Kaip bendrauti su tėvais brėžiant ribas? | Pedagogas.lt

Kaip bendrauti su tėvais brėžiant ribas?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/22

00:07:50

Ribos kuria ramybę. Ramybė kuria ryšį.

2/22

00:03:41

Kodėl ribos nyksta?

3/22

00:04:24

Tikslai šiandienai

4/22

00:01:31

Kaip aš pats turiu pasikeisti?

5/22

00:06:02

Kūnas kalba pirmas

6/22

00:01:45

30 sekundžių „reset": kvėpavimo įrankis

7/22

00:06:18

60 sekundžių skenavimas: greitas klausimo filtras

8/22

00:07:17

FRAP formulė: ribų komunikacija per 2 sakinius pagal DESC)

9/22

00:01:06

FRAP formulė: praktika

00:01:35

Ribų nustatymo schema: FRAP principas

00:03:02

Nuo FRAP iki NVC. Tiltas į empatišką bendravimą

10/22

00:01:39

Nesmurtinė komunikacija. Empatiškas bendravimas

11/22

00:04:41

NVC: keturi žingsniai empatiškai komunikacijai

12/22

00:03:56

Tikslo grąžinimas

13/22

00:00:54

Empatija + faktas

14/22

00:00:42

Tėvųprofiliai ir kaip jiems atsakyti

15/22

00:08:17

5 min darbas GRUPĖSE

16/22

00:04:07

Po konflikto: Trumpas vadovas emocijų reguliavimui

17/22

00:01:37

Pirmos 10 minučių: greitasis nervinės sistemos nuraminimas

00:02:23

Per 1-2 valandas: Gilesnis susitvarkymas su savimi

00:02:00

Per 24 valandas ir toliau: Refleksija ir ribų statymas

00:02:35

Ką šiandien sau pasiimate?

18/22

00:01:27

Masterclass lyderystės programa švietimo vadovams' 26

19/22

00:03:32

Klausimų - atsakymų sesija

20/22

00:01:18

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

21/22

Testas

22/22

Informacija

 

Mokytojas su ribomis – mokytojas su ramybe.

 

Mokytojo darbe vienas didžiausių iššūkių – konstruktyvus bendravimas su tėvais. Ne visada lengva išlaikyti pagarbų toną, kartu aiškiai pasakyti „ne“ ir apginti savo ribas. Tuomet kyla rizika: prarasti autoritetą, jaustis nuolat spaudžiamam, išsekinti savo energiją, kurios reikia mokymui. 

 

Šiame seminare mokytojai gaus konkrečius įrankius, kaip:

 

  • Aiškiai ir pagarbiai komunikuoti net jautriose situacijose.
  • Brėžti ribas be kaltės jausmo ir stiprinti savo autoritetą.
  • Kurti saugų bendradarbiavimą su tėvais, mažinant įtampą.
  • Valdyti konfliktines situacijas ir paversti jas konstruktyviu dialogu.
  • Išlaikyti pusiausvyrą tarp profesinio vaidmens ir asmeninių emocijų.
  • Apsisaugoti nuo perdegimo, kurį skatina susilpnėjusios ribos.

 

Po mokymo gebėsite:

 

  • Pritaikyti 60 s skenavimo metodą ir nuspręsti: tęsti, stabdyti ar peradresuoti.
  • Taikyti „Ribų formulę“ ir aiškiai nustatyti rėmus per 1–2 sakinius.
  • Atpažinti tėvų profilius.
  • Tinkamai naudoti savo kūno kalbą.
  • Naudoti konkrečias frazes ir klausimus, kurie padeda greitai deeskaluoti įtampą.
  • Naudoti NeSmurtinės Komunikacijos struktūrą ir koučingo klausimus.
  • Lengviau atsigauti po sunkių pokalbių.

 

Rezultatas – daugiau ramybės, stipresnė partnerystė su tėvais ir aiški erdvė tam, kas svarbiausia: mokymui.

 

Mokymai skirti visiems švietimo įstaigų darbuotojams.

Atsiliepimai