tikslas – patobulinti ikimokyklinio ugdymo pedagogų bendrąsias ir dalykines kompetencijas, orientuojantis į šiuolaikinius ugdymo tikslus ir principus, ugdymo proceso efektyvų valdymą, šiuolaikinį ugdymo turinį ir ugdytinių pasiekimų gerinimą.

Nacionaliniame reginyje daug dėmesio skiriama ugdymo kokybę užtikrinantiems aspektams – gilinamasi į darželio auklėtojui šiandien reikalingas kompetencijas, naująsias ugdymo programas, inovatyvius mokymo metodus ir jų taikymą, pasiekimų vertinimą, vaiko emocinį saugumą ir „neperdegti“ padedančią pedagogo emocinę brandą.

Pranešimų temos:

  • kaip pereiti nuo vaiko makaliūzių iki raidžių ir skaičių;
  • vaiko kalbinį ugdymą(si); kur slypi ugdymosi sėkmė ir kaip siekti aukštesnių ugdymosi rezultatų;
  • bendrųjų kompetencijų ugdymą pasitelkiant vaikų literatūros kūrinus;
  • STEM iššūkius ikimokyklinio ugdymo įstaigoje;
  • šešis kūrybinio mąstymo atradimus;
  • 6-7 metų amžiaus vaikų emocinę savijautą;
  • kaip padėti ikimokyklinukui jaustis emociškai saugiu;
  • ir ktitas temas.

Mokymas sudaro 6 ak. val.

Mokymas akredituotas

Vertinimų komentarai

Ana

Janina
Išgirdau geru patarimu

Ernesta

Aistė

Erika

Genė

Sandra
Puikios žinios, daug idėjų.

Sigita

Monika

Vaida

Renata
Ačiū, buvo įdomu ir informatyvu. Plačiau sužinojau apie STEM.

Reda