Klasės valdymo stiliai. KLASĖS VADOVO METAI | Pedagogas.lt

Klasės valdymo stiliai. KLASĖS VADOVO METAI

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/5

00:02:56

Valdymo stiliai

2/5

00:02:16

Autoritarinis

00:18:20

Gąsdinimo, bauginimo

00:06:08

Liberalusis

00:17:34

Valdymas per mokymo procesą

00:24:03

Bihevioristinis

00:15:04

Humanistinis

00:07:16

Klausimų - atsakymų sesija

3/5

00:05:50

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

4/5

Pažyma

5/5

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai: meistriškumas, psichologija, lyderystė (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas.

Gebėjimas užtikrinti mokinių mokymuisi tinkamą aplinką yra vienas iš svarbiausių sėkmingo mokymo veiksnių. Akivaizdu, kad mokinių netinkamas elgesys klasėje  sukelia daug problemų ir trukdo mokiniams realizuoti savo gebėjimus. Daugelis mokytojų puikiai susitvarkydami su profesiniais reikalavimais, patiria daug problemų bandydami suvaldyti netinkamą mokinių elgesį per pamokas. Ypač sudėtinga dirbti mokytojams su didelėmis klasėmis, kur susirenka labai skirtingi mokiniai ir kartais klasėje būna ne vienas, o net keli mokiniai turintys įvairių elgesio problemų. Todėl pedagogai turi žinoti ir mokėti pritaikyti kuo daugiau įvairių būdų, leidžiančių susidoroti su drausmės problemomis klasėje.

Paskaitos metu lektorė Laura Dubosaitė pasidalins ilgametės patirties su mokiniais praktine patirtimi ir suteiks įrankius palengvinti klasės vadovo darbą žinant geriausius būdus suvaldyti klasę.


Mokymo metu sužinosite:

  • apie įvairius klasės valdymo būdus;
  • kiekvieno valdymo stiliaus ypatumus ir įgyvendinimo strategijas;
  • kokius privalumus ir trūkumus turi kiekvienas valdymo stilius;
  • kiekvieno valdymo stiliaus tinkamumą skirtingoms mokinių amžiaus bei poreikių grupėms.

Po mokymo gebėsite:

  • parinkti tinkamą pagal mokinių amžių ir poreikius valdymo stilių;
  • taikyti valdymo stilius sąmoningai, suvokdamas jų trūkumus ir privalumus;
  • įsivertinti, kokių įgūdžių trūksta valdant klasę;
  • įvertinti, kada reikia keisti klasės valdymo stilių.


Lektorė

Laura Dubosaitė

Laura Dubosaitė

Psichologė, LMTA pedagogikos katedros dėstytoja, lektorė.

Atsiliepimai