Matematinį mąstymą ikimokykliniame vaikų amžiuje auginantys kontekstai. TD'25 | Pedagogas.lt

Matematinį mąstymą ikimokykliniame vaikų amžiuje auginantys kontekstai. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/8

00:03:13

Matematinio ugdymo pokyčiai ikimokykliniame ugdyme

2/8

00:00:48

Mokslininkų įžvalgos apie ankstyvąjį matematinį ugdymą

00:01:21

Matematikos žinios ir matematinis mąstymas

00:16:42

,,Matematinio mąstymo“ srities dėmenys Ikimokyklinio ugdymo programos gairėse (2023)

00:08:16

Vaiko matematinių pasiekimų žingsniai

3/8

00:00:12

Matematinio ugdymo ypatumai: 1-3 pasiekimų žingsniai

00:04:28

Matematinio ugdymo ypatumai: 4-6 pasiekimų žingsniai

00:04:11

Mokytojo didaktinių kompetencijų apmąstymas

00:03:56

Pagrindiniai matematikos mokymo principai

00:09:03

Matematinį mąstymą auginantys kontekstai

4/8

00:00:21

Šiuolaikinė konteksto samprata (pagal Gaires)

00:20:09

Matematiniam mąstymui ugdyti tinkami metodai

00:11:06

Praktinių pavyzdžių analizė

00:13:43

Pavyzdžiai

00:06:57

Santrauka

5/8

00:03:59

Klausimų - atsakymų sesija

6/8

00:15:26

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

7/8

Testas

8/8

Informacija

Šis seminaras yra kvalifikacijos tobulinimo programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

2023 m. rugsėjo 4 d. Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu Nr. V-1142 buvo patvirtintos „Ikimokyklinio ugdymo programos gairės“ (toliau – Gairės). Taip pat buvo parengtas Gairių priedas – ,,Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pasiekimų aprašas“, o ikimokyklinio ugdymo įstaigose vyksta diskusijos apie aktualius ir prasmingus pokyčius ugdymo(si) įstaigos programose.

 

Mokytojams aktualu ir svarbu suprasti, kokie pokyčiai ir kodėl buvo inicijuoti matematinių pasiekimų ugdymo(si) srityje ir kodėl yra toks svarbus ugdytojo požiūris į vaiko matematinį ugdymąsi. Analizuojant praktinius pavyzdžius norima paskatinti, padrąsinti mokytoją įgyti kokybiškai naujų, laikmetį atliepiančių didaktinių kompetencijų, kurios įgalintų juos sėkmingiau kurti vaikų matematinį mąstymą skatinančius ir palaikančius kontekstus.

 

Seminaro metu:

  • sužinosite, kokie svarbiausi matematinio ugdymo pokyčiai siūlomi Gairėse ir kodėl;
  • išsiaiškinsite, kokios matematinio mąstymo raiškos tikimasi ikimokykliniame vaikų amžiuje;
  • analizuosite praktinius pavyzdžius, kaip kuriami kontekstai, skatinantys ir palaikantys nuolatinę ir sisteminę vaiko matematinio mąstymo plėtotę ikimokykliniame amžiuje.

 

Po seminaro gebėsite:

  • išsigryninti kompetencijas, kurias galėsite tobulinti diegdami Gairėse inicijuotus matematinio ugdymo pokyčius;
  • išskirti esminius bruožus kiekviename vaiko matematinių pasiekimų žingsnyje;
  • generuoti ir praktiškai įgyvendinti idėjas, kaip konkrečioje vaikų grupėje kurti matematinį mąstymą auginančius kontekstus.

Atsiliepimai

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga