KVIEČIAME Į PRAKTINĘ NUOTOLINĘ ŠVIETIMO KONFERENCIJĄ 

„Ugdymas ir psichologija 2021“ 

 

Sėkmingas šiuolaikinis ugdymas tiesiog neatsiejamas nuo būtinųjų psichologijos žinių, kuriomis turėtų vadovautis kiekvienas pedagogas ar ugdymo specialistas, tiesiogai dirbantis su mokiniais.

 

Kaip organizuosime ugdymo procesus rytoj ir po savaitės? Kaip integruosime savo, mokinių, tėvų, mokyklos bendruomenės poreikius nuolat besikeičiančio pasaulio kontekste? Kaip užtikrinsime ne tik gerus ugdymo rezultatus, bet ir darnų emocinį klimatą įprastose ir nuotolinėse klasėse? 

 

Siekdami atsakyti į šiuos ir kitus, būtent šiandien aktualius klausimus, jau trečius metus iš eilės organizuojame praktinę nuotolinę švietimo konferenciją visiems Lietuvos pedagogams bei ugdymo specialistams: „Ugdymas ir psichologija 2021“. 

 

Pagrindinės konferencijos temos: 

 Pamokos valdymo ABC: be ko pamokos geriau net nepradėti? 

 Kaip dirbti su specialiųjų poreikių turinčiais vyresniais vaikais? 

 Konfliktiški paaugliai: kaip susitvarkyti su jų keliamais iššūkiais? 

 Patyčios vyresnėse klasėse - kritiniai taškai. 

 Sudėtingi tėvų ir mokytojų santykiai: kaip bendrauti ir bendradarbiauti? 

 Mokyklos vidinė kultūra: sėkmingi bendravimo modeliai tarp mokytojų ir vadovų. 

 Pedagogo psichologinis atsparumas: iššūkiai ir sprendimai.

Konferencijos temų sąrašas pildomas bei gali nežymiai keistis. 

 

Ši kvalifikacijos kėlimo programa parengta bendradarbiaujant su VšĮ Trakų švietimo centras (Akreditacijos pažymėjimas Nr.092). Dalyviai gaus akredituotus kvalifikacijos kėlimo pažymėjimus. Raštas apie konferencijos akreditavimą.

Svarbi informacija registruojantis:
1. Grupę registruokite vienu metu. Atskirai daromos registracijos neapjungiamos.
2. Įveskite dalyvių el.paštus ir mob. tel. nr., nes konferencijos dieną prisijungimai bus siunčiami abiem būdais;
3. Registracija patvirtinama po apmokėjimo;
4. Jei nėra galimybės dalyvauti gyvai, galima pasirinkti konferencijos įrašą papildomai (pažymėti įrašo varnelės galimybę registruojantis) - įrašą bus galima peržiūrėti per 6 mėn.;
5. Jei dalyvio mokestį apmoka įstaiga ir jis bus vėliau nei konferencijos diena, prašome atsiųsti garantinį raštą: [email protected]

 

 

LAIKAS IR VIETA

2021 m. sausio 15 d., 09:20 val.
(dalyvių registracija nuo 9 val.)

Internetu Jūsų įrenginyje

REGISTRACIJOS KAINA

1 dalyviui
15 EUR 24 EUR*

3 ir daugiau dalyvių
12 EUR 21 EUR*

*Registracijos kainos:
Ankstyvojo paukštelio (iki 2020.11.24) 12 EUR/1 dalyviui, 9 EUR/4 ir daugiau dalyvių;
1 registracijos etapas (2020.11.25 - 12.14) 15 EUR/1 dalyviui, 12 EUR/3 ir daugiau dalyvių;
2 registracijos etapas (2020.12.15 - 12.31) 18 EUR/1 dalyviui, 15 EUR/3 ir daugiau dalyvių;
3 registracijos etapas (2021.01.01 - 01.09) 21 EUR/1 dalyviui, 19 EUR/3 ir daugiau dalyvių;
Vėlyvoji registracija (2021.01.10 - 2021.01.14) 24 EUR/1 dalyviui, 21 EUR/3 ir daugiau dalyvių;

 

PRANEŠĖJAI (sąrašas nuolat pildomas)

 

 

Eglė Saikauskienė

 

Pamokos valdymo ABC: be ko pamokos geriau net nepradėti?

 

Eglė Saikauskienė - specialioji pedagogė-metodininkė, lektorė, leidinio „Taisyklių atmintinė 1-4 klasei“ autorė.

 

Kokie įrankiai, naudojami pamokoje, padeda mokytojui sėkmingai vesti pamoką (nepriklausomai nuo mokinių amžiaus) ir yra svarbi klasės valdymo dalis? Kokia klasės taisyklių, pamokos tikslų bei uždavinių, suolų išdėstymo reikšmė? Pranešimo metu bus aptartas ir mokinių grąžinimo prie darbo klausimas, kai jie mintimis ar veiksmais yra nuklydę nuo veiklos, taip pat efektyvus ir darnus drausminimas. 

 

Jūratė Bortkevičienė

Sudėtingi tėvų ir mokytojų santykiai: kaip bendrauti ir bendradarbiauti?

 

Jūratė Bortkevičienė - psichologė, UAB „Galimybių arsenalas“ ir VŠĮ „Atsakinga tėvystė“ įkūrėja ir vadovė, konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė ir organizatorė, knygos „Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius“ autorė. 

