Mokymo metu sužinosite apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą (toliau ASS), individualumą ir skirtingus gebėjimus, integracijos naudą, tikslą bei kiekvieno atvejo išskirtinumą. Sužinosite, kas yra penkių tikslų hierarchija ir kaip matuoti integracijos naudą, remiantis įgyvendintais tikslais.
Giedrė Skaisgirytė - elgesio analizės specialistė, VŠĮ „ISADD Lietuva” mokymų koordinatorė tęsia „Sėkmingos integracijos sukūrimas dirbant su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimą (ASS)“ nuotolinių video mokymų ciklą.
Antrojoje iš aštuonių nuotolinių video mokymų dalyje bus dalijamasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir praktiniais patarimais:
Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS?
Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams?
Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai.
Kokia integracijos nauda? Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais.
Bendraamžių, besimokančių su vaiku, turinčiu ASS, gaunama nauda. Empatijos ugdymas, gebėjimas bendradarbiauti. Tolerantiškesnės bendruomenės kūrimas.
Suprasdami koks psichologiškai ir emociškai sunkus kelias laukia tiek vaiko, tiek pedagogo, siekiame pateikti kuo daugiau naudingos informacijos, susijusios su ASS. Tik drauge diskutuodami, dalindamiesi patirtimi galime būti tvirta atrama savo mokiniams.
Mokymo akreditacija galioja iki 2024.10.11