Kaip darželio grupėje padėti vaikui, turinčiam dėmesio sutelkimo problemų? | Pedagogas.lt

Kaip darželio grupėje padėti vaikui, turinčiam dėmesio sutelkimo problemų?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/11

00:01:15

Dėmesio sutelkimo problemų (ADHD) požymiai vaikuose

2/11

00:00:05

Raudona: elgesio požymiai, nurodantys aukštą ADHD sutrikimo riziką

00:02:43

Geltona: galimi ADHD sutrikimo spektro požymiai

00:03:55

Žalia: požymiai, kurie nenurodo ADHD, tačiau yra būdingi vaikams

00:02:06

Dėmesio sutelkimo problemų (ADHD) diagnostika ir sutikrimo kilmė

3/11

00:00:37

SNAP – IV: ADHD identifikavimo testas tėvams

00:04:50

ADHD sutrikimo kilmė

00:05:08

Kaip dirbti su ADHD turinčiais vaikais

4/11

00:02:08

Efektyvūs dabo metodai

00:10:11

Žaidimas kaip mokymosi priemonė

00:03:44

Savireguliacijos ugdymas

00:02:51

Kokių klaidų vengti dirbant su ADHD turinčiais vaikais?

5/11

00:00:05

Priekaištai ir “pabarimai”

00:06:48

Instrukcijų ar nurodymų keitimas

00:10:18

Etikečių klijavimas

00:10:39

Negebėjimas atpažinti savo nuostatų ir lūkesčių nukreiptų į vaikus

00:07:16

Prietarai ir mitai, susiję su ADHD

6/11

00:22:10

Specialistai ir jų funkcija

7/11

00:06:57

Tėvų nuostatos, reikalingos tinkamam ADHD vaikų ugdymui

8/11

00:04:15

Klausimų atsakymų sesija

9/11

00:08:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

10/11

Testas

11/11

SVARBU!

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo darželyje mokymų programa“ (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems darželiuose su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais.


Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ČIA ir gauti bendrą pažymėjimą. 


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

 

Per ilgametę darbo praktiką lektorius Olegas Lapinas pastėbėjo, kad kiekvienas vaikas yra unikalus, tačiau drauge su unikalumu atkeliauja ir skirtingi iššūkiai – pradedant emocine savireguliacija ir baigiant socialiniais santykiais. Vienas iš tokių iššūkių yra dėmesio sutelkimo sunkumai. 

 

Mokymas skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse dirbantiems mokytojams ir mokinio padėjėjams, kurių darbo praktikoje pasitaiko ugdytinių, turinčių dėmesio sutelkimo sunkumų (ADHD).

 

Mokymo metu dalyviai:

  • sužinos apie praktinius metodus, kurie padeda vaikams su ADHD geriau valdyti savo dėmesį, emocijas, elgesį;
  • išgirs, kaip galima rasti pusiausvyrą tarp priėmimo ir ugdymo;
  • supras, kaip padėti vaikui, kad jis galėtų sėkmingai integruotis darželyje, vėliau – mokykloje ir kasdieniame gyvenime.

 

Atsiliepimai