respublikinis ikimokyklinio ugdymo pedagogu forumas (6 ak. val.)

Respublikinis ikimokyklinio ugdymo pedagogų forumas (6 ak. val.)

2 val 59 min + testai + klausimai lektoriui


Forumo tikslas – patobulinti ikimokyklinio ugdymo pedagogų bendrąsias ir dalykines kompetencijas, orientuojantis į šiuolaikinius ugdymo tikslus ir principus, ugdymo proceso efektyvų valdymą, šiuolaikinį ugdymo turinį ir ugdytinių pasiekimų gerinimą.

Nacionaliniame reginyje daug dėmesio skiriama ugdymo kokybę užtikrinantiems aspektams – gilinamasi į darželio auklėtojui šiandien reikalingas kompetencijas, naująsias ugdymo programas, inovatyvius mokymo metodus ir jų taikymą, pasiekimų vertinimą, vaiko emocinį saugumą ir „neperdegti“ padedančią pedagogo emocinę brandą.

Pranešimų temos:

  • kaip pereiti nuo vaiko makaliūzių iki raidžių ir skaičių;
  • vaiko kalbinį ugdymą(si); kur slypi ugdymosi sėkmė ir kaip siekti aukštesnių ugdymosi rezultatų;
  • bendrųjų kompetencijų ugdymą pasitelkiant vaikų literatūros kūrinus;
  • STEM iššūkius ikimokyklinio ugdymo įstaigoje;
  • šešis kūrybinio mąstymo atradimus;
  • 6-7 metų amžiaus vaikų emocinę savijautą;
  • kaip padėti ikimokyklinukui jaustis emociškai saugiu;
  • ir ktitas temas.

Vertinimų komentarai

TATJANA
Labai ačiū. Parinktos aktualios temos. Išsakytos geros idėjos, būtinai pritaikysiu veikloje su grupės vaikais.

Kauno

Dalia
gautas žinias pritaikysiu savo darbe.

Aurelija

Raseinių

L/d

Vaida

Elona
Kai kuriomis mintimis ir idėjomis pasinaudosiu. Ačiū

Asta
Puikūs patarimai ir idėjų gausa. Ačiū!

Lina
Labai puikūs pranešimai. Dėkoju!

Lina

Audronė
Labai turiningi forumo pranešimai, daug praktinių patarimų, kuriuos galėsiu pritaikyti savo darbe. Buvo įdomu sužinoti apie naują dalyką - STEM. Gavau neblogų įdėjų, kaip įdomiau suorganizuoti komandinį darbą.

(4.88/33 balsai)

KOMENTARAI
33
PERŽIŪROS
618

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.