KVIEČIAME Į PRAKTINĘ NUOTOLINĘ ŠVIETIMO KONFERENCIJĄ 

„Darželis šiandien: sklandus darbas grupėse“

 

Ne paslaptis, jog pandemijos padiktuoti pokyčiai palietė visus, o ypač ikimokyklinukus, jų mokytojus ir tėvus. Artėjant visuotiniam vaikų grįžimui į grupes, auklėtojai nuogąstauja, kaip vėl reikės sustyguoti ugdymo procesą, nes karantinas paveikė ne tik vaikų dienos ritmą, bet, anot vis plačiau atliekamų tyrimų, sukėlė ženklius emocinius ir elgesio pakitimus. Todėl grupėms vėl padidėjus 3-5 kartus, auklėtojoms prireiks ne tik kantrybės, bet ir visos gausos praktinių metodų.

 

Kviečiame visus ikimokyklinio ugdymo pedagogus bei specialistus į praktinę nuotolinę švietimo konferenciją „Darželis šiandien: sklandus darbas grupėse“, kuri įvyks jau 2021 m. kovo 5 dieną

 

Konferencijos metu didžiausias dėmesys bus skirtas temoms, kurios padės ikimokyklinio ugdymo pedagogams, pasitinkantiems į grupes sugrįžusius darželinukus. Įsigilinsime į ikimokyklinio amžiaus vaikų psichologinės sveikatos ypatumus, socialinių pokyčių, patirtų karantino metu, pasekmes, susipažinsime su efektyviomis praktinėmis metodikomis, padedančiomis auklėtojams visapusiškai ir darniai organizuoti ugdymą ir pritaikyti jį pasikeitusiems vaikų poreikiams.

 

 

Pagrindinės konferencijos temos:

 Vaikų socialinio-emocinio intelekto ugdymas;

 Kūrybiškas mokymas - mokytojo sėkmės ir geriausio rezultato garantas;

 Kūrybiškas ikimokyklinis ugdymas per patyrimą (STEAM, IT) – misija įmanoma!

 10 svarbiausių pedagogo elgesio veiksnių, darančių įtaką vaiko raidai ir gerovei;

 Darbas su specialiųjų poreikių ikimokyklinukais;

 Vaikų fizinis aktyvumas: kaip taisysime fizinio aktyvumo stygiaus įpročius?

 Bendradarbiavimas tarp auklėtojo ir tėvų. Ko tikėtis ir kaip sėkmingai tai daryti?

 

Konferencijos programa <Spauskite čia>

 

Ši kvalifikacijos kėlimo programa rengiama bendradarbiaujant su VšĮ Trakų švietimo centras (akreditacijos pažymėjimas Nr. 092). Dalyviams išduodami 8 val. akredituoti kvalifikacijos kėlimo pažymėjimai pagal programą Pozityvus ir kūrybiškas ugdymas ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje (40 val. Kodas: 2011001026).

 

Svarbi informacija registruojantis:
1.
 Po renginio praėjus 30 d.d. įrašas taps prieinamas Pedagogas.lt VIP, Institucinis VIP narystės turėtojams.
2. Grupę registruokite vienu metu. Atskirai daromos registracijos neapjungiamos.
3. Įveskite dalyvių el.paštus ir mob. tel. nr., nes konferencijos dieną prisijungimai bus siunčiami abiem būdais.
4. Registracija patvirtinama po apmokėjimo.
5. Jei nėra galimybės dalyvauti gyvai (virtualiai prisijungiant realiuoju laiku), galima pasirinkti konferencijos įrašą papildomai (pažymėti įrašo varnelės galimybę registruojantis) - įrašą bus galima peržiūrėti per 6 mėn.
6. Jei dalyvio mokestį apmoka įstaiga ir mokėjimas bus atliekamas vėliau nei konferencijos diena, prašome atsiųsti garantinį raštą: [email protected]

7. Prašome atsakingai planuoti dalyvavimą, nes už renginius pinigai negrąžinami. Registracija gali būti atšaukiama tik iki apmokėjimo. Gali būti sudaromos sąlygos žiūrėti įrašą.

LAIKAS IR VIETA

2021 m. kovo 5 d., 09:20 val.


