KVIEČIAME Į ŠVIETIMO KONFERENCIJĄ

Ugdymas ir psichologija 2020

 

 

Pagrindinės konferencijos temos:

Krizės valdymas įvykus savižudybei: pagrindiniai pagalbos žingsniai;

Socialinis ir emocinis ugdymas, formuojamasis vertinimas;

“Sudėtingi” vaikai ar tėvai? Darbas su tėvais pedagogo praktikoje;

Kaip "parduoti" pamokas mokiniams, veiksmingi įtraukties metodai;

Koks suaugusiųjų elgesys padeda mažinti patyčias ir jų pasekmes;

Lytiškumo ugdymas.

 

Dalyviai gaus elektroninius akredituotus pažymėjimus, liudijančius dalyvavimą konferencijoje; dalyvius vaišinsime pietumis, kava ir užkandžiais pertraukėlių metu.

 

LAIKAS IR VIETA

2020 m. sausio 15 d., 10 val.
(dalyvių registracija nuo 9 val.)
Socialinių mokslų kolegija
Kalvarijų g. 137E, Vilnius

IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA
 

 32 € 52€

Ši kaina galioja, kol susirinks pirmasis 100 dalyvių, vėliau bilietai brangs.

 

 

PRANEŠĖJAI

 

 

 

 

 

Linas Slušnys

Kaip "parduoti" pamoką vaikams


Linas Slušnys - 20 metų dirba vaikų ir paauglių psichiatru. LIONS QUEST Lietuva direktorius bei jau 12 metų yra socialinio ir emocinio ugdymo instruktorius.

 

Konferencijos metu kalbės apie:

  • aktyvių metodų prasmė pamokose;
  • grupinio darbo privalumai;
  • šiuolaikinio mokytojo konkurencija su Youtube bei kaip tapti konkurencingu mokytoju;
  • mokytojo, kaip lyderio, svarba klasėje bei ką reiškia pagarba ir kantrybė vaikams.

 

 

 

Dr. Said Dadašev

Krizės valdymas mokykloje po savižudybės

 

Dr. Said Dadašev - psichologijos doktorantas, klinikinis psichologas, VU Psichologijos instituto Suicidologijos tyrimų centro mokslo darbuotojas, lektorius. Pagrindinės veiklos: savižudybių prevencijos modelių diegimas Lietuvos savivaldybėse, mokymų specialistams savižudybių prevencijos tema vedimas; buvęs ilgametis Jaunimo linijos savanoris. 


Nors vaikų bei jaunimo savižudybių įvyksta kur kas rečiau, nei suaugusiųjų, savižudybė išlieka antra dažniausia mirties priežastimi jaunų žmonių (15–29 m.) grupėje. Lietuvoje nuo 2010 m. iki 2018 m. nusižudė 255 asmenys iki 19 metų.

Savižudybė dažniausiai būna netikėta, todėl pirmos 2-3 paros po savižudybės yra itin sunkios, kilusi emocinė įtampa gali trukdyti priimti tinkamus sprendimus, svarbu turėti iš anksto numatytą veiksmų planą, kuris padėtų tinkamai sureaguoti nusižudžius bendruomenės nariui. 
 

 

Joviltė Beržanskytė

 

Socialinis emocinis ugdymas ir formuojamasis vertinimas


Joviltė Beržanskytė - Socialinio Emocinio Ugdymo Instituto tyrimų vadovė, LIONS QUEST programos instruktorė, socialinės ir sveikatos psichologijos magistrė.


Nuolat girdime, kad socialinis emocinis ugdymas - būtinybė šių dienų lavinimo įstaigoje ir kad šie įgūdžiai bus svarbiausi vaikams užaugus. Pranešimo metu lektorė atskleis, kodėl didėja šis poreikis, kokia yra SEU nauda; kaip galima pamatuoti SE kompetencijų augimą; sąsajas tarp SEU ir formuojamojo vertinimo. Taip pat, pateiks SEU stiprinimo ugdymo įstaigoje žingsnius; formuojamojo vertinimo būdus, kurie gali skatinti socialines ir emocines kompetencijas

 

 

Milda Karklytė - Palevičienė

 

Koks suaugusiųjų elgesys padeda mažinti patyčias ir jų pasekmes


Milda Karklytė-Palevičienė - vaikų psichologė, VšĮ ,,Laimingas vaikas“ įkūrėja ir vadovė, 12 metų patirtis konsultuojant vaikus, tėvus, dirbant ugdymo įstaigose.

 

Mūsų šalis pirmauja pagal patyčių mastą - net 1 iš 4 vaikų patiria patyčias. Konferencijos metu lektorė kalbės apie tai, kodėl vaikai įsitraukia į patyčias? Kaip jaučiasi vaikas iš kurio yra tyčiojamasi? Kaip turėtų elgtis suaugęs, jog suteiktų efektyvią pagalbą vaikams? Kokie suaugusiojo veiksmai padeda mažinti patyčias ir jų pasekmes? Laikydamiesi pateiktų rekomendacijų, dalyviai gebės efektyviau atpažinti patyčias, jas stabdyti, padėti kenčiančiam vaikui bei vykdančiam patyčias. 

 

 

Esmeralda Kuliešytė

 

Lytiškumo ugdymas

 

Esmeralda Kuliešytė - gydytoja, šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacijos vadovė.

 

Tikslus temos aprašas ruošiamas.

 

Dalia Elena Mickevičiūtė

 

“Sudėtingi” vaikai ar tėvai? Darbas su tėvais pedagogo praktikoje
 

Dalia Elena Mickevičiūtė - Psichoterapeutė, vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapinio darbo patirtis – 14 metų, vaikų ir paauglių psichiatrės darbo patirtis – 7 metai.

 

Pagrindinis dėmesys pedagoginiame darbe įprastai skiriamas vaikams, nes mokyklą lanko vaikai, o mokytojo tikslas – suteikti žinių būtent jiems. Tačiau vaiko gyvenimas prasideda nuo šeimos, todėl, jei vaikas prastai emociškai jausis už mokyklos ribų – jam ir mokytis bus sunku, nors, atrodytų, tai nėra susiję tiesiogiai. Labai svarbu, kad mokinio ar auklėtinio tėvai būtų ne mokytojo priešai, o bendradarbiai – tai padės kartu rasti tinkamų sprendimų, kaip geriausiai padėti vaikui. Seminaro tikslas – geriau suprasti, kaip pedagogui kurti bendradarbiaujantį ryšį su mokinių tėvais. 
Pranešimo metu pabandysime pažvelgti į konfliktų “anatomiją” – suprasti, kodėl konfliktai kyla, kokių poreikių mes visi galime turėti ir kaip juos būtų svarbu atliepti. Aptarsime, kokie būdai padeda priešiškumą paversti bendradarbiavimu.

 

 

 

 

 

Iki susitikimo konferencijoje!