Skirtingų raidos ypatumų turintys vaikai darželio grupėje – mokinio padėjėjo veiksmai | Pedagogas.lt

Skirtingų raidos ypatumų turintys vaikai darželio grupėje – mokinio padėjėjo veiksmai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/40

00:06:41

Kaip vystosi žmogus?

2/40

00:03:28

Mažų vaikų temperamento tipai

3/40

00:05:25

0-3 m. amžiaus tarpsnio ypatumai

4/40

00:04:42

3-6 m. amžiaus tarpsnio ypatumai

5/40

00:01:53

Vaikai nėra maži suaugusieji

6/40

00:01:53

Kokius vaikus sutinkame darželyje?

7/40

00:01:32

Autizmo spektro sutrikimai

8/40

00:08:00

Fizinė raida ir ASS

9/40

00:00:37

Psichosocialinė raida ir ASS

10/40

00:02:44

Elgesio ir emocijų sutrikimai

11/40

00:03:20

Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas

12/40

00:08:46

Kaip atrodo klasėje?

13/40

00:01:00

Elgesio sutrikimai

14/40

00:00:23

Emocijų sutrikimai

15/40

00:02:32

Itin jautrus vaikas

16/40

00:02:41

Kuo pasižymi didesnis jautrumas (1)?

17/40

00:03:51

Sensorinės integracijos sunkumai

18/40

00:00:46

Neuroįvairovė

19/40

00:01:37

Mokinio padėjėjas

20/40

00:03:28

Stiprios emocijos

21/40

00:01:29

Emocijų žodynas ir jausmų termometras

22/40

00:01:15

Smegenų žievė (mąstančios smegenys)

23/40

00:03:36

Polivagalinė teorija

24/40

00:03:33

Kaip įjungti mąstančią smegenų dalį?

25/40

00:06:42

Savireguliacija

26/40

00:11:32

Emocijų ko-reguliavimas(angl. co-regulation)

27/40

00:09:23

Kaip atsakyti į vaiko emocijas?

28/40

00:01:10

3 žingsnių metodas

29/40

00:00:53

Ko vengti esant stiprioms emocijoms?!

30/40

00:01:57

Netinkamas elgesys

31/40

00:04:10

Elgesio pastiprinimas

32/40

00:02:33

Ignoravimas nenorimo elgesio mažinimas

33/40

00:00:27

Pasekmės

34/40

00:00:13

Pagalba vaikui esant elgesio problemoms

35/40

00:01:19

Ko vengti esant elgesio problemoms?

36/40

00:00:37

Vaikas nėra sala

37/40

00:00:20

Ką mes galime padaryti, kad vaikai gyventų geriau?

38/40

00:01:36

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

39/40

Testas

40/40

SVARBU!

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo darželyje mokymų programa“  (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems darželiuose su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais.


Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ČIA ir gauti bendrą pažymėjimą. 


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

 

Kiekvienas vaikas darželio grupėje yra unikalus ir turi skirtingų raidos ypatumų, kurie gali daryti įtaką jo mokymuisi, bendravimui ir emocinei gerovei. Mokinio padėjėjo vaidmuo – užtikrinti, kad kiekvienas vaikas gautų jam reikalingą pagalbą, jaustųsi saugus ir galėtų visavertiškai dalyvauti ugdymo veiklose. Supratimas apie skirtingų raidos poreikių turinčius vaikus bei tinkamų pagalbos strategijų taikymas padeda kurti įtraukų ir palaikantį ugdymo procesą.

 

Mokymo metu bus naudojami didaktiniai bei patyriminio mokymosi metodai. Dalyviai kviečiami aktyviai įsitraukti į mokymą ir pateikti lektorei klausimus.

 

Mokymo tikslas – suteikti mokinio padėjėjams žinių ir praktinių įgūdžių, kaip atpažinti ir tinkamai reaguoti į vaikų, turinčių skirtingų raidos ypatumų, poreikius, siekiant užtikrinti visavertį jų ugdymąsį bendraamžių grupėje.

 

Mokymų metu dalyviai:

  • gaus teorinių žinių apie vaikų raidos ypatumus ikimokykliniame amžiuje;
  • supras, į ką svarbu atkreipti dėmesį, dirbant su konkrečiais ypatumais pasižyminčiais vaikais;
  • sužinos, kas yra sensoriniai poreikiai ir kaip juos atliepti;
  • įgis praktinių žinių, kaip tinkamai reaguoti į iššūkius grupėje;
  • sužinos, kaip pozityviai bendradarbiauti su pedagogais, tėvais ir kitais specialistais.

Atsiliepimai