-
1.
1 MODULIS: SAUGUMAS INTERNETE IR SKAITMENINĖJE ERDVĖJE
0:00:03
-
2.
Asmens duomenų apsauga ir kibernetinis saugumas.
0:00:39
-
3.
Įžanga
0:00:30
-
4.
Asmens teisės į privatumą turinio elementai
0:13:29
-
5.
Kas laikoma asmens duomenimis?
0:06:04
-
6.
Kada galima tvarkyti asmens duomenis?
0:17:23
-
7.
Socialiniai tinklai
0:07:41
-
8.
Amens duomenų apsauga mokykloje. Ką svarbu žinoti?
0:08:46
-
9.
Nuotolinio mokymosi organizavimo ir vykdymo proceso žingsniai
0:05:31
-
10.
Kibernetinis saugumas
0:01:35
-
11.
Kaip užtikrinti kibernetinį saugumą?
0:01:26
-
12.
Socialinė inžinierija
0:04:41
-
13.
Kaip veikia socialinė inžinerija?
0:06:06
-
14.
Kaip susikurti saugų slaptažodį?
0:04:23
-
15.
Kelių žingsnių autentifikavimas
0:01:26
-
16.
Patyčios el. erdvėje
0:07:05
-
17.
Tapatybės vagystė el. erdvėje
0:02:02
-
18.
Prevencijos patyčioms ir tapatybės vagystėms el. erdvėje
0:02:03
-
19.
Mokymo santrauka
0:00:56
-
20.
Asmens duomenų apsauga praktiniai patarimai
0:00:03
-
21.
Slapukai
0:05:01
-
22.
Naudinga žinoti
0:01:33
-
23.
Google paskyra. Duomenys ir suasmeninimas
0:12:14
-
24.
Google paskyra. Sauga
0:11:44
-
25.
Ekrano užrakinimas
0:02:04
-
26.
Išlikite budrūs
0:00:48
-
27.
Programinės ir aparatinės įrangos apsauga
0:00:03
-
28.
Rizika ir grėsmės kylančios internete
0:02:38
-
29.
Kenkėjiškos programos
0:01:44
-
30.
Šnipinėjimo programos
0:04:46
-
31.
Apsauga nuo šnipinėjimo programų
0:11:59
-
32.
Įrankiai pasitikrinti saugumui
0:02:09
-
33.
Kompiuteriniai virusai
0:01:53
-
34.
Dažniausiai sutinkami virusai
0:02:29
-
35.
Apsaugos programos
0:04:31
-
36.
Kiek saugus Jūsų slaptažodis?
0:00:30
-
37.
Patikrinkite savo slaptažodžio stiprumą
0:01:58
-
38.
Antivirusinės programos atsisiuntimas
0:14:35
-
39.
Apsauginių užkardų įjungimas
0:01:13
-
40.
Viešojo ir privataus tinklo funkcija
0:02:23
-
41.
Kaip bendrauti su pradinių klasių mokiniais apie saugumą?
0:02:11
-
42.
Grėsmių internete klasifikacija
0:03:28
-
43.
Grėsmių prevencijai svarbiausia pokalbiai su vaikais
0:00:45
-
44.
Pamoka pradinukams apie saugumą
0:01:28
-
45.
Klausimai vaikams – pradžia diskusijai apie saugumą internete
0:05:27
-
46.
Kas yra internetas ir ar jame vaikas jaučiasi saugus
0:10:04
-
47.
Kas yra žalingas turinys
0:09:46
-
48.
Neteisėtas turinys Lietuvoje
0:01:50
-
49.
Žalingas turinys Lietuvoje
0:00:29
-
50.
Interneto karštosios linijos „Švarus internetas“ pristatymas
0:04:24
-
51.
Kur ir kaip bendraujama internete
0:08:24
-
52.
Ką daryti susidūrus su patyčiomis?
0:02:44
-
53.
Asmeniniai duomenys. Nuotraukų skelbimas internete
0:06:04
-
54.
Mokymo santrauka
0:01:34
-
55.
Sveikatos ir aplinkos saugojimas
0:00:03
-
56.
Darbo kompiuteriu sauga
0:04:05
-
57.
Kaip saugoti sveikatą dirbant kompiuteriu?
0:10:27
-
58.
Kaip darbas kopiuteriu prisideda prie aplinkos išsaugojimo?
0:04:28
-
59.
2 MODULIS: Skaitmeninis mokymas ir mokymasis
0:00:05
-
60.
Kaip ieškoti patikimos informacijos internete ir ugdyti kritinį mąstymą ?
0:04:34
-
61.
