KVIEČIAME Į PRAKTINĘ NUOTOLINĘ KONFERENCIJĄ MENO PEDAGOGAMS 

„Nuo Mūzos iki Pedagogo“

 

Su džiaugsmu pristatome šio pavasario naujieną - meno pedagogų konferenciją „Nuo Mūzos iki Pedagogo“! Jausdami didžiulį poreikį ir nuoširdų meno pedagogų palaikymą, pirmą kartą organizuojame unikalų praktinį švietimo renginį, kuriame jėgas sujungia šalies meno profesionalai - tam, kad su itin reikšminga meno pedagogų pagalba visi kartu kurtume intelektualią, šviesią bei sėkmingą meno kultūrą Lietuvoje. 

 

Kviečiame visus meno mokyklų, muzikos mokyklų, konservatorijų ir bendrojo lavinimo mokyklų meno pedagogus bei specialistus į praktinę nuotolinę švietimo konferenciją „Nuo Mūzos iki Pedagogo“, kuri įvyks jau 2021 m. balandžio 28 dieną

 

Nenuginčijamas faktas, jog meninis ugdymas yra itin reikšmingas vaikų ugdymo procese, todėl meno pedagogų indėlis – neįkainojamas. Konferencijos metu išgirsite puikią rinktinę lektorių komandą, padėsiančią praplėsti jau turimas pedagogines žinias ir pasisemti naujos, kasdien pritaikomos praktinės mokymo patirties bei įkvėpimo. 

 

Praktinės konferencijos metu pranešėjai dalinsis savo profesine patirtimi, praktiniais patarimais, kasdieniais pavyzdžiais, veiksmingiausiais ugdymo metodais, sėkmės įžvalgomis. 

 

Kaip mokytojams dirbti su vaikais dabartinėje situacijoje? Kaip parodyti mokiniams, kad dabar užsiimti menu yra ypač naudinga, nepaisant to, kad pasaulyje tvyro karantinas, nevyksta renginiai bei koncertai? Kaip ugdyti talentingus vaikus karantino metu? Kaip atrasti ne pragmatišką, o vidinę prasmę ir toliau puoselėti kultūrą? Kaip mokytojui komunikuoti su savo mokiniais, palaikant jų saviraiškos bei kūrybos ugnelę? Ir kur ieškoti įkvėpimo mokytojams, kaip save motyvuoti?

 

Apie visa tai ir dar daugiau išsamiai praktinės meno pedagogų konferencijos metu.
 

 

 

Pagrindinės konferencijoje aptariamos temos:

 

 Mokinių motyvacija: kaip ugdyti, kad menas netaptų prievole?

 Darbas su itin gabiais vaikais: nuo kasdienybės iki virtuozo

 Sėkmingos menininko karjeros link: ieškojimai ir atradimai

 Muzikos įtaka visuminiame vaiko ugdyme

 Kvėpavimo technika: įrankiai, metodai, praktikos

 Ir kt.

 

Konferencijos temų sąrašas pildomas bei gali nežymiai keistis. 

 

Ši kvalifikacijos kėlimo programa rengiama bendradarbiaujant su VšĮ Trakų švietimo centras (Akreditacijos pažymėjimas Nr.092). Konferencijos dalyviai gaus akredituotus kvalifikacijos kėlimo pažymėjimus.

 

Svarbi informacija registruojantis:
1. Grupę registruokite vienu metu. Atskirai daromos registracijos neapjungiamos.
2. Įveskite dalyvių el.paštus ir mob. tel. nr., nes konferencijos dieną prisijungimai bus siunčiami abiem būdais.
3. Registracija patvirtinama po apmokėjimo. Jei dalyvio mokestį apmoka įstaiga ir mokėjimas bus atliekamas vėliau nei konferencijos diena, prašome atsiųsti garantinį raštą: [email protected]
4. Jei nėra galimybės dalyvauti gyvai (virtualiai prisijungiant realiuoju laiku), galima pasirinkti konferencijos įrašą papildomai (pažymėti įrašo varnelės galimybę registruojantis) - įrašą bus galima peržiūrėti per 6 mėn.
Dėmesio, viešo renginio įrašo platformoje po renginio nebus (įrašas bus prieinamas tik į renginį registruotiems ir įrašą įsigijusiems dalyviams). 

