Kaip ugdyti fizinę negalią patiriančius mokinius? (K212000013) | Pedagogas.lt

Kaip ugdyti fizinę negalią patiriančius mokinius? (K212000013)

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/9

00:02:46

Fizinė negalia ir jos specifiniai poreikiai

2/9

00:11:37

Mokinys, sergantis epilepsija

3/9

00:07:06

Klausos negalia

4/9

00:09:29

Specialusis ugdymasis ir švietimo pagalba

5/9

00:03:32

Mokyklų ir klasių įrengimas pasitinkant negalią turintį mokinį

6/9

00:00:26

Universalus dizainas

00:05:44

Aplinkos pritaikymas judėjimo negalią turinčiam mokiniui

00:06:57

Kiti aplinkos pritaikymo pavyzdžiai

00:04:45

Aplinkos pritaikymas regėjimo negalią turinčiam mokiniui

00:05:08

Mokykla, pasiruošusi priimti mokinį su negalia

00:05:16

Klausimų - atsakymų sesija

7/9

00:05:53

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/9

Testas

9/9

Šis mokymas yra ilgalaikės akredituotos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos „Įtraukusis ugdymas: kaip pasirengti ir organizuoti?“ (212000013) dalis.

Paskaitos dalyviams išduodamas 4 val. pažymėjimas.

Seminaras skirtas bendrojo lavinimo mokyklų mokytojams, vadovams, švietimo pagalbos specialistams, mokytojų padėjėjams.
 

Mokymo metu sužinosite:

  • Kaip identifikuoti fizinę negalią turinčių mokinių specialiuosius poreikius?
  • Kaip tinkamai bendrauti su fizinę negalią turinčiais mokiniais?
  • Kaip parinkti fizinę negalią turintiems mokiniams tinkamus pagalbos būdus, padedančius mokytis ir gerai jaustis mokykloje?

Lektoriai

Vilma Liaudanskė

Vilma Liaudanskė

Lektorė, edukologijos mokslų daktarė. 2012 m. kartu su bendraautore išleido mokomąją knygą „Pedagogo veiklos tobulinimas: darbas su globojamu vaiku"

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai