Interaktyvių užduočių kūrimas ir personalizuotas ugdymas su DI | Pedagogas.lt

Interaktyvių užduočių kūrimas ir personalizuotas ugdymas su DI

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/16

00:05:02

Konkreti užklausa

2/16

00:01:02

Trumpas atsakymas

3/16

00:01:12

Išvada

4/16

00:02:06

Testų taisymo DI užklausa

5/16

00:12:49

Lietuvos EdTech ekosistema

6/16

00:05:30

Su kokiais esminiais iššūkiais susiduriate bandant sukurti personalizuotas bei interaktyvias užduotis?

7/16

00:00:58

Kokius e-įrankius/AI įrankius naudojate personalizuotam ugdymui ir interaktyvioms užduotims kurti?

8/16

00:01:36

Kaip pasitelkti Chat-GPT

9/16

00:04:28

Praktika

10/16

00:02:10

Kas pavyko, ką vertiname teigiamai, kuo verta pasidalinti su bendra grupe?

11/16

00:07:06

Kas nepavyko? Ką, bent kolkas, pasidarome greičiau ir paprasčiau patys?

12/16

00:01:44

Canva skaidrių darymui

13/16

00:02:13

Personalizuoti asistentai

14/16

00:12:42

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

15/16

Testas

16/16

Informacija

Visi dalyviai gauna atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą „DI mokytojams: praktika ir pritaikymas“ (40 val.).

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-19). 

Dirbtinis intelektas leidžia mokytojui per kelias minutes parengti interaktyvias, įtraukiančias užduotis, pritaikytas konkrečiam mokiniui – pagal jo gebėjimus, interesus ar lygį. Tai reiškia mažiau šablonų, daugiau realaus atliepimo į kiekvieno poreikius. 

 

Praktinių užduočių metu dalyviai kurs ir testuos įvairias DI generuojamas užduotis, lygins jų tinkamumą skirtingiems mokiniams, mokysis pritaikyti personalizavimo principus realiose pamokų situacijose.

 

Šiame seminare dalyviai:

  • kurs interaktyvias užduotis su DI;

  • mokysis adaptuoti užduotis pagal skirtingų mokinių lygį ir gebėjimus;

  • išmoks greitai diferencijuoti turinį;

  • išmoks kaip DI gali taupyti laiką ir didinti mokinių motyvaciją.

 

Seminaro metu bus nagrinėjami realūs pavyzdžiai, atliekamos praktinės užduotys ir diskutuojama, kaip išlikti kritiškiems dirbant su DI klasėje ir ruošiantis pamokoms.

 

Tikslas – suteikti mokytojams aiškius įrankius, kaip naudoti DI personalizuotam ugdymui ir interaktyvių užduočių kūrimui.

Atsiliepimai