Vertingiausios TED kalbos mokytojams | Pedagogas.lt

Vertingiausios TED kalbos mokytojams

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Rita Pierson - kiekvienam vaikui reikia čempiono

1/7

00:00:00

Aya Bdeir - Statybinės medžiagos, kurios mirksi, pypsi ir moko

2/7

00:00:00

Mark Russo - Griežtos mokytojo tiesos: kaip pagerinti mokymąsi internetu

3/7

00:00:00

Peter Norvig - 100 000 mokinių klasė

4/7

00:00:00

Diana Laufenberg - Kaip mokytis? Iš klaidų

5/7

00:00:00

Conrad Wolfman - Mokykite vaikus tikrosios matematikos kompiuteriais

6/7

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

7/7

Norėdami peržiūrėti edukacinio banko medžiagą - prisijunkite prie Pedagogas.lt paskyros. Medžiagos peržiūra nemokama ir neribojama.

1. Rita Pierson. Kiekvienam vaikui reikia čempiono
Rita Pierson – 40 metų patirtį turinti mokytoja. Kartą ji išgirdo kolegą sakant: „Man nemoka už tai, kad patikčiau vaikams“.  Jos atsakymas buvo: „Vaikai nesimoko iš žmonių, kurie jiems nepatinka“. Šiame vaizdo įraše rasite įkvepiantį mokytojos pavyzdį, kuris skatina tikėti savo mokiniais, bendrauti kuriant realų, žmogišką ir asmenišką ryšį su kiekvienu. 

2. Aya Bdeir. Statybinės medžiagos, kurios mirksi, pypsi ir moko
„LittleBits“ yra elektroniniai moduliai, iš kurių kiekvienas turi vieną konkrečią funkciją. Tai nesudėtingai, magnetais sujungiami blokeliai, kurie šviečia, juda, mirksi, skleidžia garsą. „LittleBits“ žaidimas buvo duotas vaikams ir buvo stebimas jų žaidimas. Tai buvo nuostabi patirtis. Geriausias dalykas yra tai, kaip vaikai pradeda suprasti, juos kiekvieną dieną supančią elektroniką, apie kurią nesimoko mokyklose. Pavyzdžiui, kaip veikia naktinė lempa, arba kodėl lifto durys lieka atidarytos, arba kaip iPod reaguoja į lietimą ir kitos įdomybės. 

3. Mark Russo. Griežtos mokytojo tiesos: kaip pagerinti mokymąsi internetu
Kokie iššūkiai kyla mokytojams nuotolinio mokymo metu? Kaip dėl tokio mokymo(si) jaučiasi mokiniai? Vaizdo įraše mokytojas dalijasi patirtimi apie nuotolinį mokymą tiek iš mokytojo, tiek iš mokinio, tiek iš tėvų pozicijos. Taip pat akcentuojami socialiniai skirtumai, kai mokiniai bendrauja eidami į mokyklą ir kai bendrauja nuotoliniu būdu.  


4. Peter Norvig. 100 000 mokinių klasė
2011 m. Rudenį Peteris Norvigas Stanforde su Sebastianu Thrunu vedė dirbtinio intelekto pamoką, kurioje dalyvavo 175 mokiniai vietoje ir daugiau nei 100 000 interaktyvios internetinės transliacijos metu. Jis dalijasi tuo, ką sužinojo apie mokymą pasaulinėje klasėje.

5. Diana Laufenberg. Kaip mokytis? Iš klaidų
Lektorė dalijasi 3 stebinančiais dalykais, kurie akcentuoti į mokymą, įskaitant pagrindinę įžvalgą – mokymąsi iš klaidų.

6. Conrad Wolfman. Mokykite vaikus tikrosios matematikos kompiuteriais
Nuo raketų iki akcijų rinkos – pasitelkiant matematiką buvo sukurta begalę jaudinančių žmonijos kūrinių. Tai kodėl vaikai praranda susidomėjimą? Conradas Wolframas teigia, kad mūsų mokoma matematikos dalis, t. y. skaičiavimas rankomis, yra gana varginantis procesas, dažnu atveju net nėra svarbus realiai matematikai ir realiam pasauliui. Jis pateikia savo radikalią idėją: mokyti vaikus matematikos kompiuteriu. Apie tai – vaizdo įraše. 

Atsiliepimai