Gabių vaikų atpažinimas, ugdymas ir patiriami sunkumai ikimokyklinio ugdymo įstaigose (6 ak. val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:02:14
  • 2.
    Įžanga
    0:02:29
  • 3.
    Gabumų samprata
    0:00:10
  • 4.
    Gabumai – tai įgimti intelektiniai gebėjimai?
    0:05:50
  • 5.
    Gabumai – tai aukšti pasiekimai?
    0:02:09
  • 6.
    Gabumai – tai potencialas, kuris gali būti vystomas?
    0:03:34
  • 7.
    Gabumų požymiai ikimokykliniame amžiuje
    0:01:48
  • 8.
    Gabumų požymiai kūdikystėje
    0:04:12
  • 9.
    Gabių vaikų požymiai ikimokykliniame amžiuje
    0:08:00
  • 10.
    Gabių vaikų socialiniai gebėjimai
    0:02:27
  • 11.
    Gabių vaikų jaudrumas
    0:04:23
  • 12.
    Gabių vaikų kūrybiškumas
    0:03:05
  • 13.
    Gabumų atpažinimas ikimokykliniame amžiuje
    0:01:48
  • 14.
    Kodėl svarbu pastebėti gabius vaikus dar ikimokykliniame amžiuje?
    0:02:48
  • 15.
    Kaip vertinami vaikų gabumai?
    0:03:36
  • 16.
    Klausimai, padėsiantys atpažinti gabų vaiką darželyje
    0:02:38
  • 17.
    Kodėl sunku atpažinti gabius vaikus?
    0:03:07
  • 18.
    Testas (15 klausimų)
  • 19.
    Gabių vaikų patiriami sunkumai
    0:02:48
  • 20.
    Su konkrečiais gabumais susiję sunkumai
    0:04:33
  • 21.
    Su vaiko jaudrumu susiję sunkumai
    0:05:53
  • 22.
    Nuobodulys
    0:02:58
  • 23.
    Nepakankamas vaiko stimuliavimas jo gabumų srityje
    0:01:21
  • 24.
    Apribojimai
    0:02:21
  • 25.
    Išnaudojimas
    0:01:53
  • 26.
    Elgesio sunkumai
    0:03:35
  • 27.
    Žema savivertė
    0:05:40
  • 28.
    Perfekcionizmas
    0:03:31
  • 29.
    Gabus vaikas nesupranta bendraamžių elgesio
    0:02:15
  • 30.
    Vaikui neįdomūs kitų vaikų žaidimai
    0:02:10
  • 31.
    Vienišumas
    0:02:31
  • 32.
    Dvejopas išskirtinumas
    0:01:19
  • 33.
    Gabumai ir mokymosi sunkumai
    0:02:40
  • 34.
    Jutimų ir jų apdorojimo sutrikimai
    0:02:37
  • 35.
    Gabumai ir aktyvumo ir dėmesio sutrikimas
    0:07:14
  • 36.
    Kas atsitinka, kai nepastebima, kad vaikas ir gabus, ir turi sunkumų?
    0:02:37
  • 37.
    Kaip ugdyti gabius ikimokyklinio amžiaus vaikus?
    0:01:29
  • 38.
    Sėkmingo gabių vaikų ugdymo prielaidos
    0:04:27
  • 39.
    Pedagogų psichologinis pasirengimas dirbti su gabiais vaikais
    0:02:54
  • 40.
    Gabių vaikų ugdymo būdai
    0:03:58
  • 41.
    Užduočių pritaikymas vaiko gabumams
    0:04:24
  • 42.
    Motyvacijos skatinimas
    0:02:35
  • 43.
    Interesų skatinimas
    0:02:34
  • 44.
    Kūrybiškumo skatinimas
    0:04:51
  • 45.
    Bendravimo skatinimas
    0:04:37
  • 46.
    Gabaus vaiko pasiruošimas mokyklai
    0:04:16
  • 47.
    Santrauka
    0:05:57
  • 48.
    Testas (15 klausimų)

Priskirti mokymą

Mokymo aktualumas:

Gabumai - daugialypis ir daug diskusijų tarp specialistų keliantis konstruktas. Iki šiol nesutariama dėl vieningo gabumų apibrėžimo, diskutuojama dėl gabumų prigimties ir sandaros, tačiau specialistai sutaria dėl vieno: nepastebint ir neugdant gabumų vaikas greičiausiai neįgyvendins savo potencialo ir susidurs su įvairiais sunkumais. Taigi svarbu gabumus kuo anksčiau pastebėti ir kuo anksčiau pradėti gabų vaiką ugdyti. Deja, ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams dažnai stinga žinių apie gabumus ir sunkumus, su kuriais susiduria gabūs vaikai. Taigi šių mokymų tikslas yra supažindinti pedagogus su gabumų samprata, požymiais ikimokykliniame amžiuje, įvairiais gabių vaikų patiriamais sunkumais bei pateikti rekomendacijas ugdymui.

Šie mokymai skirti ikimokyklinio ugdymo pedagogams, psichologams ir kitiems specialistams, dirbantiems ikimokyklinio ugdymo įstaigose, bei visiems, besidomintiems gabių vaikų raida.

Mokymo nauda Jums: 

Mokymų dalyviai sužinos, kas yra gabumai ir kokie yra gabumų požymiai ikimokykliniame amžiuje, pagilins savo žinias apie gabių vaikų ugdymą. Svarbiausia, kad šių mokymų dalyviai susipažins su įvairiais gabių vaikų patiriamais elgesio, emociniais, bendravimo sunkumais, taip pat su „dvejopo išskirtinumo“ sąvoka – kai vaikas gabus vienoje ar keliose srityse, tačiau susiduria su sunkumais kitose srityse. Šių mokymų metu pateikiamos įvairios rekomendacijos, padėsiančios pedagogams dirbti su gabiais vaikais. 

Nagrinėjami klausimai:

  • Kas yra gabumai?
  • Kaip atpažįstami gabūs vaikai?
  • Ar įmanoma pastebėti gabumus kūdikystėje?
  • Kokiais požymiais išsiskiria gabūs ikimokyklinio amžiaus vaikai?
  • Su kokiais sunkumai susiduria gabūs vaikai darželyje?
  • Ar gali vaikas būti gabus vienoje srityje, bet turėti sunkumų kitose srityse?
  • Kokie iššūkiai laukia pedagogų, dirbančių su gabiais vaikais?
  • Kaip pedagogai gali padėti gabiems vaikams, patiriantiems sunkumų darželyje?
  • Kaip ugdyti gabius vaikus ikimokykliniame amžiuje? 

Vertinimų komentarai

Dainora

Loreta

Nijolė
Labai viskas konkretu, pateikiama daug pavyzdžių.

Sandra

ALINA

Irina
Labai idomu

Žana
Super! Labai daug naudingos informacijos! Ačiū.

Kauno
Labai smagu, kad nuotpliniu būdu žiūrint vedantį seminarą, galima pasijusti kaip auditorijoje. Lektorė labai viską nuosekliai dėsto, įdomu žiūrėti ir klausytis, daug dalykų iškart išlieka atmintyje, Labai dėkoju - seminaras buvo labai vertingas man kaip pradedančiai pedagogei!

Irina
Labai puikus seminaras. Ačiu.

Elena
labai daug geros informacijos, ačiū jums

VšĮ

Kauno
Puiku, labai issamus seminaras, daug naudingos informacijos

2 val 34 min + testai + klausimai lektoriui

(4.71/144 balsai)

KOMENTARAI
144
PERŽIŪROS
162

Kristina Paradnikė

kristina paradnike

LEKTORĖ

Vaikų ir suaugusiųjų psichologė, Gabiųjų ugdymo centro konsultantė, Vilniaus lopšelio-darželio „Pabiručiai“ psichologė, Mykolo Romerio universiteto psichologijos doktorantė.

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.