Ugdymo įstaigų vadovų ir pavaduotojų vadovavimo ir lyderystės kompetencijų gilinimas (40 val.) | Pedagogas.lt

Ugdymo įstaigų vadovų ir pavaduotojų vadovavimo ir lyderystės kompetencijų gilinimas (40 val.)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

1 MODULIS. 1 dalis

1/58

00:00:10

Jei tapai vadovu savo kolegoms

2/58

00:03:30

Įžanga

00:04:39

Vadovo pagrindinės funkcijos ir asmeninės savybės

00:01:06

Ką reiškia vadovauti?

00:12:27

Lyderystės apibrėžimas

00:02:51

Lyderystei būtinos asmeninės savybės

00:12:50

Vadovavimo stiliai

00:12:03

Dalies reziumė

00:01:38

Vadovo galimybių įvertinimas (testas)

00:07:01

Personalo motyvacija

00:04:03

Maslovo motyvacijos teorija

00:08:40

Hercbergo motyvacijos teorija

00:09:11

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Siekimas - Vengimas

00:07:07

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vidinė - Išorinė referencija

00:03:15

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procesas – Rezultatas

00:03:40

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Procedūros - Galimybės

00:05:32

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Turinys - Aplinka

00:02:45

Individualiosios motyvacijos nustatymas: Vienišius - Vadovas - Komandos žmogus

00:04:29

Dalies reziumė

00:05:06

Individualiosios motyvacijos nustatymo užduotys

00:08:00

Tinkamos vadybinės komunikacijos taikymas

00:00:56

Vadybinės komunikacijos funkcijos

00:13:31

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo struktūros

00:04:22

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo distancijos

00:07:16

Vadybinė komunikacija priklausomai nuo pavaldinių mąstymo lygmens

00:06:05

Vadybinė komunikacija, taikant koučingo elementus

00:04:05

Vadybinė komunikacija, taikant sankcijas

00:05:07

Probleminų situacijų su pavaldiniais modeliavimas, analizavimas ir aptarimas

00:07:16

Dalies reziumė

00:04:36

Mokymo santrauka

00:11:32

1 MODULIS. 2 dalis

3/58

00:00:10

Nepopuliarūs vadovo sprendimai: emocinis intelektas padeda ar trukdo?

4/58

00:21:47

1 MODULIS. 3 dalis

5/58

00:00:10

Kaip užtikrinti, kad proto ir jausmų centrai veiktų vieningai ir padėtų priimti geriausius sprendimus

6/58

00:25:47

1 MODULIS. 4 dalis

7/58

00:00:10

Pasitikėjimo savimi ugdymas

8/58

00:49:48

1 MODULIS. 5 dalis

9/58

00:00:10

Susirinkimų valdymas

10/58

00:01:50

Įžanga

00:01:49

SUSIRINKIMO ORGANIZAVIMAS

00:03:31

KLIŪTYS PROBLEMŲ SPRENDIMUI - EFEKTYVIAM DARBO ORGANIZAVIMUI

00:05:54

KAIP SUSIRINKIMĄ PADARYTI VEIKSMINGĄ?

00:07:13

SUSIRINKIMŲ TIPAI

00:00:29

Informacinis susirinkimas

00:02:06

Komandos formavimo susirinkimas

00:02:42

Problemos sprendimo susirinkimas

00:01:42

SUSIRINKIMO PROCEDŪRA

00:00:40

Pasisakymo parengimo planas

00:03:23

Idėjų generavimas, atranka ir įvertinimas

00:07:07

ĮVAIRIAPUSIŠKŲ SPRENDIMŲ SKATINIMAS

00:05:17

PASITARIMAI STOVINT: JŲ RENGIMO TIKSLAI IR PATARIMAI

00:06:53

ATMINTINĖ SUSIRINKIMO VADOVUI

00:05:39

Mokymo santrauka

00:07:26

1 MODULIS. 6 dalis

11/58

00:00:10

4 produktyvumo strategijos

12/58

00:05:40

Produktyvumo iššūkiai

00:03:21

1 strategija: įžvelgti, kas svarbiausia

00:00:30

Svarba vs Skuba: Būtinumo kvadrantas

00:01:00

Svarba vs Skuba: Kokybės ir asmeninės lyderystės kvadrantas

00:01:03

Svarba vs Skuba: Apgaulės kvadrantas

00:02:15

Svarba vs Skuba: Švaistymo kvadrantas

00:01:48

Ką daryti su kiekviena veiklų kategorija?

