Vaiko fizinio ugdymo svarba ikimokykliniame amžiuje | Pedagogas.lt

Vaiko fizinio ugdymo svarba ikimokykliniame amžiuje

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/35

00:02:40

Aktyvi fizinė veikla – tai sveikatos šaltinis

2/35

00:01:30

Ar tikrai visi tėvai, ikimokyklinio ugdymo specialistai žino, kiek visgi laiko vaikai turėtų intensyviai judėti dienos eigoje?

3/35

00:00:49

Vaiko fizinis aktyvumas ir miego trukmė pagal amžiaus grupes

4/35

00:05:55

Pabūkime vaikais kartu su jais!

5/35

00:00:59

Darželio grupės pritaikymas vaiko fizinei raidai bei sėdėsenai

6/35

00:03:21

Darželio grupės ir lauko erdvės pritaikymas vaiko fizinei raidai bei sėdėsenai

7/35

00:01:29

Darželio grupės pritaikymas sėdimoms veikloms

8/35

00:02:08

Vaiko sėdėjimas prie stalo

9/35

00:04:00

Sėdėjimo pozų įvairovė pasyvių bendrų veiklų ir laisvo sėdėjimo metu

10/35

00:00:50

„Varlytės“ sėdėsena

11/35

00:02:01

„W“ sėdėjimo neigiamo poveikio vaikams grupės

12/35

00:06:03

Sėdimos veiklos

13/35

00:00:59

Vaikų sėdėsena

14/35

00:04:01

Alternatyva sėdėjimui

15/35

00:01:03

Fizinės veiklos darželyje

16/35

00:12:33

Fizinį aktyvumą skatinančios priemonės grupėje

17/35

00:01:26

Fizinio aktyvumo piramidė

18/35

00:03:24

Fizinio lavinimo priemonės

19/35

00:00:45

Balansiniai dviratukai, paspiriamos mašinėlės

20/35

00:03:03

Balansiniai dviratukai, paspiriamos mašinėlės. Žala / nauda

21/35

00:06:59

Triratukai, dviratukai su papildomais ratais

22/35

00:02:26

Triratukai, dviratukai su papildomais ratais. Žala / nauda

23/35

00:03:04

Paspirtukai

24/35

00:00:52

Pripučiami guminiai šokliukai

25/35

00:00:54

Pripučiami guminiai šokliukai. Žala / nauda

26/35

00:02:20

Terapinis kamuolys su rankena

27/35

00:01:06

Kokie ženklai rodo, kad vaiko fizinė raida atsilieka ir reikalinga specialisto pagalba

28/35

00:01:56

Neteisingai besyvystančios laikysenos signalai

29/35

00:06:14

Kiti signalai

30/35

00:09:07

Pastebėjus bent vieną iš išvardintų signalų

31/35

00:03:50

Koks pedagogų indėlis siekiant padidintį vaikų fizinį aktyvumą

32/35

00:07:24

Klausimų - atsakymų sesija

33/35

00:08:38

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

34/35

Testas

35/35

00:00:00

Šis mokymas yra ilgalaikės programos dalis. Ilgalaikė programa „Adaptacijos darželyje sunkumai ir jų įveikimo būdai“ parengta ir akredituota VšĮ Trakų švietimo centras, akretitacijos kodas K21101177, dalyviai gaus 7 val. kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus.

Daug dėmesio skiriama vaikų emociniam ugdymui, skaitymo ir rašymo įgūdžiams, o fizinis vaikų ugdymas tampa tarsi savaime suprantamu dalyku – vaikas pabėgios, pašokinės ir to pakaks, kad jis būtų sportiškas ir sveikas. Deja, bet yra kur kas daugiau faktorių, į ką reiktų atkreipti dėmesį siekiant geros vaiko fizinės raidos.

Mokymo metu klinikos „Aktyvus judėjimas“ kineziterapeutė Lina Kazlauskaitė atsakys į klausimus:

  • Kaip turi būti pritaikyta grupė tinkamai vaiko fizinei raidai bei sėdėsenai?
  • Kokie signalai rodo, kad vaiko fizinė raida atsilieka ir reikalinga specialisto pagalba?
  • Kiek vaikas turėtų aktyviai judėti per parą priklausomai nuo jo amžiaus?
  • Kada esančios fizinio lavinimo priemonės grupėje (šokliukai, paspirtukai, pasispiriamos mašinėlės) yra nauda, o kada žala?
  • Kokios fizinės veiklos turėtų atsidurti vaiko dienos ritme esant darželyje?
  • Koks pedagogų indėlis siekiant padidinti vaiko fizinį aktyvumą ir kokia to nauda pačiam pedagogui?

Lektoriai

Lina Kazlauskaitė

Lina Kazlauskaitė

Kineziterapijos klinikos „Aktyvus judėjimas“ kineziterapeutė.

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai