Gabių vaikų atpažinimas, ugdymas ir patiriami sunkumai ikimokyklinio ugdymo įstaigose (6 ak. val.)

2 val 32 min +testai


Mokymo aktualumas:

Gabumai - daugialypis ir daug diskusijų tarp specialistų keliantis konstruktas. Iki šiol nesutariama dėl vieningo gabumų apibrėžimo, diskutuojama dėl gabumų prigimties ir sandaros, tačiau specialistai sutaria dėl vieno: nepastebint ir neugdant gabumų vaikas greičiausiai neįgyvendins savo potencialo ir susidurs su įvairiais sunkumais. Taigi svarbu gabumus kuo anksčiau pastebėti ir kuo anksčiau pradėti gabų vaiką ugdyti. Deja, ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams dažnai stinga žinių apie gabumus ir sunkumus, su kuriais susiduria gabūs vaikai. Taigi šių mokymų tikslas yra supažindinti pedagogus su gabumų samprata, požymiais ikimokykliniame amžiuje, įvairiais gabių vaikų patiriamais sunkumais bei pateikti rekomendacijas ugdymui.

Šie mokymai skirti ikimokyklinio ugdymo pedagogams, psichologams ir kitiems specialistams, dirbantiems ikimokyklinio ugdymo įstaigose, bei visiems, besidomintiems gabių vaikų raida.

Mokymo nauda Jums: 

Mokymų dalyviai sužinos, kas yra gabumai ir kokie yra gabumų požymiai ikimokykliniame amžiuje, pagilins savo žinias apie gabių vaikų ugdymą. Svarbiausia, kad šių mokymų dalyviai susipažins su įvairiais gabių vaikų patiriamais elgesio, emociniais, bendravimo sunkumais, taip pat su „dvejopo išskirtinumo“ sąvoka – kai vaikas gabus vienoje ar keliose srityse, tačiau susiduria su sunkumais kitose srityse. Šių mokymų metu pateikiamos įvairios rekomendacijos, padėsiančios pedagogams dirbti su gabiais vaikais. 

Nagrinėjami klausimai:

  • Kas yra gabumai?
  • Kaip atpažįstami gabūs vaikai?
  • Ar įmanoma pastebėti gabumus kūdikystėje?
  • Kokiais požymiais išsiskiria gabūs ikimokyklinio amžiaus vaikai?
  • Su kokiais sunkumai susiduria gabūs vaikai darželyje?
  • Ar gali vaikas būti gabus vienoje srityje, bet turėti sunkumų kitose srityse?
  • Kokie iššūkiai laukia pedagogų, dirbančių su gabiais vaikais?
  • Kaip pedagogai gali padėti gabiems vaikams, patiriantiems sunkumų darželyje?
  • Kaip ugdyti gabius vaikus ikimokykliniame amžiuje? 

Mokymo turinys

Įžanga

Vertinimų komentarai

Salomeja
Ačiū, buvo labai naudinga.

Indra
monotoniškas seminaras

Regina

Inesa

Panevėžio

Kauno

Diana
Puiki lektorė, kalba sklandi, suprantama ir informatyvi. Ačiū

Asta
Labai patiko. Ačiū lektorei už įdomų mokymą. Rekomenduoju !

Regina
Medžiaga perteikta gerai, suprantamai, ačiū.

Kauno

Jurgita

Diana
Trūksta konkretumo, daug kas kartojasi ir galima būtų pateikti trumpesniais apibūdinimais, labiau struktūruotai. Erzina skaidrių spausdnimo klaidos. Vargina labai ilgi sudurtiniai sakiniai,- turi skaityti kelis kartus, kad gerai suprastum, ką norėjo pasakyti.Ganėtinai monotoniška paskaita, lektorei trūksta emocingumo ir įtaigumo.

(4.68/72 balsai)

KOMENTARAI
72
PERŽIŪROS
1415

Kristina Paradnikė

kristina paradnike

LEKTORĖ

Vaikų ir suaugusiųjų psichologė, Gabiųjų ugdymo centro konsultantė, Vilniaus lopšelio-darželio „Pabiručiai“ psichologė, Mykolo Romerio universiteto psichologijos doktorantė.

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.