Įžanga
0:01:26
-
62.
Kas yra „melagienos“?
0:00:34
-
63.
Istorija
0:04:13
-
64.
Sąvokos
0:01:43
-
65.
Tikslas
0:04:31
-
66.
Kokią visuomenės dalį „melagienos“ paveikia labiausiai?
0:02:56
-
67.
Veikimo/plitimo būdai
0:07:22
-
68.
Dalies reziumė
0:01:19
-
69.
Propagandos technikos ir bruožai
0:00:39
-
70.
Juodoji, pilkoji ir baltoji propaganda
0:02:24
-
71.
Pirmoji technika – „etikečių klijavimas“
0:01:07
-
72.
Antroji technika – „blizgantys apibendrinimai“
0:01:10
-
73.
Trečioji technika - „perkėlimas“
0:00:33
-
74.
Ketvirtoji techinika – „ekspertų rekomendacijos“
0:01:56
-
75.
Penktoji technika – „tautos vardu“
0:01:17
-
76.
Šeštoji technika – „bandos jausmo“
0:00:43
-
77.
Septintoji technika – „faktų parinkimas“
0:00:48
-
78.
Dalies reziumė
0:01:20
-
79.
Šaltinių atranka
0:01:42
-
80.
Kaip suprasti ar šaltinis patikimas?
0:07:31
-
81.
Informacijos patikimumas
0:06:24
-
82.
Dalies reziumė
0:00:48
-
83.
Pavyzdžiai viešojoje erdvėje
0:00:20
-
84.
Pandemija
0:05:56
-
85.
Deep fake
0:03:03
-
86.
Kariuomenės tema
0:03:17
-
87.
Istorija
0:03:37
-
88.
Dalies reziumė
0:01:30
-
89.
Kaip kovoti su netikromis naujienomis?
0:00:33
-
90.
Švietimas ir edukacija
0:03:30
-
91.
Kaip tai pritaikyti pamokose?
0:00:45
-
92.
Temos įtraukimas į turinį
0:04:58
-
93.
Šiuolaikiškos turinio pateikimo formos ir pavyzdžiai
0:04:00
-
94.
Praktiniai patarimai
0:02:52
-
95.
5 pagrindiniai žingsniai
0:01:34
-
96.
Praktiniai pavyzdžiai: kur ieškoti patikimos informacijos internete?
0:20:17
-
97.
HP5 – mokymosi objektams kurti
0:00:03
-
98.
H5P paskirtis ir galimybės
0:11:46
-
99.
HP5 mokymosi objektų kūrimas
0:10:09
-
100.
H5P užduočių įterpimas
0:03:28
-
101.
Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
0:00:03
-
102.
Book Creator programa ir vartotojo sukūrimas
0:01:55
-
103.
Book creator darbo įrankiai.
0:09:13
-
104.
Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
0:02:15
-
105.
Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
0:02:40
-
106.
Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
0:03:40
-
107.
Piešimo galimybės knygoje.
0:00:39
-
108.
Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas.
0:01:38
-
109.
Sukurtos knygos viešinimas
0:00:39
-
110.
EdrawMax-minčių žemėlapio kūrimas
0:00:03
-
111.
EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
0:02:12
-
112.
EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
0:04:44
-
113.
Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
0:02:58
-
114.
Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
0:00:03
-
115.
Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
0:03:11
-
116.
Eclipse Crossword programos įdiegimas
0:01:11
-
117.
Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
0:06:49
-
118.
Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
0:05:28
-
119.
TedEd platformos panaudojimas vertinimui
0:00:03
-
120.
TedEd naudotojo sukūrimas, programos teikiamos galimybės
0:04:40
-
121.
TedEd pamokos, paremtos vaizdo medžiaga sukūrimas ir dalijimasis su mokiniais
0:09:01
-
122.
Quizalize programos panaudojimas vertinimui
0:00:03
-
123.
Quizalize programa ir jos paskirtis. Vartotojo sukūrimas
0:02:53
-
124.
Klasių kūrimas Quzalize programoje bei mokinių priskyrimas klasei.
0:04:52
-
125.
Užduočių kūrimas Quzalize programoje
0:04:17
-
126.
Užduočių redagavimas ir priskyrimas klasei
0:05:31
-
127.
Užduoties peržiūra mokinio aplinkoje
0:02:55
-
128.
Užduoties paskyrimo mokiniams būdai
0:02:37
-
129.
Užduočių diferencijavimas skirtingų gebėjimų mokiniams
0:03:02
-
130.
Mokinių pasiekimų peržiūra ir analizė
0:04:29
-
131.