5. Prašome atsakingai planuoti dalyvavimą, nes už renginius pinigai negrąžinami. Registracija gali būti atšaukiama tik iki apmokėjimo. Gali būti sudaromos sąlygos žiūrėti įrašą.

LAIKAS IR VIETA

2021 m. balandžio 28 d., 09:00 val.


Internetu Jūsų įrenginyje

REGISTRACIJOS KAINA

1 dalyviui
22 EUR 29 EUR

4 ir daugiau dalyvių
18 EUR  26 EUR

*Registracijos kainos:
Ankstyvojo paukštelio (iki 2021 04 16) 22 EUR/1 dalyviui, 18 EUR/4 ir daugiau dalyvių;
1 registracijos etapas (2021 04 17 – 04 21) 26 EUR/1 dalyviui, 23 EUR/4 ir daugiau dalyvių;
2 registracijos etapas (2021 04 22 – 04 27) 29 EUR/1 dalyviui, 26 EUR/4 ir daugiau dalyvių;

 

 

LEKTORIAI (sąrašas pildomas!)

 

Laimutė Užkuraitienė

 

Konferencijos atidarymas ir sveikinimo žodis

 

Laimutė Užkuraitienė - Balio Dvariono dešimtmetės muzikos mokyklos direktorė, gavusi du Valstybinius apdovanojimus - Lietuvos didžiojo kunigaikščio Gedimino ordinus-medalius, apdovanota ordino „Už nuopelnus Lietuvai" Riterio kryžiumi.

 

Šventinį renginį atidarys Lietuvos kultūros atstovė, meno pasaulio profesionalė gerb. Laimutė Užkuraitienė, su meno pedagogais pasidalindama savo sveikinimais bei vertingomis įžvalgomis.

 

 

 

 

Vytautas Kiminius

 

Kvėpavimo technika: įrankiai, metodai, praktikos

 

Vytautas Kiminius - pedagogas, vienas ryškiausių Lietuvos birbynininkų, instrumentu reprezentuojantis Lietuvos kultūrą visame pasaulyje. Atlikdamas klasikinius pasaulinio lygio ir būtent birbynei rašytus kūrinius, pristato instrumentą, jo galimybes. 

 

Taisyklingo kvėpavimo tema yra ypač aktuali ir reikšminga muzikos praktikoje – kvėpavimo principų ir tiesioginių sąsajų atskleidimas bei jų suvokimas yra būtinas aspektas, gerinantis kūrinių atlikimo kokybę, atpalaiduojant kūną, stiprinant raumenis. Kokia yra taisyklingo kvėpavimo nauda? Kaip stiprinti raumenis, atsakingus už kvėpavimą? Kokie specialūs prietaisai gali būti pritaikomi pamokose? Pranešimo metu pateikiami specialūs kvėpavimo įrankiai ne tik pavers muzikos pamokas žaismingomis, įdomiomis, bet tuo pačiu ir praplės mokinių galimybes atlikti kūrinius.

 

 

 

 

Laura Dubosaitė

 

Darbas su itin gabiais vaikais: nuo kasdienybės iki virtuozo

 

Laura Dubosaitė - psichologė, LMTA pedagogikos katedros lektorė, skaitanti pranešimus respublikinėse ir tarptautinėse mokslinėse konferencijose, parengusi mokslinių publikacijų, vedanti respublikinius seminarus pedagogams. Mokslinių interesų sritys: pedagoginė psichologija, raidos psichologija, muzikos pedagogika.
 

 

Tyrimai rodo, kad daug išties gabių vaikų netapo gabiais suaugusiais vien todėl, kad jų gabumai nebuvo tinkamai puoselėjami mokykloje. Mokytojas turėtų mokėti įvertinti moksleivio gebėjimus, interesus ir angažavimąsi veiklai, atpažinti individualias moksleivio savybes, rodančias, kad jam reikalingas specialus ugdymas. Dažna bėda ta, jog mokytojai turi mažai darbo su gabiais vaikais patirties, nes gabių vaikų nėra itin daug: tad mokytojams gali iškilti nemažai sunkumų ugdant gabius mokinius. Pranešimo metu bus aptarti gabaus vaiko skiriamieji bruožai, specialieji gabių mokinių emociniai, socialiniai, mokymosi poreikiai, gabių mokinių mokytojų ypatumai ir kitos susijusios temos. 

