Kalbinių ir skaitymo įgūdžių lavinimas skirtingų poreikių turintiems ikimokyklinukams
Kalbinių ir skaitymo įgūdžių lavinimas skirtingų poreikių turintiems ikimokyklinukams
Mokymo medžiaga
Informacija
Šio mokymo tikslas – supažindinti pedagogus bei specialiuosius pedagogus, mokytojų padėjėjus su ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbiniais ir skaitymo gebėjimais, metodais bei būdais jos ugdyti bei lavinti, perteikti žinias vaikams per tikslines veiklas ir žaidimus, prisitaikant prie skirtingų vaikų gebėjimų ir galimybių. Šis mokymas jau praėjo, netrukus bus patalpintas mokymo įrašas.
Vaiko gebėjimas kalbėti, skaityti – viena iš kompetencijų, į kurią tiek pedagogai, tiek mokytojai kreipia bene daugiausiai dėmesio. Ar ugdytinis moka reikšti mintis žodžiais, ar jo žodynas platus, o gal vaikas dėl raidos sunkumų tiesiog negali kalbėti?
Seminaro metu sužinosite:
- apie ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos ypatumus;
- apie ikimokyklinio amžiaus vaikams būdingus gebėjimus ir, priešingai – kalbinių bei skaitymo įgūdžių sunkumus, su kuriais dažniausiai susiduriama;
- žaidimų ir metodų, tinkamų vaikų kalbiniams ir skaitymo gebėjimams ugdyti.
Po mokymo gebėsite:
- pritaikyti įgytas žinias, metodus ir žaidimus, dirbant su skirtingus gebėjimus turinčiais ikimokyklinio amžiaus vaikais.
Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Kalbėjimo, rašymo ir skaitymo gebėjimų ugdymas ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 8 val. KT pažymas.
Lektoriai
Gairės
įtraukusis ugdymas
specialiųjų poreikių vaikų ugdymas
kalbiniai įgūdžiai
kalbinis ugdymas
skaitymo įgūdžiai
raidžių pažinimas