Internetu Jūsų įrenginyje

REGISTRACIJOS KAINA

1 dalyviui
15 EUR 24 EUR

3 ir daugiau dalyvių
12 EUR 21 EUR

*Registracijos kainos:
Ankstyvojo paukštelio (iki 2021.02.10) 12 EUR/1 dalyviui, 9 EUR/4 ir daugiau dalyvių;
1 registracijos etapas (2021.02.11 - 02.18) 15 EUR/1 dalyviui, 12 EUR/3 ir daugiau dalyvių;
3 registracijos etapas (2021.02.23 - 03.03) 18 EUR/1 dalyviui, 17 EUR/3 ir daugiau dalyvių;
Vėlyvoji registracija (2021.03.04) 24 EUR/1 dalyviui, 21 EUR/3 ir daugiau dalyvių;

 

LEKTORIAI (sąrašas nuolat pildomas)
 

 

 

Jūratė Bortkevičienė

 

Socialinis - emocinis ugdymas darželyje

 

Jūratė Bortkevičienė - psichologė, UAB „Galimybių arsenalas“ ir VŠĮ „Atsakinga tėvystė“ įkūrėja ir vadovė, konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė ir organizatorė, knygos „Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius“ autorė.

 

Aukštą emocinį intelektą turintys vaikai lengviau atpažįsta savo emocijas, o pažindami gali jas valdyti. Tai didina pasitikėjimą savimi, kadangi vaikas žino ką jaučia, ko nori, ką gali - vadinasi, kitas žmogus negalės paveikti vaiko savo neigiamomis nuostatomis. Kokios yra pagrindinės emocinio intelekto sritys? Pranešime bus aptariami ir paprasti bei lengvai pritaikomi emocinio intelekto lavinimo pratimai ikimokykliniam ugdymui. 

 

 

 

 

 

Vilė Černiuvienė

 

Kūrybiškas mokymas - mokytojo sėkmės ir geriausio rezultato garantas

 

Vilė Černiuvienė - ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja, lektorė. 

 

Kūrybiškumas - tai viena svarbiausių pedagogo savybių, suteikianti galimybę pateikti mokymo procesą nestereotipiškai ir veiksmingai, siekiant pačių geriausių ugdymo rezultatų. Ikimokyklinio ugdymo pedagogams suteikta išskirtinė galimybė: sužaidybinti kiekvieną mokymo(si) veiklą taip, kad ši padėtų vaikui „nukeliauti“ į ieškojimų, atradimų, mokslo bei vaizduotės pasaulį. Konkretūs mokymo metodų pavyzdžiai, padedantys mokyti kūrybiškai ir pateikiantys atsakymus, padedančius spręsti kalbos, judėjimo ir dėmesio sukaupimo problemas, bus išsamiai aptarti konferencijos pranešimo metu.

 

 

 

 

 

Dovilė Leknickienė

 

Kūrybiškas ikimokyklinis ugdymas per patyrimą (STEAM, IT) – misija įmanoma!

 

Dovilė Leknickienė - Vilniaus „Volungės“ darželio-mokyklos ikimokyklinio ugdymo mokytoja.  

 

Ar įmanomas kokybiškas ikimokyklinis ugdymas nuo pat lopšelio grupės? Dėl ypač jauno vaikų amžiaus bei nepasitikėjimo vaiko gebėjimais dažnas pedagogas bijo arba nedrįsta eksperimentuoti, ugdydamas ikimokyklinio amžiaus vaikus - taip susiduriame su vaikų gabumų nuvertinimu. Kas yra ir kuo svarbus patirtinis ugdymas? Ar ugdant lopšelio grupę įmanoma taikyti IT ir STEAM? Kuo svarbus urbanistinis/edukacinis dizainas ikimokykliniame ugdyme? Apie visa tai išsamiai konferencijos pranešime, skirtame visiems ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams, tėvams bei ugdytojams.

 

 

 

 

 

Milda Karklytė-Palevičienė

10 pedagogo elgesio veiksnių, darančių įtaką vaiko raidai ir gerovei

 

Milda Karklytė-Palevičienė - vaikų psichologė, Vppc ,,Laimingas vaikas‘‘ vadovė. 

 

Pasauliui sparčiai tobulėjant, svarbu, jog žmogaus pažinimas, ugdymas bei su tuo susijusios žinios neatsiliktų. Kaip pozityviai drausminti vaikus? Kaip kurti ir puoselėti geresnius santykius su vaikais? Kodėl kai kurie anksčiau taikyti metodai yra žalingi vaikui? Konferencijos pranešime lektorė pasidalins praktinėmis ir mokslinėmis žiniomis apie tai, koks ikimokyklinio ugdymo pedagogų elgesys augina sveikus ir laimingus vaikus, o kokį pedagogų elgesį reikia palikti praeityje.

