Emocijos – neatsiejama tarpusavio bendravimo dalis. Manoma, kad emocinis intelektas (EQ) yra patikimesnis profesinio ir asmeninio gyvenimo sėkmės rodiklis negu mums iki šiol įprastas intelekto koeficientas (IQ).
Siekdami pokyčių, Pedagogas.lt ir Lietuvos vaikų ir jaunimo centras kviečia į Strateginę švietimo konferenciją 2017. EMOCINĖ BRANDA. Tikslai ir iššūkiai.
Šioje konferencijoje pasiūlysime dvi atskiras sesijas Vadovams ir Pedagogams, bet vieną bendrą tikslą.

 

Įstaigų Vadovams (-ėms) ir Pavaduotojams (-oms)

Pedagogams (-ėms), Auklėtojams (-oms)

Vadovo emocinė branda.
- identifikavimas, tobulinimas, situacijų analizė.

Pedagogų / personalo emocinė branda.
- Kaip dirbti su skirtingo lygmens emocinę brandą turinčiais kolegomis, emocinės brandos lygio identifikavimas, priežiūra, tobulinimas.

Asmeninė Pedagogo branda.
- Identifikavimas, pagalba kolegoms.

Kaip dirbti su vaikais, kaip suprasti vaikus.
- Identifikavimas, situacijų analizė.

Metodai, skirti pokyčiams.
- Tobulinimas, priežiūra.

Vieningas požiūris – brandus kolektyvas – emociškai brandūs vaikai

Svarbu!

Visiems, dalyvausiantiems konferencijoje, padovanosime konferencijos vaizdo įrašą, tad įdomiausius pranešimus galėsite peržiūrėti neribotą kiekį kartų.

Papildomai kiekvienas konferencijos dalyvis gaus nuotolinį akredituotą Pedagogas.lt mokymą „Emocinio intelekto vystymas mokykloje“ (5 ak. val.) Tai puiki galimybė papildyti konferencijos metu įgytas žinias. 

 

Konferencijos tikslas – aiškiai suprasti emocinės brandos svarbą ugdymo(si) procese, pateikti konkrečius metodus, kaip planuoti pokyčius ir jų siekti asmeniškai bei
įstaigoje. Išskirtinis formatas Vadovams ir Pedagogams leis susidaryti vienodą požiūrį į emocinę brandą ir efektyviau planuoti pokyčius lemiančius veiksmus.

Konferencijos dalyviai gaus dalyvavimą konferencijoje liudijančias elektronines pažymas.
Pažymas išduos Lietuvos vaikų ir jaunimo centras.
 


VADOVŲ SESIJOS PROGRAMA

PEDAGOGŲ SESIJOS PROGRAMA

 

Vadovų sesijos lektoriai 

Mantas Tvarijonavičius
Nepopuliarūs vadovo sprendimai: emocinis intelektas padeda ar trukdo?
 

Vilma Juškienė
Kaip užtikrinti, kad proto ir jausmų centrai veiktų vieningai ir padėtų priimti geriausius sprendimus
 

Vytautas Gaidamavičius
Stresas žudo ar padeda augti?

 

Nomeda Marazienė


 

Povilas Petrauskas
Asmeninė refleksija su
POINTS OF YOU

 

Tomas Rakovas
Kiek sveria emocijos? O kiek bendravimo įgūdžiai? Socialinių ir emocinių gebėjimų vertinimas
 

Irma Čekauskienė
Kaip dirbti su sudėtingomis asmenybėmis?

 

 
Pedagogų sesijos lektoriai 

Mindaugas Grajauskas
Asmeninė refleksija su
POINTS OF YOU


 

Nomeda Marazienė
Mokytojo EQ = > < Mokinių EQ? 
 

 

Jūratė Bortkevičienė

 

Inga Čėsnaitė
Kaip pažadinti „aš noriu ir tai padarysiu“?
 

Rūta Songailienė
Individualios mokinio pažangos (įsi)vertinimas socialinio emocinio ugdymo kontekste
 

Edvardas Šidlauskas
Dialoginis santykis mokykloje


 

Nerijus Januškevičius