Vaiko ir paauglio psichologija: raidos krizės | Pedagogas.lt

Vaiko ir paauglio psichologija: raidos krizės

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/12

00:03:25

Ankstyvieji metai ir savivertė

2/12

00:09:31

Saugumo poreikis ir tėvų vaidmuo

3/12

00:04:53

Pasitikėjimas savimi, bandymų svarba, pripažinimas

4/12

00:14:14

Kritikos, pagyrimo ir vertinimo pusiausvyra

5/12

00:18:23

Paauglystė

6/12

00:29:06

Paauglystės pagrindinė užduotis-autentiškumas

7/12

00:05:48

Reagavimas į ribų bandymą

8/12

00:06:21

Taisyklių laikymasis klasėje

9/12

00:05:32

Tėvų pavyzdys

10/12

00:04:10

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/12

Testas

12/12

Mokymo medžiaga

Informacija

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo mokymų programa. II dalis“ (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat kitiems pedagogams. 


Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą mokinio padėjėjo programą ČIA.


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

Mokymas suteiks praktinių žinių apie vaikų elgesio ypatybes tam tikrais raidos etapais. Šios žinios padeda suprasti konkretaus elgesio priežastis ir tinkamai pasirinkti reakcijos į poelgius pobūdį. Tai sukuria ir mokinio padėjėjui, ir pačiam mokiniui saugesnes sąlygas bendrauti ir spręsti kylančius bendravimo uždavinius.

Mokymo metu sužinosite:

  • apie raidos etapus ir patiriamas krizes;
  • apie elgesio modelius, egocentriškumą ir moralumo dinamiką, motyvacinius ir išmokimo mechanizmus;
  • koks yra prieraišumo poveikis smalsumui, žingeidumui ir autonomijos siekiui;
  • apie pasipriešinimo instinktą ir jo apraiškas;
  • praktinių patarimų ir gyvenimiškų pavyzdžių, kaip perduoti vaikui auginantį grįžtamąjį ryšį ir išvengti nuosavų automatinių gynybiškų reakcijų į nepriimtiną elgesį.

 

Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti tipiškas vaiko reakcijas ir suprasti elgesio motyvus;
  • modeliuoti bendravimą ir įvertinti galimas pasekmes;
  • suvokti suaugusiojo vertybinę poziciją bendravime su vaikais;
  • išmanyti pozityvaus bendravimo principus;
  • suteikti pozityvų, auginantį ir mokantį naujo elgesio grįžtamąjį ryšį vaikui. 

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • situacijų analizės.

Atsiliepimai