Dirbtinio intelekto galimybės ikimokykliniame ugdyme TD'26 | Pedagogas.lt

Dirbtinio intelekto galimybės ikimokykliniame ugdyme TD'26

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/26

00:05:28

Skaitmeninė kompetencija

2/26

00:08:07

Skaitmeninės mokymo priemonės ir įrankiai

3/26

00:02:18

Algoritmų, programų svarba problemoms spręsti

4/26

00:09:25

Kaip elgtųsi kompiuteris, ir kaip elgtųsi žmogus, jei durys būtų uždarytos?

5/26

00:02:14

Kūrybiškas problemų sprendimas

6/26

00:03:19

Atlikti algoritmo, programos veiksmus

7/26

00:03:59

DI - kas tai?

8/26

00:11:17

DI - vaikams?

9/26

00:03:04

DI mokytojas, vaikai, tėvai, ar įmanoma?

10/26

00:11:19

Kur šiandien naudojame DI?

11/26

00:00:37

„Silpnas“ ir „stiprus“ DI

12/26

00:02:14

Mokymasis bandymų ir klaidų keliu

13/26

00:06:00

Padėkime robotui rasti kelią į užburtą pilį

14/26

00:02:51

DI programos

15/26

00:00:54

Kalbinis ugdymas

16/26

00:06:32

Kūrybiškumo ugdymas

17/26

00:08:11

Ką naudosite ateityje?

18/26

00:01:19

Kas tai yra papildytos realybės technologija?

19/26

00:00:37

Žaislai su papildytosios realybės funkcija

00:01:31

Robotika

20/26

00:00:41

DI vertės vaikų ugdymui

21/26

00:02:08

Ką stebėti ugdymo procese?

22/26

00:01:41

Pedagoginio potencialo privalumai

23/26

00:01:03

Pedagoginio potencialo trūkumai

24/26

00:03:19

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

25/26

Testas

26/26

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '26" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Technologijų pažanga sparčiai keičia švietimo pasaulį, o dirbtinis intelektas (DI) tampa vis dažnesniu įrankiu ir pagalbininku ugdymo procese. Nors ikimokyklinis ugdymas išlieka orientuotas į žaidimą, kūrybiškumą ir emocinį ryšį, DI gali būti pasitelkiamas kaip priemonė stiprinti pedagogų veiklą, kurti įtraukiančias ir individualizuotas mokymosi patirtis.

„Tūkstantmečio mokyklų pažangos programos“ kontekste diegiamos inovacijos kviečia švietimo bendruomenę atvirai pažvelgti į DI potencialą net ir pačių mažiausiųjų ugdyme, išlaikant žmogaus vertybių ir saugumo prioritetą.

 

Mokymų metu dalyviai:

  • sužinos, kas yra dirbtinis intelektas ir kaip jis gali būti taikomas ikimokykliniame ugdyme;

  • susipažins su realiais pavyzdžiais, kaip DI jau integruojamas į ankstyvąjį ugdymą pasaulyje ir Lietuvoje;

  • išmoks naudoti paprastus DI įrankius (pvz., kalbos atpažinimo, vizualinės kūrybos, garso ar vaizdo analizės programas) savo ugdomojoje praktikoje;

  • aptars, kaip DI gali padėti stebėti vaikų pasiekimus, planuoti individualizuotą ugdymą ir taupyti pedagogo laiką;

  • reflektuos apie etinius klausimus: vaikų duomenų apsaugą, technologijų balansą ir emocinio ryšio išlaikymą DI kontekste;

  • įgis drąsos eksperimentuoti ir kurti inovatyvią, vaikams draugišką ugdymo aplinką, kurioje technologijos būtų prasmingas pagalbininkas, o ne tik pramoga.

Atsiliepimai