Kaip valdyti netinkamą mokinių elgesį: praktiniai metodai | Pedagogas.lt

Kaip valdyti netinkamą mokinių elgesį: praktiniai metodai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/10

00:04:31

Vaikas

2/10

00:00:05

Ką gi slepia tas nenuorama?

00:06:52

Aš žmogus mokytojas

3/10

00:01:01

Kodėl aš negaliu jo priimti?

00:04:41

Emocijos

00:02:36

Šaukimas

00:02:42

Kaip nepervargti?

00:00:58

Kaip sau padėti kai tai ištinka

00:01:51

Pasitikiu savo verte ir gebėjimas

00:00:57

Koks aš klasėje?

00:01:51

Mes - kaip mums bendradarbiauti?

4/10

00:01:14

Kaip kurti ryšį?

00:05:06

Mylėti, priimti vaiką

00:03:41

Kai sukyla emocijos

00:04:07

Kaip padėti vaikui - būkite tyrėjai

00:01:55

Nusiraminimo būdai vaikui

00:02:02

Kaip kalbėti, spręsti prolemas

00:01:59

Patarimai, aptariant elgesį

00:03:23

Kai kyla įniršio priepuolis

00:02:50

Bausmės

00:01:20

Kaip mes bendraujame?

00:02:02

Klasė

5/10

00:00:11

Klasės išdėstymas

00:00:45

Klasės taisykla

00:01:20

Pamokos tikslas ir uždaviniai

00:02:04

Flow channel - "buvimas sraute"

00:01:49

Mokinių įtraukimas į pamoką

00:01:32

Kaip efektyviai valdyti mokinius klasėje

00:04:51

Elgesio valdymo knygelė

00:03:06

Klasės aplinka

00:00:53

SOS

6/10

00:00:56

Ką pirmiausiai informuoti?

00:01:37

Tėvų požiūris, elgesys, bendravimo būdas

00:01:21

Prieš pradedant - ištirkite situaciją

00:03:42

Kad pamoka būtų sėkmingesnė

7/10

00:03:56

Klausimų - atsakymų sesija

8/10

00:11:58

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Testas

10/10

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga

Informacija

Visi dalyviai gauna atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą Pradinio ugdymo mokytojų akademija ’26 (40 val.) ČIA.

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

Klasėse sulaukiame vis daugiau mokinių, kurių elgesį itin sunku valdyti, kuriems sudėtinga laikytis taisyklių, sutelkti dėmesį, motyvuotai atlikti užduotis, o mokymo programos ir reikalavimai tik sudėtingėja.

 

Seminare aptarsime mokinių netinkamo elgesio galimas priežastis bei būdus, kuriais galime šį elgesį koreguoti: paskirstant atsakomybes ir įtraukiant visus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis, įtraukiant įvairius mokymo būdus, naudojant veiksmingus metodus, keičiant mokytojo požiūrį ir bendravimą.

Mokymo metu sužinosite:

  • Kodėl mokiniai neklauso ir elgiasi netinkamai?
  • Kaip aš turiu kalbėti, kad mokiniai manęs klausytų?
  • Kaip turiu vesti pamoką, kad mokiniai mokytųsi?
  • Ką daryti, kai su mokiniu susitarti ir dirbti pamokoje labai sudėtinga?
  • Kas turi padėti išspręsti problemas klasėje?

 

Po mokymo gebėsite:

  • nustatyti mokinio netinkamo elgesio priežastis;
  • bendrauti su mokiniu taip, kad problema būtų jo, o ne mokytojo, bet naudojant pozityvius bendravimo būdus;
  • pamokoje taikyti veiksmingus metodus;
  • paskirstyti atsakomybes problemai spręsti;
  • naudoti elgesio valdymo knygelę.

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • atmintinės

 



Atsiliepimai