Kitų autorių sukurtų testų pritaikymas savo klasei
0:01:53
-
132.
Mentimeter įrankio panaudojimas vertinimui
0:00:03
-
133.
Registracija
0:02:13
-
134.
Naudotojo paskyra ir galimybės
0:01:54
-
135.
Interaktyvaus pristatymo rengimas: temos, turinys, pritaikymas
0:08:55
-
136.
Interaktyvaus pristatymo pateikimas klasei
0:07:31
-
137.
Ką mato bei kaip Mentimeter parengtoje pamokoje dalyvauja mokiniai
0:05:21
-
138.
Google Classroom platforma
0:00:03
-
139.
Kas yra Google Classroom?
0:03:36
-
140.
Kaip sukurti Google Classroom?
0:05:46
-
141.
Kaip įtraukti mokinius į Google Classroom?
0:02:24
-
142.
Kaip sukurti temas?
0:02:07
-
143.
Kaip įkelti užduotis?
0:05:57
-
144.
Kaip įkelti medžiagą?
0:02:07
-
145.
Kaip įvertinti ir grąžinti rezultatą?
0:04:21
-
146.
Kaip išsiųsti pasirinktiems mokiniams el.laišką, naudojant Google Classroom?
0:01:15
-
147.
Kaip pašalinti mokinius iš Google Classroom?
0:00:37
-
148.
Kaip sukurti dalyko kopiją?
0:01:34
-
149.
3 MODULIS: Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas
0:00:17
-
150.
Techninių problemų sprendimas
0:00:34
-
151.
Kaip vadinti visas fizines kompiuterio dalis? Pagrindinės sąvokos
0:08:51
-
152.
Kaip diagnozuoti jūsų kompiuterio problemą?
0:04:34
-
153.
Ką daryti kai neįsijungia kompiuteris?
0:04:01
-
154.
Ką daryti kai neveikia klaviatūra?
0:05:15
-
155.
Ką daryti kai neveikia spausdintuvas?
0:01:53
-
156.
Ką daryti kai neveikia USB jungtis?
0:02:21
-
157.
Ką daryti kai neveikia internetas?
0:01:36
-
158.
Kaip išjungti pakibusią programą, neperkraunant kompiuterio?
0:01:18
-
159.
Patarimai kaip paspartinti jūsų kompiuterio darbą
0:05:43
-
160.
Skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimas
0:00:05
-
161.
Skaitmeninių komptencijų įsivertinimas
0:11:16
-
162.
Bendradarbiavimo internete įgūdžių barometras
0:06:47
-
163.
Pasitikrinkite IT žinias
0:07:21
-
164.
Kritinio mąstymo indekso testas
0:03:01
-
165.
MENTEP pristatymas
0:08:15
-
166.
MENTEP registracija
0:09:05
-
167.
MENTEP įrankio naudojimas skaitmeninių kompetencijų įsivertinimui
0:08:31
-
168.
Švietimo įstaigų įsivertinimo priemonės
0:00:05
-
169.
Selfi mokykloms
0:09:15
-
170.
Saugios E erdvės ženklelis
0:10:42
-
171.
DigCompEdu testas
0:07:48
-
172.
Profesinis tobulėjimas
0:00:05
-
173.
Įvadas
0:12:22
-
174.
„Pedagogas.lt“ mokymai
0:05:37
-
175.
„Draugiškas internetas“ mokymai
0:05:57
-
176.
„eTwinning“ programa
0:08:23
-
177.
STEM mokyklos ženklelis
0:11:37
-
178.
Europos mokyklų tinklo akademija
0:10:29
-
179.
Prisijungimas prie EMTA mokymo
0:12:13
-
180.
Poreikių ir technologinių sprendimų nustatymas
0:00:05
-
181.
Skaitmeninių priemonių pasirinkimas
0:05:14
-
182.
Interaktyvių technologijų pasirinkimas
0:10:53
-
183.
Lektorės prisistatymas
0:01:30
-
184.
Įvadas apie programą
0:03:28
-
185.
Classroomscreen
0:00:03
-
186.
Kas yra Classroomscreen?
0:03:18
-
187.
Kaip susikurti nemokamą mokytojo paskyrą?
0:01:24
-
188.
Kaip panaudoti Classroomscreen nuotoliniam ugdymui?
0:03:23
-
189.
Kaip susikurti naują darbalaukį?
0:02:22
-
190.
Kaip personalizuoti darbalaukį?
0:03:51
-
191.
Valdiklių valdymas
0:05:27
-
192.
Kaip pasirinkti foną?
0:03:46
-
193.