00:01:52

Savo veiklų identifikavimas

00:03:16

Skirtingų žmonių skirtinga veiklos vertė ir paskirtis

00:01:22

Sąrašas "Aš nedarau"

00:04:22

Praktinis metodas: „Sėkmės faktorių analizė“

00:02:22

Praktinis metodas: „Vienas vienintelis“

00:02:37

Strategijos reziume

00:01:43

2 strategija: Sustabdytas srautas

00:00:10

Ar darote vienu metu skirtingas užduotis?

00:01:32

EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 1 dalis

00:02:14

EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 2 dalis

00:01:12

Tarpinė eksperimento rezultatų apžvalga

00:00:50

EKSPERIMENTAS: kiek kainuoja „multitasking‘as“? 3 dalis

00:03:14

Eksperimento rezultatai

00:05:28

Ar lengva išlaikyti dėmesį?

00:01:43

Pomodoro metodas: pasiruošimas ir priemonės

00:05:06

Pomodoro metodas: pagrindiniai pricipai

00:04:15

Pomodoro metodas: kritika

00:04:56

Pomodoro metodas: praktiniai patarimai

00:05:50

Strategijos reziume

00:01:03

3 strategija: minučių skaičiavimas

00:00:10

Kaip praeina diena: asmeninė dienos anatomija

00:02:06

Dienos nuotrauka: metodas skirtas suprasti savo dieną ir laiko panaudojimo įpročius

00:05:23

Kai kiekviena mintuė skaitosi: kas nutinka tada?

00:03:47

Asmeninio eksperimento istorija

00:06:07

Strategijos reziume

00:01:55

4 strategija: užduočių valdymo sistema

00:01:54

Sprendimas: užduočių srauto valdymo sistema

00:02:57

Greitas AT-reagavimas: blogiausias įprotis

00:01:48

Pagrindiniai užduočių srauto valdymo principai

00:01:46

Pagrindinai užduočių sistemos naudojimo etapai

00:05:09

Praktiniai užduočių srauto valdymo sistemos naudojimo patarimai

00:01:43

Pagrindiniai darbų sąrašai, kuriuos galite naudoti

00:06:17

Kaip naudoti

00:02:29

Strategijos reziume

00:01:33

Mokymo santrauka

00:04:10

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/58

2 MODULIS: 1 dalis

14/58

00:00:10

Ugdymo sėkmė – komandos formavimas

15/58

00:34:28

2 MODULIS: 2 dalis

16/58

00:00:10

Vadovo įtaka komandos efektyvumui: ką ir kaip treniruoti?

17/58

00:47:28

2 MODULIS: 3 dalis

18/58

00:00:10

Kaip įkvėpti save ir kitus darbui?

19/58

00:01:56

Įžanga

00:02:36

AR TIKRAI PRASMINGAI GYVENU IR DIRBU

00:10:48

KĄ REIKIA ŽINOTI APIE DARBĄ SU ĮKVĖPIMU?

00:09:02

GREITI BŪDAI PAKELTI MOTYVACIJĄ

00:00:10

Pasiruošimas darbui

00:17:40

Mano veiksmai

00:11:56

Komandos veiksmai

00:24:10

KAIP GREITAI ATSIGAUTI PO STRESO?