 

Mokyklos aplinkoje neretai iškyla gana sudėtingų tėvų ir pedagogų bendravimo situacijų. Tiek tėvai, tiek pedagogai siekia bendro tikslo – padėti vaikui. Išeitis iš galimų konfliktų - ieškoti ir rasti bendrų taškų, padedančių daug greičiau aptikti visapusiškai geriausius sprendimus. Kodėl svarbu bendrauti net ir su labai sudėtingais mokinių tėvais? Kokios priežastys lemia tai, jog tėvai tampa sudėtingais? Ir kaip teisingai pranešti tėvams apie netinkamą vaiko elgesį? Apie visa tai išsamiai konferencijos pranešimo metu.

 

 

 

 

Audrius Ivanauskas

 

Mokytojo psichologinis atsparumas: kaip atpažinti stresorius ir juos valdyti? 

 

Audrius Ivanauskas - psichologas, psichologijos dėstytojas, lektorius, YouTube kanalo „Audrius Ivanauskas" kūrėjas.

 

Stresas - tai kasdienis ir turbūt neišvengiamas šiuolaikinio gyvenimo palydovas. Kokia yra streso įtaka mokytojui ir jo darbui edukacinėje aplinkoje? Kokie pagrindiniai streso faktoriai slegia mokytojus ir kaip juos atpažinti? Pranešimo metu bus aptartos mokytojų streso ypatybės ir sėkmingi jų įveikimo būdai.

 

 

 

 

 

 

Evaldas Karmaza

Pedagogų „perdegimas" ir jo prevencija ugdymo veikloje

 

Evaldas Karmaza - psichologas, pedagoginės psichologijos magistras, lektorius, Lietuvos psichologų sąjungos narys, Europos psichodramos instituto narys.

 

Mokytojas ir „perdegimas" - ne toks jau retas derinys šiandien. Kokie veiksniai lemia, kad ugdymo veikloje „perdegimo" paplitimas galimai yra didesnis, nei kitur? Koks yra tikrasis šio reiškinio veidas ir tikroji jo kaina? Ar yra išeitis? Žinoma. Tai mokymasis laiku pačiam save apsaugoti, kad netektų pritaikyti rašytojo Horacijaus Stenlio McCoy kūrinio išminties apie nuvarytus arklius. Apie mokytojų „perdegimo" darbe prevenciją ir praktinius jo pasekmių sprendimus išsamiai konferencijos pranešime. 

 

 

 

 

Nerijus Pačėsa

 

Mokyklos vidinė kultūra: sėkmingi mokytojų ir vadovų bendravimo modeliai

 

Doc. dr. Nerijus Pačėsa - „Erudito" licėjaus įkūrėjas ir direktorius, buvęs ISM Universiteto rektorius, ISM fondo valdybos pirmininkas.

 

Glaudus ugdymo įstaigos vadovų ir mokytojų komandos darbas - esminė sėkmingos veiklos sąlyga. Ko reikia, kad bendra ugdymo įstaigos komanda darniai funkcionuotų? Kokie pagrindiniai požymiai demonstruoja komandos veiklos kokybę? Ir kas lemia bendradarbiavimo kultūros formavimą(si) ugdymo įstaigoje? Apie visa tai išsamiai konferencijos pranešimo metu. 

 

 

Giedrė Naruševičiūtė

 

 

Bendravimas su tėvais mokytojo praktiko akimis: (ne)geroji patirtis

 

Giedrė Naruševičiūtė - pradinių klasių mokytoja-metodininkė, ilgametė švietimo konsultantė, UIC „Geros pradžios" metodikos praktikė, buvusi ilgametė paramos vaikams „Big Brothers/Big Sisters" savanorė, vaikiškų muzikinių spektaklių režisierė, Agata, LATGA narė. 

 

Laisvas, savo talentus realizavęs žmogus ugdys laisvą, save realizuojantį žmogų. Kaip šią filosofiją galima pritaikyti praktiškai, kasdieninėse ugdymo situacijose? Konferencijos pranešimo metu mokytoja dalinsis gerąja patirtimi, padedančia atrakinti duris į pradinukų mokymosi motyvaciją, pasitelkiant jų pačių asmeninę patirtį, išgyventą pirmosios karantino bangos nuotolinio mokymosi metu. Bus aptarti pradinukų socialumo pokyčiai bei pradinukų tėvų ir mokytojų bendravimo ypatumai po pirmosios COVID-19 bangos 2020 m. kovo - gegužės nuotolinio mokymosi mėnesių.

 

 

 

 

Ingrida Stungienė

 

Kaip dirbti su specialiųjų poreikių turinčiais vyresniais vaikais? 

 

Ingrida Stungienė - mokytoja, specialioji pedagogė.

 

Mokiniai, turintys didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių yra ugdomi specializuotose mokyklose. Kaip skirti pakankamai dėmesio kiekvienam mokiniui? Su kokiais džiaugsmais ir iššūkiais susiduria pedagogai, ugdydami mokinius, turinčius intelekto sutrikimų? Darbas įstaigoje, kurioje įgūdžiai ugdomi be iš anksto patvirtintos programos: kokie to aspektai suteikia daugiau laisvės, o kokie tampa nauju iššūkiu? Pedagogė dalinsis gerąja darbo mokykloje-daugiafunkciniame centre patirtimi.