Dvi konferencijos po vienu stogu!


Jau tradicine tapusi švietimo lyderių konferencija „KITA PATIRTIS“ šiais metais suburs ne tik švietimo įstaigų vadovus ir jų pavaduotojus. Nuolatos bendraudami su pedagogais matome, kad kitos patirties bei šviežių idėjų nori ir patys mokytojai. Tad šį kartą renginys vyks 2 dienas: 

                   rugpjūčio 27 d. - vadovų sesija

                   rugpjūčio 28 d. - pedagogų sesija.

Dėmesio! Jei esate ne tik įstaigos vadovas, bet ir pedagogas, galite sutaupyti pasirinkę dalyvauti abejose sesijose!

 Perkant 3 ir daugiau bilietų į pasirinktą sesiją, taikoma 10 € nuolaida bilietams. Perkant 3 ir daugiau bilietų į dviejų dienų sesiją, taikoma 20 € nuolaida bilietams.

 

Konferencijos „KITA PATIRTIS 2019“ tikslas - perduoti „kitą patirtį“ švietimo įstaigų specialistams bei jų vadovams. Jos metu nagrinėjamos temos ir gimusios diskusijos neabejotinai prisideda prie vieno iš pagrindinių Lietuvos švietimo įstaigų vadovų bei pedagogų tikslo - tobulinti ir gerinti švietimo sektoriaus veiklą.

Konferencija „KITA PATIRTIS“ jau yra tapusi tęstine tradicija, pažyminčia naująjį mokslo sezoną. Tad ir šiais metais tai neabejotinai bus atspirties taškas, nuo kurio su puikia energija pradėsime naujuosius mokslo metus!

 

Rugpjūčio 27 d. - VADOVŲ SESIJOS PROGRAMA

 

Silvestra Markuckienė

 Organizacijos "Gelbėkit vaikus" psichologė 

„Valdžia – galia – autoritetas“

Įmanoma turėti valdžią, bet neturėti autoriteto, ir atvirkščiai – neturėti juridinių galių, bet turėti didelį autoritetą. Pagarba nėra pastovus dalykas, ji kinta, gali stiprėti arba silpnėti. Tai reškia, jog vadovas turi vis pasitikrinti ir įdėti pastangų savo autoriteto stiprinimui.

Aistė Mažeikienė 

Organizacijų psichologė

„Kaip „sulaikyti“ talentus?“

Ką daryti, kad žmogus liktų dirbti, esant nuolatiniams pokyčiams? Kad jaustųsi motyvuotas darbe, nuolat noriai tobulėtų, keltų savo kvalifikaciją, padarytų daugiau, nei iš jo tikisi formalios pareigos? Ypač tai aktualu švietimo srityje, kai turi būti daugiau, nei mokytojas. Daugiau, nei mokyklos direktorius ar pavaduotojas. Kiek už talentų išlikimą atsakingi... mes patys?

Augutis Kučinskas

VŠĮ „Gyvenimo universitetas Lt“ direktorius

„Šiuolaikiniai kvalifikacijos kėlimo būdai? Pasaulio ir Lietuvos tendencijos.“

Kokios yra naujausios mokymo(-si) formų ir būdų tendencijos ir prognozės? Kokie yra efektyviausi mokymosi būdai? Kaip išnaudoti naujas galimybes siekiant aukštesnės kokybės švietimo sistemoje? Ko ir kaip galima mokytis nuotoliniu būdu? Kam tinkami naujausi mokymosi būdai, o kam ne?

Mindaugas Grajauskas 

„OVC Consulting“ partneris ir mokymų treneris

„Kodėl neįgyvendinami suformuluoti tikslai: trūkstama grandis siekiant pokyčių.“

Dažnai galime pastebėti, jog komandų (organizacijų) tikslai lieka neįgyvendinti. Ir nors tam galima būtų rasti ir objektyvių priežasčių, tačiau subjektyvių – kur daugiau. Gera žinia yra tai, jog suprasdami, kodėl tikslai lieka neįgyvendinti, mes galime integruoti į savo komandų veiklą praktikas, kurios leidžia realizuoti siekius ir planus.

Odeta Intė

VŠĮ biuro „Pactum“ vadovė bei mediatorė

„Mediacija. Konfliktų (iš)sprendimas.“

Natūralu, kad dirbant drauge su komanda, gali pasitaikyti situacijų, kuomet nuomonės nesutampa. Riba, tarp diskusijos ir konflikto yra labai plonytė. Kaip jos neperžengti? Arba kaip peržengus tą ribą suvaldyti kilusią konfliktinę situaciją ir rasti kompromisą? Vienas iš būdų kaip tą padaryti, tai mediacija. 

 

 

Rugpjūčio 28 d. - PEDAGOGŲ SESIJOS PROGRAMA

 

Rūta Latinytė

Komunikacijos konsultantė

„Reputacijos kūrimas socialiniuose tinkluose prasideda jau vaikystėje.“

Veikla socialinėse medijose nėra tik laisvalaikis ar bendravimas su draugais – tai svarbus informacijos šaltinis būsimiems darbdaviams, partneriams, tai gali nulemti visa karjeros kelią. Todėl žinoti, kaip dera ir kaip nedera elgtis socialinių medijų aplinkoje reikia sąmoningai nuo pat pirmųjų dienų. 

Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė

„VDU Švietimo akademijos“ lektorė

„Aktyvus mokymas(is): ką galiu aš?!“

Moksliniais tyrimais grindžiamas aktyvaus mokinio įsitraukimas į ugdymo procesą kaip mokymosi sėkmės garantas.
Neuromokslininkų išvados taip pat iš naujo priverčia pažvelgti į ugdymo procesą. Keliamas uždavinys mokytojams keliais skirtingais būdais perteikti informaciją, skatinti jo aktyvų įsitraukimą į mokymo(si) procesą ir sąlygų sudarymą išmoktą turinį pademonstruoti skirtingais būdais.

Giedrė Skaisgirytė

VŠĮ „ISADD Lietuva“ mokymų koordinatorė, elgesio analizės specialistė

„Kaip sėkmingai ugdyti vaiką, turintį autizmo spektro sutrikimą, mokyklos aplinkoje?“

Vis daugiau yra kalbama, kad vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimą reikia įtraukti į ugdymo aplinką kartu su bendraamžiais. Tačiau dar nėra visuotinio supratimo, kaip tai sėkmingai padaryti. Pasaulinėje praktikoje yra gausu gerų pavyzdžių, kaip atrodo sėkminga ir sklandi įtrauktis. Šio pranešimo metu išgirsite svarbiausius sėkmės elementus.

Augutis Kučinskas

VŠĮ „Gyvenimo universitetas Lt“ direktorius

„Interaktyvus pranešimas - diskusija: kaip mokysimės ir kaip mokysime?“

Nuotoliniai mokymai – mitai ir tikrovė? Ko ir kaip mokysimės ateityje: pasaulinės tendencijos. 80% pedagogų Lietuvoje mokosi nuotoliniu būdu. Ar tikrai? Kokią vietą užima nuotoliniai mokymai Lietuvoje? Kodėl? Ko pedagogai tikisi ir ko nesitiki iš IT technologijų? Kodėl nuotolinis formatas? Nuotolinis vs. Auditorinis – pliusai ir minusai – pabandykime įvardinti kartu!

Žydrė Arlauskaitė

Gimnazijos psichologė-praktikė

„Praktiniai darbo su tėvais aspektai mokykloje“

Bendravimas su tėvais ir jų įtraukimas - nuolatinė mokyklų tema ir problema. Siekiant užtikrinti sėkmingą tėvų ir pedagogų bendradarbiavimą, būtina žinoti galimas klaidas bei iššūkius.

 

Nagrinėsime daugiau aktualių klausimų/temų
 Autoriteto formavimas    Aktyvus mokymas(is): ką galiu aš?!   Darbuotojų motyvacija (nepiniginė motyvacija)
Tikslų formavimas bei įgyvendinimas  Konfliktai bei jų (iš)sprendimas   Efektyvios veiklos principai
 Darbas su tėvais  Šiuolaikiniai kvalifikacijos kėlimo būdai  Darbas su specialiųjų poreikių vaikais  ir kt. 

KITA SVARBI INFORMACIJA

► Programos yra akredituotos, todėl visi dalyviai gaus pažymėjimus, o dalyvio mokestis gali būti dengiamas mokinio krepšelio lėšomis. 

► Abiejų dienų programos yra visiškai skirtingos, tad galite dalyvauti tik vienos dienos arba abiejų dienų sesijose. Dalyvaujant abi dienas yra taikoma papildoma nuolaida

 Konferencijos dalyvių lauks pietūs („Grand SPA Lietuva“ restoranas ruoš karštus patiekalus, bus švediškas užkandžių stalas), užkandžiai ir kava pasitikimo bei pertraukų metu. 

 Jei nuspręsite dalyvauti abi dienas ir bus ieškosite nakvynės Druskininkuose, net 9 netoliese įsikūrę viešbučiai Jums, kaip konferencijos dalyviui, suteiks iki 20% nuolaidą apgyvendinimui.

Viešbučių sąrašas:
•    „Grand SPA Lietuva“, 
•    „Pušynas“, 
•    „Simpatija“, 
•    „Dalija“, 
•    „Žemyna“, 
•    „Best Baltic Hotel Druskininkai Central“, 
•    „Korio apartments“, 
•    „Europa Royal Druskininkai“, 
•    „Vila Arnika“.

Dėl detalesnės informacijos apgyvendinimo klausimu, kreipkitės į mus telefonu +370 622 10020 arba el. paštu info@pedagogas.lt 

 

LAIKAS IR VIETA


2019 m. rugpjūčio 27 - 28 d.

Viešbutis „Grand SPA Lietuva“,  V. Kudirkos g. 45, Druskininkai 

Rodyti žemėlapyje

Registracijos pradžia - 10:00  
 

DALYVIO MOKESTIS (ši kaina galioja iki 08.23)

27 d. - Vadovų sesija 49 € 

28 d. - Pedagogų sesija 39 €

Dviejų dienų mokestis 79 € 

REGISTRACIJA

 


Dėmesio! Registruojant daugiau kaip 2 dalyvius į vieną sesiją, taikoma papildoma nuolaida. Dėl specialaus pasiūlymo kreipkitės į mus telefonu +370 622 10020 arba el. paštu info@pedagogas.lt

Iki malonaus susitikimo konferencijoje „KITA PATIRTIS 2019!“