Praktinė ikimokyklinio ugdymo konferencija „Darželis šiandien: iššūkiai ir sprendimai"

  • 1.
    Konferencijos atidarymas
    0:03:32
  • 2.
    Tiltai link vaiko gebėjimų ugdymo: septynių žingsnių strategijos
    0:32:58
  • 3.
    Itin jautrus vaikas grupėje – ką svarbu žinoti auklėtojui?
    0:51:39
  • 4.
    Praktikos, kurios padeda nuotoliniu būdu ugdyti specialiųjų poreikių turinčius ikimokyklinio amžiaus vaikus
    0:30:14
  • 5.
    Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtos ugdomųjų veiklų vaizdo iliustracijos. Kaip jas parengti?
    0:27:08
  • 6.
    Geroji patirtis: ugdymo projektai darželio aplinkoje; ugdomųjų aplinkų kūrimas; aukštų ugdymo rezultatų kūrimas
    0:22:32
  • 7.
    Geroji patirtis: nuotolinis ugdymas, e-pamokėlės, STEAM ugdymas nuotoliniame mokyme
    0:21:06
  • 8.
    Kaip kalbėti su vaiku krizių kontekste?
    0:34:29
  • 9.
    Darbas karantino metu – nebūtinai sunkus iššūkis
    0:27:49
  • 10.
    Kaip kalbėti su vaiku apie pandemiją ir jos padarinius?
    0:15:21
  • 11.
    Kaip auklėtojams išvengti „perdegimo“ darbe?
    0:38:12
  • 12.
    Testas (8 klausimų)

Priskirti mokymą

Kviečiame stebėti PRAKTINĘ IKIMOKYKLINIO UGDYMO KONFERENCIJĄ
„Darželis šiandien: iššūkiai ir sprendimai“!

 

Ikimokyklinio ugdymo situacija Lietuvoje 2020–2021 mokslo metų sezoną kaip niekad kintanti ir atsinaujinanti.

Kaip ugdysime darželinukus rytoj ir po savaitės? Kaip organizuosime sėkmingą ir kokybišką nuotolinį ikimokyklinukų ugdymą galimai vėl paskelbus karantiną? Kaip padėsime tėvams, siekdami efektyvaus abipusio bendradarbiavimo?

 

Konferencijos pranešimai ir temos: 

1. Tiltai link vaiko gebėjimų ugdymo: 7 žingsnių strategijos.

Jungtinis Dr. Sergejaus Neifacho ir ikimokyklinio ugdymo specialistės Reginos Rimkienės pranešimas pristato unikalią 7 žingsnių tvariąją ugdymo strategiją, įgalinančią pedagogus veikti, pažinti ir pripažinti, motyvuoti ir remti vaiką jo raidos kelyje. Tai visiškai naujas, inovatyvus įgūdžių rinkinys, padedantis vaikui gyventi ir patirti sėkmę šiuolaikiniame, sparčiai besikeičiančiame pasaulyje. Metodikos autorė - pediatrė, pedagogė, mokslininkė, knygų autorė Dr. Laura Jana (JAV).  

Pranešėjai: Dr. Sergejus Neifachas - Vilniaus lopšelio darželio „Jurginėlis“ direktorius, VDU Švietimo akademijos docentas, VU Ugdymo mokslų instituto daktaras, lektorius; Regina Rimkienė - ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo ekspertė. 

 

2. Itin jautrus vaikas grupėje – ką svarbu žinoti auklėtojui?

Ar žinote, kad mūsų visuomenėje itin jautrių vaikų ir žmonių yra net 15-20 procentų? Galbūt Jūsų vaikas ar auklėtinis vienas iš jų? Kai į itin jautrius vaikus pažvelgiame kitomis akimis, pamatome juos kitoje šviesoje. Pakeitus elgesį, juos padrąsinant, palaikant, išklausant, leidžiant sustoti ir priimant juos tokius, kokie jie yra, šie vaikai tampa mūsų vedliais. 

Pranešėja: Jūratė Bortkevičienė – psichologė, UAB „Galimybių arsenalas“ ir VŠĮ „Atsakinga tėvystė“ įkūrėja ir vadovė, konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė ir organizatorė, knygos „Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius“ autorė.

 

3. Praktikos, kurios padeda nuotoliniu būdu ugdyti specialiųjų poreikių turinčius ikimokyklinio amžiaus vaikus. 

Ką verta žinoti apie ikimokyklinukų ugdymą nuotoliniu būdu? Ar sėkmingas nuotolinis ikimokyklinis ugdymas apskritai įmanomas? O kaip keičiasi situacija, jei kalbame apie ikimokyklinio amžiaus vaikus, turinčius specialiųjų poreikių? Pranešėja patars, kaip auklėtojams ramiai ir drąsiai priimti vaikų įvairovės iššūkį, skirtingus jų gebėjimus bei galimybes ir visuomet prisiminti, kad esame komanda, kuri dalinasi atsakomybėmis. 

Pranešėja: Julija Šimkė - specialioji ankstyvojo muzikinio ugdymo pedagogė, „Vaikų linijos“ supervizorė.

 

4. Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtos ugdomųjų veiklų vaizdo iliustracijos: kaip jas parengti?

Kaip parengti vaizdo iliustraciją, kad ji būtų naudinga vaikui? Pranešėja pristatys keletą praktinių būdų, kuriais galima remtis kuriant įvairių ikimokyklinio ugdymo veiklų vaizdo įrašus. 

Pranešėja: Prof. Daiva Jakavonytė-Staškuvienė - VDU Švietimo akademijos Ikimokyklinio, pradinio ugdymo ir pagalbos mokiniui studijų programų vykdymo grupės vadovė, Europos Komisijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo ekspertė.

 

5. Geroji patirtis: įdomūs ugdymo projektai darželio aplinkoje; ugdomųjų aplinkų kūrimas; aukštų ikimokyklinio ugdymo rezultatų užtikrinimas.

Vilniaus darželio „Saulės gojus“ auklėtoja pasidalins sėkmingai pritaikyta praktine patirtimi, apimančia įdomius, šiuolaikiškus ugdymo projektus darželio aplinkoje, ugdomųjų aplinkų kūrimą, pateiks būdų, padedančių užtikrinti aukštus ikimokyklinio ugdymo rezultatus.

Pranešėja: Ivona Soroko - ikimokyklinio ugdymo mokytoja, projekto „Auklėtojos šiuolaikiškai“ bendrakūrėja. 

 

6. Socialinis - emocinis ugdymas naudojant Kimochis programą ir aktyvius STEAM ugdymo metodus. 

Pranešimo metu bus aptariamas Kimochis socialinių - emocinių įgūdžių pritaikymas ikimokyklinukų grupėje, Kimochis pamokėlių ir elgesio modelių pritaikymas aktyviose STEAM veiklose: bandymuose, inžineriniuose ir matematiniuose iššūkiuose, žaidimuose ir kt. Pranešėja pristatys nuotraukų ir praktinių pavyzdžių, kaip tai pavyksta įgyvendinti grupėje, kurią lanko 23 vaikai, bei papasakos apie iššūkius, su kuriais tenka susidurti. 

Pranešėja: Viktorija Zavackienė - vyr. ikimokyklinio ugdymo mokytoja. 

 

7. Kaip kalbėti su vaiku krizių kontekste?

Krizės - neišvengiama mūsų gyvenimo dalis. Kas būtų, jei į krizę pabandytume pažvelgti iš kitos pusės? Tėvų skyrybos, artimojo netektis gali tapti itin dideliais sukrėtimais vaiko vidiniame ir išoriniame pasaulyje. Kokios yra pagrindinės vaikų krizių tendencijos šiandien? Pranešėja pasidalins vertingomis įžvalgomis ir praktiniais patarimais bei sprendimais, kuriuos atrado dirbdama darželyje. 

Pranešėja: Giedrė Sujetaitė-Volungevičienė – vaikų psichologė. Mokslinių interesų sritis – ankstyvasis vaiko vystymasis ir ugdymas (savireguliacija, emocinis intelektas, charakterio ugdymas).

 

8. Darbas karantino metu - nebūtinai sunkus iššūkis. 

Pranešėja pasidalins savo, kaip vadovės, įžvalgomis ir praktinėmis žiniomis, kaip bendrauti, bendradarbiauti su tėvais ir pedagogais įprastame bei nuotolinio ugdymo kontekste. Taip pat pristatys savo ugdymo bendruomenės narių gerąją patirtį mokant ikimokyklinukus nuotoliniu būdu - pasiekimus, sėkmę ir konkrečius pavyzdžius, padedančius sėkmingai įveikti iššūkius, esant skirtingoms kolektyvo galimybėms, gebėjimams, norams bei poreikiams.

Pranešėja: Daiva Gudelevičienė - Vilniaus lopšelio-darželio „Kodėlčiukas“ direktorė.  

 

9. Kaip kalbėti su vaiku apie pandemiją ir jos padarinius?  

Sparčiai pasaulyje plintanti ir informacijos kanaluose dominuojanti pandemijos tema neišvengiamai kelia nerimą ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. Vaikai šiuos įvykius interpretuoja savaip. Tiek tėvams, tiek pedagogams neretai kyla klausimų, kaip kalbėti su vaikais šia tema. Pranešėja pasidalins keletu galimų būdų, kaip kalbėtis su vaikais apie pandemiją ir jos padarinius. 

Pranešėja: Virginija Sauliūtė-Darvydė - ikimokyklinio ugdymo mokytoja ekspertė. 

 

10. Kaip auklėtojams išvengti „perdegimo“ darbe? 

Dažniausiai stresą kelia tai, ko negalime kontroliuoti. Ar verta panikuoti dėl to, ko negalime valdyti? Tikrai ne. Ką gali kontroliuoti ikimokyklinio ugdymo pedagogas? Kaip išvengti streso ir „perdegimo“ dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikų grupėmis tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu? Kas kuria darželio auklėtojų motyvaciją? Apie visa tai konferencijos pranešimo metu. 

Pranešėjas: Linas Slušnys - vaikų ir paauglių psichiatras, socialinio ir emocinio ugdymo instruktorius, LIONS QUEST Lietuva direktorius, 6 vaikų tėtis.

 

Ši kvalifikacijos kėlimo programa parengta bendradarbiaujant su VšĮ Trakų švietimo centras (Akreditacijos pažymėjimas Nr.092).

Dalyviai gaus akredituotus kvalifikacijos kėlimo pažymėjimus.

Vertinimų komentarai

Elinga

Ernesta

Karolina

Audronė
Labiausiai patiko Jūratės Bortkevięienės pranešimas. Superinė lektorė, labai vaizdžiai, paprastai ir suprantamai perteikia savo temą.

Inesa

Genrika
Naudinga medžiaga.

RENATA

Zita

Ana

Faustina
Aktualios temos

Inga

Rita

7 ak. val. + papildoma medžiaga + testai + klausimai lektoriui
(4.89/97 balsai)

KOMENTARAI
97
PERŽIŪROS
5070

Sergejus Neifachas

sergejus neifachas

PRANEŠĖJAS

Vilniaus lopšelio darželio „Jurginėlis“ direktorius, VDU Švietimo akademijos docentas, VU Ugdymo mokslų instituto daktaras, lektorius.

Daiva Gudelevičienė

daiva gudeleviciene

PRANEŠĖJA

Vilniaus lopšelio-darželio „Kodėlčiukas“ direktorė.

Virginija Sauliūtė-Darvydė

virginija sauliute-darvyde

MOKYTOJA

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja ekspertė.

Viktorija Zavackienė

viktorija zavackiene

MOKYTOJA

Vyr. ikimokyklinio ugdymo mokytoja.

Daiva Jakavonytė-Staškuvienė

daiva jakavonyte-staskuviene

PRANEŠĖJA

VDU Švietimo akademijos Ikimokyklinio, pradinio ugdymo ir pagalbos mokiniui studijų programų vykdymo grupės vadovė, Europos Komisijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo ekspertė.

Julija Šimkė

julija simke

PRANEŠĖJA

Specialioji ankstyvojo muzikinio ugdymo pedagogė, „Vaikų linijos“ supervizorė.

Ivona Soroko

ivona soroko

MOKYTOJA

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja, projekto „Auklėtojos šiuolaikiškai“ bendrakūrėja.

Giedrė Sujetaitė-Volungevičienė

giedre sujetaite-volungeviciene

PRANEŠĖJA

Vaikų psichologė. Mokslinių interesų sritis – ankstyvasis vaiko vystymasis ir ugdymas (savireguliacija, emocinis intelektas, charakterio ugdymas).

Regina Rimkienė

regina rimkiene

PRANEŠĖJA

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo ekspertė.

Linas Slušnys

linas slusnys

PRANEŠĖJAS

20 metų dirba vaikų ir paauglių psichiatru. LIONS QUEST Lietuva direktorius bei jau 12 metų yra socialinio ir emocinio ugdymo instruktorius.

Mokymai
4

Jūratė Bortkevičienė

jurate bortkeviciene

LEKTORĖ

UAB „Galimybių Arsenalas“ įmonės įkūrėja. Konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė. Knygos “Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius” autorė.

Mokymai
13

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.