IT įrankiai užduočių vertinimui ir diferencijavimui. | Pedagogas.lt

IT įrankiai užduočių vertinimui ir diferencijavimui.

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:04:36

Wibki – nuorodų kaupyklė

00:04:01

„Popierinių" užduočių generatoriai

00:14:03

Žaidybinių užduočių generatoriai

00:07:35

Skaitmeninių užduočių generatoriai learningapps.org ir wordwall.net

00:06:53

Liveworksheets mokytojų suskaitmenintos užduotys

00:07:14

Qr kodai užduočių kūrimui ir skyrimui

00:04:59

Classroomscreen svetainė kasdieniniam darbui

00:08:28

Mokinių grupavimas su classroomscreen ir transum

00:02:46

Whiteboard.Fi – kiekvieno mokinio ekranas čia ir dabar

00:05:26

Interaktyvi testavimo ir mokymo platforma kahoot!

00:01:21

Quizizz – interaktyvi testavimo platforma

00:03:49

Polleverywhere – greitos apklausos ir rezultatai

00:04:13

Santatracker Kalėdoms sekti

00:03:29

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

00:02:38

Testas

3/4

00:00:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/4

Mokymo medžiaga

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Pradinio ugdymo mokytojų akademija: įtraukusis ugdymas, inovatyvūs ugdymo metodai, psichologija“ (40 val. ) dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas. 

Didžiausia žmonijos problema šiuo „lekiančiu“ laikotarpiu – laikas. Ne išimtis ir mokytojas. Didėjant informacijos srautui, keičiantis politinėms ir epidemiologinėms situacijoms kartais fiziškai, o kartais ir morališkai nebespėjama pasiruošti pamokoms. Vis reiklesnė ugdytinių karta nebepatenkinama tik žodine ar rašytine informacija. Kaip viską suspėti? Kaip daryti greitai ir nesudėtingai, kad veikla pamokoje būtų naudinga, tikslinga, produktyvi?

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip sudominti, aktyvinti ugdytinį mokomąja medžiaga?  
  • kaip nesudėtingai sukurti skaitmeninį mokymo turinį?
  • kaip mokomąja medžiaga dalintis su ugdytiniais?
  • kaip skirti individualias ir grupines užduotis?
  • kaip gauti greitą grįžtamąjį ryšį/vertinimą?

Po mokymo gebėsite:

  • nesudėtingai generuoti užduotis, apklausas, testus;
  • naudoti IT įrankius užduočių diferencijavimui;
  • naudoti IT įrankius vertinimui;
  • paskirti užduotis ir gauti grįžtamąjį ryšį.

Lektoriai

Rūta Filončikienė

Rūta Filončikienė

VGTU inžinerijos licėjaus pradinių klasių mokytoja ekspertė, EMA bendraautorė.

Atsiliepimai