Kas yra integracija ir kokia jos svarba?

  • 1.
    Anonsas
    0:00:57
  • 2.
    Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Segregacija
    0:07:31
  • 3.
    Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Integracija
    0:04:12
  • 4.
    Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai. Įtrauktis
    0:10:09
  • 5.
    Vaikų, turinčių ASS, individualumas ir skirtingi gebėjimai. Kokia integracijos nauda. Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais. KO SVARBU PAKLAUSTI TĖVŲ?
    0:15:30
  • 6.
    Vaikų, turinčių ASS, individualumas ir skirtingi gebėjimai. Kokia integracijos nauda. Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais. TIKSLŲ HIERARCHIJA
    0:14:39
  • 7.
    Bendraamžių, besimokančių su vaiku, turinčiu ASS, gaunama nauda. Empatijos ugdymas, gebėjimas bendradarbiauti. Tolerantiškesnės bendruomenės kūrimas. NAUDA BENDRAAMŽIAMS
    0:06:21
  • 8.
    Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams. Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS. NETINKAMOS ĮTRAUKTIES ŽALA BENDRAAMŽIAMS
    0:02:35
  • 9.
    Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams. Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS. KAIP IŠVENGTI ŽALINGOS ĮTRAUKTIES VAIKUI, TURINČIAM AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMĄ
    0:13:12
  • 10.
    Dalies reziumė
    0:00:29
  • 11.
    Testas (8 klausimų)

Priskirti

Mokymo metu sužinosite apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą (toliau ASS), individualumą ir skirtingus gebėjimus, integracijos naudą, tikslą bei kiekvieno atvejo išskirtinumą. Sužinosite, kas yra penkių tikslų hierarchija ir kaip matuoti integracijos naudą, remiantis įgyvendintais tikslais.

Giedrė Skaisgirytė - elgesio analizės specialistė, VŠĮ „ISADD Lietuva” mokymų koordinatorė tęsia „Sėkmingos integracijos sukūrimas dirbant su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimą (ASS)“ nuotolinių video mokymų ciklą. 

Antrojoje iš aštuonių nuotolinių video mokymų dalyje bus dalijamasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir praktiniais patarimais: 

  • Kaip netinkama integracija gali pakenkti vaikui, turinčiam ASS?

  • Kaip netinkama integracija gali pakenkti bendraamžiams?

  • Siekiamybė – užaugę vaikai tampa pilnaverčiai bendruomenės nariai.

  • Kokia integracijos nauda? Kiekvieno atvejo išskirtinumas. Penkių tikslų hierarchija. Integracijos naudos matavimas remiantis įgyvendintais tikslais.

  • Bendraamžių, besimokančių su vaiku, turinčiu ASS, gaunama nauda. Empatijos ugdymas, gebėjimas bendradarbiauti. Tolerantiškesnės bendruomenės kūrimas.

Suprasdami koks psichologiškai ir emociškai sunkus kelias laukia tiek vaiko, tiek pedagogo, siekiame pateikti kuo daugiau naudingos informacijos, susijusios su ASS. Tik drauge diskutuodami, dalindamiesi patirtimi galime būti tvirta atrama savo mokiniams. 

 

Mokymas sudaro 8 ak. val.

Mokymo akreditacija galioja iki 2021.05.28

Vertinimų komentarai

Jurgita

Raminta

Akvilija

Daiva

Birutė

Rima

Rūta

Viktorija

Zita

Ana

Jolanta

Beata

8 ak. val.
+ Klausimai lektoriui
(4.90/474 Balsai)

Komentarai
474
Peržiūros
8814

Giedrė Skaisgirytė

giedre skaisgiryte

Pranešėja

Elgesio analizės specialistė, Všį „ISADD Lietuva“ mokymų  koordinatorė.

Mokymai
12

ISADD Lietuva, VšĮ

VšĮ “ISADD Lietuva” teikia paslaugas ir konsultuoja esant įvairiems vystymosi raidos sutrikimams. Palaiko glaudžius ryšius su ISADD Pty. Ltd. Intervencinės paslaugos Autizmui ir lėtesniam vystymuisi (Intervention Services for Autism and Developmental