00:15:01

ĮKVĖPIMAS GYVENIMUI

00:04:41

Mokymo santrauka

00:08:56

2 MODULIS: 4 dalis

20/58

00:00:10

Vadovo empatijos ir emocinių poreikių užtikrinimo galia,kuriant saugią aplinką mokykloje

21/58

00:34:26

2 MODULIS: 5 dalis

22/58

00:00:10

Įtaka ir manipuliacijos tarpasmeniniuose tarnybiniuose santykiuose

23/58

00:01:14

Įžanga

00:01:33

Įtaka bendravime

00:00:10

Kodėl vieni žmonės yra įtakingi, o kiti ne

00:04:38

Įtakos ir charizmos sąsajos

00:04:43

Įtakos priemonių arsenalas

00:11:03

Kaip aš kasdienineje veikloje susiduriu su manipuliacijomis

00:02:47

Pasipriešinimo manipuliacijai strategijos ir technikos

00:00:10

Tiesioginis amortizavimas su papildančiu prisiderinimu

00:02:00

Tiesioginis amortizavimas su užslėptuoju prisiderinimu

00:02:41

Atidėtas amortizavimas

00:00:40

Kontramanipuliavimas

00:00:09

Anglų profesorius

00:00:46

Strateginis priėjimas

00:05:18

Konkretizavimas

00:01:40

Savo emocijų verbalizavimas

00:03:09

Partnerio emocijų verbalizavimas

00:01:40

Metaforinis verbalizavimas

00:01:05

Įsižeidimo kupavimas

00:07:34

Dėkingumas už bjaurumą

00:02:30

Grojanti plokštelė

00:06:49

Miglos pūtimas

00:07:34

Konstruktyvus ultimatumas

00:03:32

PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?

00:00:07

Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas?

00:03:43

Kaip neutralizuoti šias manipuliacijas? Užduoties aptarimas.

00:06:42

Tarnybinio bendravimo ypatumai

00:00:10

Įtaka pedagoginėje veikloje

00:16:26

Kaip pagerinti savo daromą įtaką

00:05:05

Asertyvūs bendravimas

00:05:02

Manipuliacijos tarpasmeniniuose santykiuose

00:00:10

Kas yra psichologinė manipuliacija?

00:10:57

Manipuliavimo psichologinis mechanizmas

00:07:15

Manipuliavimo variantai

00:10:55

Kaip atpažinti klientų, bendradarbių, partnerių manipuliacijas.

00:04:01

Psichologinė klausa

00:03:43

PRAKTINĖ UŽDUOTIS. Kaip pagerinti savo daromą įtaką.

00:00:07

Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties pristatymas

00:01:08

Kaip pagerinti savo daromą įtaką – praktinės užduoties aptarimas

00:02:59

Mokymo santrauka

00:03:11

2 MODULIS: 6 dalis

24/58

00:00:10

Profesinių santykių konsultavimas - supervizija. Ar sugebame kurti organizacinę kultūrą kurios norime?

25/58

00:25:31

2 MODULIS: 7 dalis

26/58

00:00:10

Kaip dirbti su sudėtingomis asmenybėmis?

27/58

00:28:44

2 MODULIS: 8 dalis

28/58

00:00:10

Koučingas ugdymo įstaigoje - būdas didinti sąmoningumą

29/58

00:33:07

2 MODULIS: 9 dalis

30/58

00:00:10

Pedagogų motyvacija ir įsitraukimas

31/58

00:30:49

3 MODULIS: 1 dalis

32/58

00:00:10

Kur link? Geros mokyklos pažangos naratyvas

33/58

00:44:00

3 MODULIS: 2 dalis

34/58

00:00:10

Mokyklos strategija: prioritetų pasirinkimo laisvė ir atsakomybė

35/58

00:29:24

3 MODULIS: 3 dalis

36/58

00:00:10

Dialoginis santykis mokykloje

37/58

00:29:52

3 MODULIS: 4 dalis

38/58

00:00:10

Socialinės medijos komunikacijos ir Jūsų mokykla: (ne)suderinama?

