Manipuliacijų valdymas darbo aplinkoje. KLASĖS VADOVO METAI | Pedagogas.lt

Manipuliacijų valdymas darbo aplinkoje. KLASĖS VADOVO METAI

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/4

00:02:49

Susipažinkime

00:03:48

Manipuliacijos samprata

00:09:23

Kaip atpažinti, kad mumis manipuliuoja?

00:02:21

Dramos trikampis - aukos trikampis

00:04:40

Persekiotojas - agresorius/gelbėtojas/auka

00:01:46

Kas nutinka, kai pasitraukiame iš dramos trikampio?

00:01:38

8 žingsnių taisyklė

00:03:25

Manipuliacija nesmurtinės komunikacijos kontekste

00:01:03

Nesmurtinės komunikacijos prielaidos

00:01:32

Kaip jums atrodo, kuriuos poreikius manupuliatoriai dažniausiai stengiasi patenkinti?

00:05:09

Mano pasaulis - tavo pasaulis

00:03:04

Pokalbis pagal nesmurtinę komunikaciją

00:05:12

Manipuliacija ir grįžtamasis ryšys

00:00:26

Grįžtamasis ryšys

00:03:14

Reagavimas į neigiamą grįžtamąjį ryšį

00:01:40

Impulsyvios reakcijos

00:05:35

Kuris iš įvardintų reakcijų į negiamą grįžtamąjį ryšį yra labiausiai jums būdingas?

00:01:47

Didelė tikimybė, kad neigiamo grįžtamojo ryšio teikimo procese galime patekti į dramos trikampį

00:08:29

Apie konfliktus

00:02:30

Konfliktų sprendimo strategijos

00:00:45

Praktinė dalis. Konflikto bendradarbiaujant sprendimo scenarijus

00:01:30

Konflikto bendradarbiaujant sprendimo scenarijus

00:06:48

Mokymo santrauka

00:04:24

Klausimų - atsakymų sesija

2/4

00:08:26

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

3/4

Pažyma

4/4

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Informacija

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Klasės vadovo metai: meistriškumas, psichologija, lyderystė (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus 3 val. KT pažymas.

Žmogus yra sociali būtybė, kurios vienas iš svarbiausių sąveikos įrankių – bendravimas. Pirmųjų komunikacijos strategijų išmokstame dar kūdikystėje, o užaugę vaikai į suaugusiųjų „smėlio dėžes“ atsineša ir visus turimus bendravimo įrankius. Vienas iš labiausiai paplitusių įrankių šiandieniniame pasaulyje – manipuliacijos, su kuriomis galime susidurti tiek šeimoje, tiek profesinėje aplinkoje, tiek viešojoje erdvėje, kai manipuliatorius bet kokiomis formomis siekia paveikti pasirinktą adresatą. Mokykloje, kurioje veikla grįsta santykiu, manipuliacijų koncentracija yra ypatingai didelė, todėl siekiant atpažinti jos apraiškas, į jas nepakliūti arba pakliuvus išvengti skausmingų padarinių, būtina išmanyti svarbiausius manipuliacijų valdymo žingsnius ir technikas.

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip manipuliacijos pasireiškia kasdienėje aplinkoje;
  • kaip užtikrinti, kad bendraujant su kitu būtų laikomasi nesmurtinės komunikacijos principų;
  • kaip teikiant grįžtamąjį ryšį mokiniams, tėvams, kolegoms nepakliūti į manipuliaciją;
  • kaip konflikto metu išvengti manipuliatoriaus pinklių.

Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti manipuliacijas kasdienėje komunikacijoje;
  • įvertinti manipuliacijos poveikį ir vertę sau ne tik kaip pedagogui, bet ir individui;
  • taikyti specifinius komunikacijos modelius reaguojant į manipuliaciją su kolegomis ir mokiniais;
  • teikti grįžtamąjį ryšį ir spręsti konfliktus be manipuliacijos;
  • stiprinti save taip, kad manipuliatoriui būtų sunku paversti komunikaciją dramos trikampiu. 

Lektorius

Rytis Komičius

Rytis Komičius

Rytis Komičius – Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos direktorius, anglų kalbos ir psichologijos mokytojas, mokyklų išorės vertintojas.

Atsiliepimai