 

 

 

 

 

 

 

Vaidas Arvasevičius

 

Darželis – vaikų socializacijos mokykla?

 

Vaidas Arvasevičius - šeimos santykių ir pozityviosios tėvystės konsultantas, kognityvinės elgesio terapijos ir Įsisąmoninimu grįstos psichologijos praktikas.

 

Vaikams naudinga įsisąmoninti, dėl ko ir kam jie eina į darželį. Auklėtojos ir tėveliai galėtų naudoti alternatyvius motyvacinius teiginius, vietoje įprastų „tai tavo pareiga; tavo darbelis; tu privalai; ten bus įdomu; ten daug vaikų; turėsi draugų, naujų žaislų“ ir pan. Pranešimo metu bus aptariami įvairūs ikimokyklinukų socializacijos klausimai: kas yra socializacija? Kada socializacijos procesas sutrinka? Kokią įtaką daro socializacijos procesas vaiko ateičiai? Išklausę lektoriaus pranešimą ikimokyklinio ugdymo pedagogai galimai apsvarstys naujas įžvalgas apie socializaciją ir ankstyvąjį ugdymą bei gebės komunikuoti su vaikais iš jiems suprantamos pozicijos.

 

 

 

 

 

Edita Česnauskienė

 

Vaikų fizinis aktyvumas: kaip taisysime fizinio aktyvumo stygiaus įpročius?

 

Edita Česnauskienė - vyresnioji  priešmokyklinio ugdymo mokytoja. 

 

Pandemijos padiktuotų pokyčių laikotarpis ypač sudėtingas vaikams, tėvams ir mokytojams. Svarbu, kad vaiko gyvenime ši situacija nepaliktų žymaus neigiamo pėdsako. Dienoms bėgant namuose, vaikai labai daug laiko praleidžia prie kompiuterių, televizorių ekranų. Kaip mažuosius vėl sugrąžinti prie fizinio aktyvumo, kad jie pajustų judėjimo džiaugsmą, taip užsipildydami puikiomis emocijomis?  Ar tą sėkmingai gali įgyvendinti ugdymo įstaiga? Apie tai, kokiais būdais padėti vaikui susigrąžinti fizinį aktyvumą, išsamiai konferencijos pranešimo metu. 

 

 

Jolanta Krivičienė

 

Darbas su specialiųjų poreikių vaikais: auklėtojo praktika ir atvejų analizė

 

Jolanta Krivičienė - ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja. 

 

Norint dirbti produktyviai ir kokybiškai, ikimokyklinio ugdymo pedagogams tenka apgalvoti visas savo darbo sritis. Viena jų – darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, kuriems turėtų būti skiriamas ypatingas dėmesys. Su kokiais sunkumais susiduriama ugdant vaikus, turinčius specialiųjų poreikių? Kokių alternatyvių komunikacijos būdų ieškoti bendraujant su nekalbančiu vaiku? Su kokiais iššūkiais tenka susidurti pedagogui, nuotolinio ugdymo metu dirbančiam su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais? Apie viską išsamiai konferencijos pranešimo metu. 
 

 

 

 

 

Viktorija Zavackienė

 

„Kimochi" ir 10 kasdienių situacijų: kaip vaikams priminti elgesio modelius jose?

 

Viktorija Zavackienė - ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja. 

 

Karantino metu darželių grupėse sumažėjus vaikų, daugelis kasdienių situacijų iš darželių persikėlė į namus. Karantinui baigiantis, vaikai sugrįžta į darželius, bet jau pasikeitę - ne tik paaugę, bet ir pamiršę tinkamą elgesį sudėtingose darželio situacijose. Ikimokyklinio ugdymo įstaigose vėl prasidės šurmulys, skubėjimas, nekantrumas: nemažai vaikų bus pamiršę susitarimus (taisykles), kad reikia dalintis, palaukti, paprašyti ir t.t. Kaip šiose situacijose mums gali padėti „Kimochi"? Apie tai, kokie kasdieniai susitarimai, remiantis integruota socialinio-emocinio ugdymo „Kimochi" programa, padės išpręsti sudėtingas situacijas, išsamiai konferencijos pranešimo metu.