 

 

 

Robertas Beinaris

 

Motyvacija - motyvas ir tonacija: kaip ugdyti, kad menas netaptų prievole?

 

Prof. dr. Robertas Beinaris - obojininkas, dėsto LMTA, Vilniaus J. Tallat-Kelpšos konservatorijoje, Vilniaus B. Dvariono dešimtmetėje muzikos mokykloje, groja Lietuvos nacionalinės filharmonijos kameriniame ansamblyje „Musica humana“, nuo 2018 m. gruodžio yra jo meno vadovas. R. Beinaris organizuoja Lietuvos obojininkų čempionatą, tarptautinį L. Vėbros obojininkų konkursą, tarptautinį kamerinių ansamblių konkursą „Muzikinė akvarelė“, tarptautinį J. Pakalnio atlikėjų pučiamaisiais ir mušamaisiais muzikos instrumentais konkursą, Tarptautinį obojininkų festivalį, yra jo meno vadovas.

 

Pranešimo informacija ruošiama. 

 

 

 

 

Birutė Asevičiūtė

 

Nerimo įveikimo metodikos pedagogo darbe

 

Birutė Asevičiūtė - pedagogė, pianistė, tarptautinių konkursų laureatė, daugelio festivalių dalyvė. 2010 m. baigė meno aspirantūrą ir įgijo meno licencijato laipsnį. Šiuo metu dirba Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, taip pat Vilniaus dešimtmetėje B. Dvariono muzikos mokykloje. Pedagogė skaito pranešimus respublikinėse ir tarptautinėse konferencijose bei seminaruose. 

 

Gyvename itin greitai besikeičiančioje, dideliu tempu judančioje epochoje, kurioje nerimas - išties dažnas palydovas. Todėl labai svarbu išmokti su nerimu „susidraugauti”, jį neutralizuoti. Kaip tą padaryti praktiškai? Kaip padėti sau ir savo mokiniams? Pranešimo metu bus kalbama apie įvairias nerimo įveikimo metodikas, jų realų pritaikymą dirbant su mokiniais. Lektorė pasidalins praktinėmis užduotimis, pavyzdžiais, išmokys ir naudingų kvėpavimo pratimų. 

 

 

 

 

Martynas Levickis

 

Muzikos pedagogas - palydovas, ne skulptorius. (Ne)sėkmingos karjeros link

 

Martynas Levickis - vienas geidžiamiausių akordeono solistų pasaulio muzikos scenose. Šiandien atlikėjas gali didžiuotis įspūdinga tarptautine karjera bei solidžiais pasiekimais – daugiau nei trisdešimčia tarptautinių apdovanojimų, tarp kurių ir pirmoji vieta „Coupe Mondiale“ pasaulio akordeonistų čempionate. Atlikėjas studijavo Londono Karališkojoje muzikos akademijoje (Royal Academy of Music, prof. Owen Murray kl.), baigė studijas Ispanijoje – „Musikene“ aukštojoje muzikos mokykloje (prof. Iñaki Alberdi kl.). Būdamas Lithuanian World Arts Council nariu,  Martynas prisideda prie Lietuvos kultūros ir lietuvių menininkų kūrybos sklaidos visame pasaulyje, o kurdamas ir kuruodamas išskirtinius meninius ir edukacinius tarptautinius projektus daugiadimensiškai populiarina akordeono atlikimo meną. 

