Mokytojo vaidmuo kuriant saugesnį internetą mokykloje | Pedagogas.lt

Mokytojo vaidmuo kuriant saugesnį internetą mokykloje

Straipsniai

2014 m. lapkričio 23 d.

Mokytojo vaidmuo kuriant saugesnį internetą mokykloje

Dalintis

Image

„Norint išgyventi šiuolaikinėje visuomenėje, informacinis raštingumas – būtinas. Pas mus, Suomijoje, geresnis informacinis raštingumas yra vienas iš vyriausybės strateginių tikslų. Suvokiame, kad mokyklai ir mokytojui reikia priimti vaidmenį, atitinkantį naujus poreikius. Šiuolaikinis mokytojas – tai patarėjas, mokantis vaiką racionalaus medijų naudojimo“, – sakė medijas ir informacinį raštingumą tyrinėjantis Suomijos Tamperės universiteto profesorius Reijo Kupiainenas (Reijo Kupiainen).

Lietuvoje taip pat yra įgyvendinamos iniciatyvos, kuriomis siekiama gerinti informacinį raštingumą. IT ir telekomunikacijų bendrovė TEO bendradarbiauja su asociacija „Langas į ateitį“ ir kartu įgyvendina projektą  „Saugesnis internetas“. Šiemet buvo surengtas „Metų saugesnio interneto mokytojo“ konkursas. Taip siekiama atkreipti dėmesį į gerąsias praktikas ir būdus, kaip galima įdomiai ir patraukliai sudominti skirtingo amžiaus moksleivius IT saugumo ir etikos temomis.

„Informacinis raštingumas prasideda nuo smulkmenų. Svarbu žinoti, kaip susikurti tinkamą slaptažodį, atpažinti nesaugius tinklalapius, įsidiegti saugumo nustatymus. Mokykla šioje srityje atlieka svarbų vaidmenį. Todėl nusprendėme ieškoti mokytojų, kurie randa būdų išradingai ugdyti moksleivius IT klausimais“, – sakė TEO Socialinės atsakomybės plėtros vadovė Renata Gaudinskaitė.

Konferenciją organizavo bendrovė TEO su partneriu „Langas į ateitį“, Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje, Ugdymo ir plėtotės centras ir Švietimo ir mokslo ministerija.

Kiti mokymai