Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/26
00:05:00
Priešmokiklinis ugdymas
2/26
00:03:12
Ugdymo turinio struktūra atnaujintose PU programose
3/26
00:03:49
Sumuojamojo ir formuojamojo vertinimo sąveika
4/26
00:03:27
Lygiai kaip nuoseklaus pasiekimų auginimo pakopos
5/26
00:04:10
Pasiekimai: nuo visumos iki detalių
6/26
00:02:59
Konketaus pasiekimo plėtros dinamika mokslo metų eigoje
7/26
00:01:50
Gilus požiūris į rūpimą pasiekimą
8/26
00:01:12
Kompetencijų išskyrimas pasiekime ir pritaikymas aktualiai situacijai
9/26
00:02:04
Ugdomosios veiklos idėja, kaip plėtoti ir vertinti Vis-D1 pasiekimą
10/26
00:02:21
Pasiekimų demonstravimo situacijos sukūrimas
11/26
00:04:24
Pasiekimų fiksavimo (duomenų rinkimo) metodai
12/26
00:02:27
Vertinimo duomenų analizavimo priemonė
13/26
00:02:50
Duomenų analizė
14/26
00:04:06
Interpretuokime pastebėjimus ir vertinkime pasiekimus
15/26
00:07:40
Fiksavimas ir dokumentavimas
16/26
00:01:45
Vertinimo rezultatų komunikavimas ir panaudojimas
17/26
00:00:57
Žinutės tėvams
18/26
00:01:14
Komunikacijos kompetencijos vertinimas ir plėtros planavimas
19/26
00:02:11
Kuriame kryptimi judėsime toliau su visa grupe?
20/26
00:04:31
Kur esame PU programos įgyvendinime?
21/26
00:05:05
Įgyvendinimo rekomendacijos
22/26
00:04:07
Vietoj išvadų: Efektyvaus ir prasmingo pasiekimų vertinimo prielaidos
23/26
00:17:18
Klausimų - atsakymų sesija
24/26
00:16:28
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
25/26
Testas
26/26
Pasiekimų lygių panaudojimas formuojamajam vertinimui priešmokyklinėje pakopoje. TD '24
Bendra trukmė 1h 45m
Mokymų dalių viduje: 25
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/26
00:05:00
Priešmokiklinis ugdymas
2/26
00:03:12
Ugdymo turinio struktūra atnaujintose PU programose
3/26
00:03:49
Sumuojamojo ir formuojamojo vertinimo sąveika
4/26
00:03:27
Lygiai kaip nuoseklaus pasiekimų auginimo pakopos
5/26
00:04:10
Pasiekimai: nuo visumos iki detalių
6/26
00:02:59
Konketaus pasiekimo plėtros dinamika mokslo metų eigoje
7/26
00:01:50
Gilus požiūris į rūpimą pasiekimą
8/26
00:01:12
Kompetencijų išskyrimas pasiekime ir pritaikymas aktualiai situacijai
9/26
00:02:04
Ugdomosios veiklos idėja, kaip plėtoti ir vertinti Vis-D1 pasiekimą
10/26
00:02:21
Pasiekimų demonstravimo situacijos sukūrimas
11/26
00:04:24
Pasiekimų fiksavimo (duomenų rinkimo) metodai
12/26
00:02:27
Vertinimo duomenų analizavimo priemonė
13/26
00:02:50
Duomenų analizė
14/26
00:04:06
Interpretuokime pastebėjimus ir vertinkime pasiekimus
15/26
00:07:40
Fiksavimas ir dokumentavimas
16/26
00:01:45
Vertinimo rezultatų komunikavimas ir panaudojimas
17/26
00:00:57
Žinutės tėvams
18/26
00:01:14
Komunikacijos kompetencijos vertinimas ir plėtros planavimas
19/26
00:02:11
Kuriame kryptimi judėsime toliau su visa grupe?
20/26
00:04:31
Kur esame PU programos įgyvendinime?
21/26
00:05:05
Įgyvendinimo rekomendacijos
22/26
00:04:07
Vietoj išvadų: Efektyvaus ir prasmingo pasiekimų vertinimo prielaidos
23/26
00:17:18
Klausimų - atsakymų sesija
24/26
00:16:28
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
25/26
Testas
26/26
Įsigykite šį mokymą
14,99 €
Populiariausia
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
8,82 € / mėn.
Gairės
ikimokyklinis ugdymas
priešmokyklinis ugdymas
priešmokyklinukų vertinimas