Augimo mąstysena – mada ar būtinybė? Kaip klaidos tampa tramplinu, o ne barjeru pažangai | Pedagogas.lt

Augimo mąstysena – mada ar būtinybė? Kaip klaidos tampa tramplinu, o ne barjeru pažangai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/22

00:01:50

Užduotis (I)

2/22

00:00:51

Situacija

3/22

00:02:31

„Aš tikrai protingas!”

4/22

00:01:24

Mąstysena

5/22

00:11:41

„Nesėkmė yra tolimesnės sėkmės pradžia”

6/22

00:01:05

Kas prognozuoja sėkmę?

7/22

00:04:00

Užduotis (II)

8/22

00:03:23

Ką darytumėte, jei būtumėte Elžbietos tėvai (globėjai)?

9/22

00:03:26

Mąstysena ir lyderystė

10/22

00:03:18

Organizacijos mąstysena

11/22

00:00:37

Augimo mąstysena pedagogikoje

12/22

00:01:39

Ar esate augimo ar fiksuotos mąstysenos mokytojas?

13/22

00:03:52

Rezultatas

14/22

00:01:08

Ką šis rezultatas sako apie mane?

15/22

00:05:34

Augimo mąstyseną turinčio mokytojo bruožai

16/22

00:02:07

Esminės žinelės

17/22

00:03:03

Pasergėjimai

18/22

00:02:08

Kaip plėtoti savo augimo mąstyseną?

19/22

00:04:43

Klausimų - atsakymų sesija

20/22

00:14:32

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

21/22

Testas

22/22

SVARBU!

Seminaras yra akredituotos KT programos „Ugdymas ir psichologija (40 val., ID635538 K211002059)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 3 ak. val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą. Daugiau informacijos apie programą rasite paspaudę ČIA.

Mokymo medžiaga

Šiuolaikinėje mokykloje mokytojo požiūris daro lemiamą įtaką mokinių nuostatoms ir pasiekimams. Tyrimai rodo, kad mokinių augimo mąstysena dažnai atspindi jų mokytojų mąstyseną. Jei mokytojas tiki, kad gebėjimai yra lavinami, jis geba kurti aplinką, kurioje klaidos laikomos ne nesėkme, o galimybe mokytis.

 

Vis dėlto, daugelis pedagogų pastebi savyje ir „fiksuotos mąstysenos“ apraiškų – greitų sprendimų, kad vienas ar kitas vaikas „tiesiog nesugebės“, mažesnių lūkesčių silpnesniems mokiniams ar per griežto požiūrio į savo paties klaidas. Šių tendencijų pripažinimas yra pirmas žingsnis link asmeninio augimo. Tik suvokdami savo nuostatas ir sąmoningai jas keisdami galime padėti mokiniams tikėti savo galimybėmis.

 

Seminaro metu kviesime:

  • atskirti fiksuotą ir augimo mąstyseną kasdienėje mokytojo veikloje;
  • reflektuoti – kaip mūsų mintys, vertinimai ir kalba formuoja mokinių požiūrį į mokymąsi;
  • išmokti priimti klaidas – tiek savo, tiek mokinių – kaip žingsnį į priekį, o ne kliūtį;
  • aptarti strategijas, kaip paversti iššūkius tramplinu profesiniam tobulėjimui;
  • užsibrėžti pasiekiamus tikslus ir ugdyti refleksijos įgūdį, kuris leidžia palaipsniui stiprinti savo pedagoginę kompetenciją

 

Kam šis mokymas skirtas:

Mokymas skirtas bendrojo ugdymo mokytojams, bet tinkamas visiems, dirbantiems švietimo sistemoje.

Atsiliepimai