Biologijos meistriškumo mokymai. Kaip mes (ne)turėtume mokyti biologijos? (5 val., K211001209)

  • 1.
    Kaip mes (ne)turėtume mokyti biologijos?
    0:01:35
  • 2.
    Probleminiai klausimai
    0:01:13
  • 3.
    Kas svarbiau - senos ar naujos tiesos?
    0:07:07
  • 4.
    Kaip mes (ne)turėtume mokyti biologijos?
    0:09:13
  • 5.
    Biologijos mokymo(si) efektyvumo didinimo priemonės
    0:04:46
  • 6.
    Kaip mes turėtume mokyti biologijos?
    0:16:28
  • 7.
    Mokytojas - kūrėjas ir atradėjas
    0:03:27
  • 8.
    Mokytis dar ar mokytis protingai?
    0:04:26
  • 9.
    Atsakinėjimo technika
    0:03:59
  • 10.
    Kodėl verta aktualinti mokymo turinį?
    0:07:00
  • 11.
    Mokslinės naujienos - kur ieškoti ir kaip pateikti?
    0:16:25
  • 12.
    Apibendrinimas
    0:02:50
  • 13.
    Klausimų - atsakymų sesija
    0:20:10
  • 14.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti

Tyrimai rodo, kad biologijos mokymąsi mokiniai dažnai suvokia kaip pernelyg konceptualų. Sudėtingos biologijos sąvokos ir perkrauta biologijos ugdymo programa dažnai kelia iššūkių sėkmingam dalyko išmokimui. Daugelį biologijos kurso temų mokiniai apibūdina kaip sudėtingas, abstrakčias, perpildytas sąvokų ir sunkiai siejamas tarpusavyje. Šiuose mokymuose biologijos mokytojai  išmoks pasinaudoti lengvai prieinamais moksliniais šaltiniais bei mokymo priemonėmis, kurios padidins biologijos mokymo efektyvumą.

Šie mokymai yra ilgalaikės akredituotos mokymų programos "Meistriškumo mokymai mokytojams dalykininkams: matematika, fizika, chemija, biologija." (40 val.) dalis.

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip atnaujinti savo dalyko žinias, jeigu tam būtina remtis sudėtingais moksliniais straipsniais?
  • kokiomis savybėmis pasižymi šiuolaikiška biologijos pamoka?
  • kaip mes turėtume mokyti biologijos 21 amžiuje?

Po mokymo gebėsite:

  • suprantamai pristatyti naujausius gyvybės mokslų pasiekimus;
  • atskleisti naujų gyvybės mokslų pasiekimų ryšį su mokoma biologijos tema;
  • savarankiškai ugdyti savo gamtamokslines kompetencijas bei didaktinį meistriškumą;
  • surasti ir pasinaudoti naujausiais moksliniais šaltiniais;
  • lengvai naudotis skaitmenizuotais mokymo resursais.

Vertinimų komentarai

Eglė

5 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(5.00/1 Balsas)

Komentarai
1
Peržiūros
35

Paulius Sungaila

paulius sungaila

Mokytojas-praktikas

Turi daugiau nei 8 metus mokymo patirties.  5 metus dirbo Gyvybės mokslų centre įsikūrusiame Biochemijos institute, kur atrado 4 unikalius virusus.

Mokymai
3

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.