Mokinio padėjėjo ir mokytojo komandinio darbo svarba darželio grupėje | Pedagogas.lt

Mokinio padėjėjo ir mokytojo komandinio darbo svarba darželio grupėje

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/19

00:09:42

Ką reiškia tikras komandinis darbas?

2/19

00:04:27

Ką reiškia stiprus, kokybiškas komandinis darbas darželio grupėje?

3/19

00:07:19

Pasitikėjimas kompetencijomis

4/19

00:02:58

Komanda kuriasi per santykį, o ne per pareigybes

5/19

00:03:08

Keturi svarbiausi veiksniai, lemiantys komandinio darbo sėkmę

6/19

00:04:13

Ne „šalia vaiko“, o „su komanda“

7/19

00:07:01

4 sritys, kuriose mokinio padėjėjas daro didžiausią poveikį

8/19

00:05:33

Santykis tarp komandos narių kuriasi laipsniškai

9/19

00:05:15

Atviras bendravimas palaiko komandą

10/19

00:04:58

Praktinis pavyzdys: komandiniai susitarimai. Ryto rato situacija

11/19

00:06:46

Rezultatas

00:01:27

Praktinis pavyzdys: Individualus ugdymo planas. Palaikymas vietoje.

12/19

00:05:55

Rezultatas

00:01:30

Ką suteikė komandinis susitarimas?

13/19

00:02:27

Kokybę užtikrinantys susitarimai grupėje

14/19

00:04:42

Trys pasirengimo lygmenys

15/19

00:07:24

Dienos pradžios susitarimai

16/19

00:06:32

Klausimų - atsakymų sesija

17/19

00:03:35

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

18/19

Testas

19/19

SVARBU!

Mokymas priklauso kvalifikacijos tobulinimo programai „Mokinio padėjėjo darželyje mokymų programa“ (40 ak. val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokinių padėjėjams, dirbantiems darželiuose su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais.


Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ČIA ir gauti bendrą pažymėjimą. 


Programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19).

 

Sėkmingas vaikų ugdymas darželio grupėje priklauso ne tik nuo mokytojo, bet ir nuo visos komandos įsitraukimo. Mokinio padėjėjo ir mokytojo bendradarbiavimas užtikrina, kad kiekvienas vaikas gautų reikalingą dėmesį ir pagalbą, o ugdymo procesas vyktų sklandžiai ir efektyviai. Komandinio darbo įgūdžiai leidžia kurti palaikančią, draugišką ir ugdymui palankią aplinką, kurioje tiek vaikai, tiek ugdytojai gali tobulėti kartu.

Šio mokymo metu bus aptariama mokinio padėjėjo ir mokytojo bendradarbiavimo reikšmė siekiant sklandaus ir kokybiško ugdymo proceso darželio grupėje. Dalyviai susipažins su komandinio darbo principais, atsakomybės pasidalijimu ir veiksminga komunikacija, kuri padeda kurti darnią ir įtraukiančią ugdymo aplinką.

 

Mokymo metu dalyviai:

  • supras, kaip efektyvus komandinio darbo modelis padeda kurti vaikui palankią ugdymosi aplinką, stiprina vaiko savarankiškumą ir emocinę gerovę;
  • susipažins su atsakomybių pasidalijimu ir bendradarbiavimo modeliais;
  • supras, kuo ypatinga bendravimo svarba, pasitikėjimo kūrimas komandoje ir iššūkių sprendimo būdai kasdienėje ugdymo praktikoje;
  • analizuos realias situacijas ir mokysis praktiškai taikyti bendradarbiavimo strategijas;
  • sužinos, kaip mokytojas ir mokinio padėjėjas gali koordinuoti veiklas, dalintis atsakomybėmis bei užtikrinti, kad vaiko individualūs poreikiai būtų atliepti.

 

Po mokymo dalyviai:

  • gebės aiškiai pasiskirstyti atsakomybėmis dirbant su vaikais darželio grupėje;
  • supras, kaip efektyviai komunikuoti su pedagogais, vaikais ir jų tėvais;
  • taikys įgytas žinias gerinandami ugdymo kokybę ir užtikrindami sklandžią komandinę veiklą;
  • bus sustiprinę bendradarbiavimo įgūdžius, prisidedančius prie darnios ugdymo aplinkos kūrimo.

 

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga