Neurosensorinės stimuliacijos metodas vaikams su mokymosi sutrikimais, specialiaisiais poreikiais | Pedagogas.lt

Neurosensorinės stimuliacijos metodas vaikams su mokymosi sutrikimais, specialiaisiais poreikiais

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/27

00:36:13

Istorija „aš tik vaikas“

2/27

00:12:17

Klausymo testo diagrama

3/27

00:04:06

Garso perduodamo kaulais diagrama

4/27

00:04:22

Stuburo slankstelių sandara

5/27

00:01:54

Garso perdavimo oru diagrama

6/27

00:01:41

Garso klausymo testo kairiosios ausies diagrama

7/27

00:10:05

Realaus testo rezultatai

8/27

00:06:53

Tobulos klausos diagrama

9/27

00:02:45

Kur mūsų klausymas prasideda?

10/27

00:00:55

Klausymo pradžia

11/27

00:08:12

Ausies dalys

12/27

00:00:41

Ausies vidaus organai

13/27

00:25:31

Klausos ir smegenų jungtys

14/27

00:10:36

Žmogaus trikampis

15/27

00:08:55

Letkalnio teorija

16/27

00:08:47

Kūdikio vystimosi etapai

17/27

00:01:00

Ausų problemos ankstyvoje vaikystėje

18/27

00:00:31

Situacijos pavyzdys

19/27

00:06:32

Situacijos pavyzdys 2

20/27

00:04:10

Situacijos pavyzdys 3

21/27

00:01:49

Situacijos pavyzdys 4

22/27

00:11:15

Sudėtingiausios situacijos pristatymas

23/27

00:11:33

Darželio ir mokyklos ugdymo proceso pristatymas

24/27

00:07:08

Klausimų - atsakymų sesija

25/27

00:27:31

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

26/27

Testas

27/27

00:00:00

Jau nuo 2024 m. bendrosios paskirties mokyklos turės būti pasiruošę priimti specialiųjų poreikių vaikus lygiais pagrindais su kitais mokiniais. Tinkamas sąlygas ir reikalingą pagalbą jiems turi užtikrinti mokyklų steigėjai – savivaldybės, valstybinės ar privačios mokyklos.

Paskaitos dalyviams išduodama 4 val. pažyma. 

Norint sėkmingai integruoti vaikus turinčius specialiųjų poreikių reikalinga kompleksinė pagalba tiek mokykloje, tiek reabilitacijos centruose. Naujas sensorinės stimuliacijos metodas gali būti pagalbos įrankis siekiant sėkmingos specialiųjų poreikių vaikų integracijos ugdyme, socialinėje srityje ar stiprinant fizinę ir psichinę sveikatą. Stimuliacijos metu naudojama Mocarto muzika, Grigališkoji giesmė ir svarbiausia mamos balsas. Visi šie garsai filtruojami įrenginio pagalba, taip stimuliuojant smegenų sinapses, neuronų jungtis. Audio – psichofonologijos – neurosensorinės stimuliacijos metodas plačiai taikomas užsienio šalyse, ne tik vaikams su elgesio ir psichikos sutrikimais ar negalia turintiems vaikams, tačiau integruojamas į ugdymo procesus. Lenkijoje apie 1000 mokyklų jau sėkmingai integruotas šis metodas su įrenginiais, darbui paruošti audio - psichofonologijos specialistai.

Metodo nauda pastebima šiose srityse:

  • Vaikai su vystymosi vėlavimu:

kalbinė, motorinė, psichologinė;
neišnešiotiems kūdikiams;

  • Mokymosi sunkumai:

skaitymas ir rašyba;
disleksija;
diskalkuliacija;
kalbos sutrikimai.

  • Elgesio modeliai:

baimės, nerimas;
savimonės stoka;
hiperaktyvumas (ADHD);
dėmesio deficito sindromas (ADD);
agresyvumas;
motyvacijos trūkumas.

  • Vestibuliariniai sutrikimai:

pusiausvyra;
kūno paveikslas;
smulkiosios motorikos įgūdžiai.

  • Integracijos sunkumai:

po įvaikinimo, skyrybų.

  • Autizmo spektro sutrikimai:

autizmo bruožai.

Lektoriai

Jozefas Vervoortas

Jozefas Vervoortas

Belgų pedagogas, sertifikuotas audio-psichofonologijos terapeutas, knygų autorius.

Atsiliepimai