39/58

00:27:49

3 MODULIS: 5 dalis

40/58

00:00:10

Mokinys, mokytojas, bendruomenė. Psichologinio klimato gerinimas, streso ir konfliktų įveika

41/58

00:43:55

3 MODULIS: 6 dalis

42/58

00:00:10

Kartų dialogas ugdymo procese (Pateikiama "Neformaliojo švietimo poreikio ir vertinimo" tyrimo rezultatų nuoroda)

43/58

00:35:19

3 MODULIS: 7 dalis

44/58

00:00:10

Draugystė už mokyklos sienų – kaip verslas, bendruomenė, tėvai gali mums padėti?

45/58

00:31:45

3 MODULIS: 8 dalis

46/58

00:00:10

Kaip sukurti mokyklos sėkmės istoriją?

47/58

00:26:23

3 MODULIS: 9 dalis

48/58

00:00:10

Partnerinių ryšių su išore palaikymas: kaip padaryti, kad mokykla išsiskirtų?

49/58

00:20:15

3 MODULIS: 10 dalis

50/58

00:00:10

Suinteresuotų šalių valdymas. Praktinis aspektas

51/58

00:27:06

3 MODULIS: 11 dalis

52/58

00:00:10

Tėvai mokyklos bendruomenėje

53/58

00:33:27

3 MODULIS: 12 dalis

54/58

00:00:10

Vienas + vienas = trys?

55/58

00:19:38

3 MODULIS: 13 dalis

56/58

00:00:10

Diskriminacijos problema švietimo ir mokslo srityje: reglamentavimas, charakteringi skundai, statistika, pavyzdžiai

57/58

00:17:59

Testas

58/58

00:00:00

Dėmesio! Ši programa yra skirta vieno asmens kvalifikacijos kėlimui, t.y. išrašomas tik vienas akredituotas pažymėjimas vienam pirkėjui. Norėdami įsigyti galimybę apmokyti didesnę grupę žmonių, prašome kreiptis - [email protected] arba telefonu 8 622 10010.

Programos tikslas:

Didinti ugdymo įstaigos vadovaujančio personalo asmeninio efektyvumo, lyderystės, vadovavimo, personalo valdymo ir strateginio planavimo kompetencijas. 

Programos uždaviniai:

  • Palyginti vadovavimo stilius ir padėti pasirinkti tinkamiausią; 
  • Stiprinti vadovo/lyderio pasitikėjimą savimi ir savo sprendimais;
  • Išmokyti efektyvių dienotvarkės planavimo principų;
  • Padėti sukurti efektyvias komunikacijos su įstaigos personalu gaires;
  • Parodyti, kaip viso ugdymo įstaigos personalo veikla siejasi su įstaigos lyderių ir vadovų veikla;
  • Suteikti efektyvaus komandos formavimo žinių;
  • Parodyti būdus, kaip ugdymo įstaigos lyderiai galėtų pasiekti savo tikslų įtraukdama bendruomenės narius;
  • Paaiškinti metodus ir parodyti gerąsias praktikas formuojant ilgalaikę įstaigos augimo kryptį ir strategiją.

1 modulis: Vadovavimas ir asmeninis efektyvumas. Šiame modulyje aptariami esminiai vadovavimo principai tapus vadovu, vadovo emocinio intelekto lavinimas bei svarba, asmeninio efektyvumo bei produktyvumo strategijos.

2 modulis: Efektyvus komandos formavimas ir bendravimo psichologija. Modulyje komandos formavimo ir vadovavimo žmonėms kompetencijos.

3 modulis: Kokybiškos ugdymo įstaigos kūrimas. Vadovavimo sričių kompetencijų gilinimas.

Lektoriai

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

Irma Suraučiūtė - Čekauskienė

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mindaugas Grajauskas

Mindaugas Grajauskas

OVC Consulting partneris ir mokymų treneris

Aistė Mažeikienė

Aistė Mažeikienė

Konsultuoja verslo bei valstybines organizacijas. Taip pat veda praktinius mokymus veiksmingos prezentacijos ir pardavimo, klientų aptarnavimo konsultavimo, vadovavimo, personalo valdymo temomis.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui
  • Praktinės užduotys

Atsiliepimai