 

Sėkminga menininko karjera – tai, atrodytų, apie ką svajoja dažnas mokinys ir juolab menininkus ugdantis pedagogas. Tačiau ar tikrai sėkminga menininko karjera yra vienintelė siekiamybė muzikos mokymosi procese? Galiausiai kas yra tikroji sėkmė muzikoje, kaip ją apibrėžti? Ar visiems muzikantams prieinamos garsiausios pasaulio scenos? Kas svarbiau: talentas ar sunkus darbas ir kaip sukurti šiųdviejų tandemą? Ar profesinė sėkmė visuomet žengia koja kojon su asmeniniu pasitenkinimu savo veikla? Kaip pedagogams sėkmingai ir subalansuotai ugdyti mokinį, lydint jį meno keliu ir išvengiant vieno ir to paties kurpaliaus formato? Savo nueitu profesiniu keliu, karjeros pasiekimais bei menininkų ugdymo įžvalgomis Martynas Levickis pasidalins konferencijos pranešimo metu

 

 

 

Agnė Jurkūnienė

 

 

Mokinys, mokytojas ir koncertmeisteris: sėkmingas šiuolaikinio ugdymo modelis

 

Agnė Jurkūnienė - pianistė, koncertmeisterė, tarptautinių ir nacionalinių konkursų laureatė, daugelio festivalių dalyvė. 2009 m. baigė meno aspirantūrą ir įgijo meno licencijato laipsnį. Šiuo metu dirba nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje koncertmeistere-metodininke, skaito metodinius pranešimus respublikinėse ir tarptautinėse konferencijose bei seminaruose, publikuoja straipsnius meninio ugdymo klausimais. 

 

Analizuodami meninio mokinių ugdymo  modelius tradiciškai remiamės į mokytojo ir mokinio tarpusavio kompetencijų santykį. Tačiau egzistuoja ir trečiasis sudėtinis dėmuo: koncertmeisteris, akompanuotojas - pedagogas, padedantis ruošti mokinio atliekamas muzikines programas sceniniam atlikimui. Kas tai per profesija? Pranešimo metu bus aptariama šios profesijos svarba, jos subtilumai, istorinės ištakos, dabarties problematika  bei  perspektyvos.

 

 

 

Kęstutis Vaiginis

 

 

Ansambliavimas - darbas komandoje: metodai, įtraukiantys vaikus mokytis

 

Kęstutis Vaiginis - saksofonininkas, pedagogas, atlikėjas, kompozitorius. Vienas produktyviausių džiazo atlikėjų Lietuvoje. Ambicingas saksofonininkas, grojantis su aukščiausios klasės JAV džiazo muzikantais, tokiais kaip Alex Sipiagin, Dave Kikoski, David Berkman ir kt. Daugybės tarptautinių projektų įkvėpėjas ir lyderis. Su įvairiais kolektyvais kaip grupės lyderis ir kviestinis artistas pasirodė „Nord Sea Jazz“, Roterdamo, Londono, Otavos, Keiptauno, Tokijo, Londono, Stambulo, Honkongo ir kituose prestižiniuose džiazo festivaliuose, gastroliavo Europos, Azijos, Šiaurės Amerikos ir Afrikos kontinentuose. Kęstučiui Vaiginiui buvo įteiktas Europos kultūros fondo „Europamusicale“ prizas, kartą per metus atitenkantis vienam Europos muzikantui. Anksčiau jis yra tapęs daugelio respublikinių ir tarptautinių konkursų laureatu, Birštono džiazo festivalio Didžiojo prizo laimėtoju (2010).

 

Koncertinė veikla ir aktyvus dalyvavimas konkursuose mokinius motyvuoja tobulėti: vaikai tarsi atgyja, suaktyvėja ir mato tame didelę prasmę - jaučiasi matomi, girdimi, o jų sugebėjimai įvertinami ne tik klasės ribose, bet ir kitoje aplinkoje už mokyklos ribų. Kokios yra alternatyvios veiklos ir jų būdai, kad mokytojas sėkmingai įtrauktų mokinius į aktyvias menines veiklas? Kokį poveikį mokiniams daro solinis bei ansamblinis muzikavimas? Kas gerina emocinę ir psichologinę jaunojo muzikanto būseną? Pranešimo metu bus išsamiai aptariama muzikinė veikla ir jos alternatyvos, įtraukiant vaikus į aktyvias menines veiklas, jas realizuojant ne tik klasės ribose, bet ir kitoje aplinkoje, už mokyklos ribų, taip pat studijos užsienyje - jų svarba ir poveikis tolesnei muzikanto gyvenimo veiklai.

 

 

 

 

 

RENGINIO PARTNERIAI IR INFORMACINIAI RĖMĖJAI