Kaip nusistatyti „Pasirinkite vardą“ valdiklį?
0:05:20
-
194.
Kaip nustatyti „Kauliukų“ valdiklį?
0:01:22
-
195.
Kaip naudoti „Garso lygis“ valdiklį?
0:02:18
-
196.
Kam naudoti „Žiniasklaida“ valdiklį?
0:04:16
-
197.
Kaip susikurti greitąjį QR kodą?
0:03:13
-
198.
Kaip išnaudoti „Piešimas“ valdiklį?
0:03:34
-
199.
Kaip naudojamas „Teksto rašymas“ valdiklis?
0:02:39
-
200.
Kaip įjungti „Darbo simboliai“ valdiklį?
0:01:06
-
201.
Kada naudingas valdiklis „Šviesoforas“?
0:01:44
-
202.
Kaip nustatyti valdiklį „Laikmatis“?
0:02:09
-
203.
Kaip nustatyti chronometrą?
0:01:05
-
204.
Kaip koreguoti laikrodžio parametrus?
0:01:03
-
205.
Kaip koreguoti kalendoriaus parametrus?
0:00:43
-
206.
Apklausų kūrimas
0:00:55
-
207.
Kokie yra 3 skirtingi klausimų tipai?
0:06:42
-
208.
Kaip išsisaugoti apklausos rezultatus?
0:01:54
-
209.
Grupių sudarymas
0:00:49
-
210.
Kaip susikurti sąrašą?
0:00:53
-
211.
Kaip sudaryti grupes ir suskirstyti mokinius?
0:00:57
-
212.
Kaip pergrupuoti mokinius?
0:00:39
-
213.
Kaip „prisegti“ mokinius?
0:01:40
-
214.
Kaip „išskirti“ mokinius?
0:02:11
-
215.
Kaip užvadinti grupes?
0:01:07
-
216.
Modulio reziume
0:02:56
-
217.
QR kodai
0:00:03
-
218.
Kas yra QR kodas?
0:02:37
-
219.
Kur ir kaip naudojami QR kodai ugdyme(si)?
0:04:54
-
220.
Kokios yra QR kodų generavimo programos?
0:01:19
-
221.
Su kokiomis programomis galima nuskaityti QR kodus?
0:02:25
-
222.
Kaip nusistatyti lietuvių kalbą programoje https://free-qr.com
0:00:48
-
223.
Kokią informaciją galima užkoduoti?
0:02:35
-
224.
Kaip keisti QR kodo spalvas, dydį, kokybę?
0:04:03
-
225.
Kaip išsisaugoti QR kodą?
0:01:08
-
226.
Wordart
0:00:02
-
227.
Wordart- kas tai? Kokie yra pagrindiniai programos įrankiai?
0:04:09
-
228.
Kaip pradėti kurti žodžių debesį ir jį pavadinti?
0:01:17
-
229.
Kaip suvesti/importuoti reikiamus žodžius/tesktą?
0:02:17
-
230.
Kaip pakeisti žodžių debesies formą?
0:02:59
-
231.
Kaip pakeisti teksto šriftus?
0:02:37
-
232.
Kaip parinkti teksto išdėstymą?
0:03:22
-
233.
Kaip stilizuoti žodžių debesį?
0:02:30
-
234.
Kaip parsisiųsti žodžių debesį?
0:00:46
-
235.
Kaip panaudoti emociukus?
0:03:04
-
236.
Plickers
0:00:03
-
237.
Kas tai- plickers?
0:02:09
-
238.
Kaip užsiregistruoti nemokamai versijai?
0:01:13
-
239.
Kaip susikurti klases ir suvesti mokinius?
0:05:27
-
240.
Kaip sukurti klausimus ir turinį?
0:03:22
-
241.
Kaip koreguoti sukurtą informaciją?
0:03:01
-
242.
Kaip susikurti klausimų rinkinius ir priskirti jiems klausimus?
0:02:56
-
243.
Iš kur gauti plickers korteles?
0:03:22
-
244.
Kaip parsisiųsti plickers programėlę?
0:00:49
-
245.
Kaip plickers naudoti klasėje?
0:00:02
-
246.
Kaip prisijumgti į programėlę plickers?
0:00:54
-
247.
Kaip pradėti plickers apklausą?
0:01:23
-
248.
Kaip skanuoti mokinių atsakymus?
0:02:16
-
249.
Kaip pamatyti pateiktus mokinių atsakymus?
0:03:15
-
250.
Kaip susirasti kortelių ir priskirtų mokinių sąrašus?
0:02:00
-
251.
Testas (18 klausimų)