Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/26
00:01:18
Universalaus dizaino idėja
2/26
00:00:59
Universalumo samprata (Prof. Dr. Ron Mace)
3/26
00:01:51
Kaip atsirado universalaus dizaino sąvoka?
4/26
00:01:21
Universalaus dizaino pavyzdžiai
5/26
00:02:39
Pedagogo požiūris ir nuostatos
6/26
00:01:34
Kaip atpažinti individualius vaiko poreikius?
7/26
00:02:41
Bendravimas su vaiku
00:02:19
Įsiklausyk į vaiko stiprybes ir sunkumus
00:04:38
Reagavimas į pokyčius
00:03:03
Ugdymo individualizavimas
00:04:07
Pagrindinis principas-ne pritaikyti vaiką prie veiklos, o veiklą prie vaiko
00:11:07
Emocinis raštingumas ir savireguliacija (I)
8/26
00:03:44
Aiškios instrukcijos
9/26
00:02:46
Emocinis raštingumas ir savireguliacija (II)
10/26
00:05:55
Bendradarbiavimas ir komanda
11/26
00:03:59
Ilgalaikis įgyvendinimas
12/26
00:03:09
SUP turinčių vaikų įtraukimas į veiklą padeda jiems jaustis bendruomenės dalimi, ugdyti gebėjimus ir stiprina visų vaikų empatiją bei supratimą
13/26
00:03:49
Socialinių įgūdžių ugdymas
14/26
00:02:27
Universalus dizainas veiklų planavime
15/26
00:01:33
Meninė veikla
16/26
00:02:02
Judrieji žaidimai
17/26
00:01:36
Ugdomosios užduotys
18/26
00:03:04
Muzikinė veikla
19/26
00:01:07
Grupinė veikla
20/26
00:00:57
Savaitės planas
21/26
00:10:38
Universalaus dizaino taikymas - pagrindinės išvados
22/26
00:01:28
Vertinimas ir grįžtamasis ryšys universaliame ugdyme
23/26
00:03:54
Klausimų - atsakymų sesija
24/26
00:13:32
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
25/26
Testas
26/26
Universalus dizainas darželyje – taikome praktiškai TD'26
Bendra trukmė 1h 43m
Mokymų dalių viduje: 30
Mokymo dalių sąrašas
Įžanga
1/26
00:01:18
Universalaus dizaino idėja
2/26
00:00:59
Universalumo samprata (Prof. Dr. Ron Mace)
3/26
00:01:51
Kaip atsirado universalaus dizaino sąvoka?
4/26
00:01:21
Universalaus dizaino pavyzdžiai
5/26
00:02:39
Pedagogo požiūris ir nuostatos
6/26
00:01:34
Kaip atpažinti individualius vaiko poreikius?
7/26
00:02:41
Bendravimas su vaiku
00:02:19
Įsiklausyk į vaiko stiprybes ir sunkumus
00:04:38
Reagavimas į pokyčius
00:03:03
Ugdymo individualizavimas
00:04:07
Pagrindinis principas-ne pritaikyti vaiką prie veiklos, o veiklą prie vaiko
00:11:07
Emocinis raštingumas ir savireguliacija (I)
8/26
00:03:44
Aiškios instrukcijos
9/26
00:02:46
Emocinis raštingumas ir savireguliacija (II)
10/26
00:05:55
Bendradarbiavimas ir komanda
11/26
00:03:59
Ilgalaikis įgyvendinimas
12/26
00:03:09
SUP turinčių vaikų įtraukimas į veiklą padeda jiems jaustis bendruomenės dalimi, ugdyti gebėjimus ir stiprina visų vaikų empatiją bei supratimą
13/26
00:03:49
Socialinių įgūdžių ugdymas
14/26
00:02:27
Universalus dizainas veiklų planavime
15/26
00:01:33
Meninė veikla
16/26
00:02:02
Judrieji žaidimai
17/26
00:01:36
Ugdomosios užduotys
18/26
00:03:04
Muzikinė veikla
19/26
00:01:07
Grupinė veikla
20/26
00:00:57
Savaitės planas
21/26
00:10:38
Universalaus dizaino taikymas - pagrindinės išvados
22/26
00:01:28
Vertinimas ir grįžtamasis ryšys universaliame ugdyme
23/26
00:03:54
Klausimų - atsakymų sesija
24/26
00:13:32
Įvertinkite žiūrėtą mokymą
25/26
Testas
26/26
Įsigykite šį mokymą
1 Prieiga
21,00 €
Populiariausia
1 prieiga
0,00 €
Narystės kaina tik 12,00 € / mėn.
Gairės
priešmokyklinis ugdymas
ugdymo aplinkos kūrimas
Ikimokyklinis ugdymas
universalus dizainas