3 modulis: Įtraukusis skaitmeninis turinys nuotoliniame ugdyme (7 val. 211000946)

  • 1.
    Anonsas
    0:01:46
  • 2.
    Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa
    0:00:05
  • 3.
    Book creator programa ir vartotojo sukūrimas
    0:01:55
  • 4.
    Book creator darbo įrankiai
    0:09:13
  • 5.
    Kaip įterpti vaizdinę ir tekstinę užduotį mokiniams?
    0:02:15
  • 6.
    Kaip bendrinti užduotis mokiniams?
    0:02:40
  • 7.
    Kaip pateikti komentarus ir vertinimus mokiniams?
    0:03:40
  • 8.
    Piešimo galimybės knygoje
    0:00:39
  • 9.
    Sukurtos knygos peržiūra ir redagavimas
    0:01:38
  • 10.
    Sukurtos knygos viešinimas
    0:00:39
  • 11.
    Eclipse Corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
    0:00:05
  • 12.
    Eclipse Crossword Programos paskirtis ir galimybės
    0:03:11
  • 13.
    Eclipse Crossword programos įdiegimas
    0:01:11
  • 14.
    Kryžiažodžio kūrimas Eclipse Crossword programa
    0:06:49
  • 15.
    Kryžiažodžio išsaugojimas ir dalijimasis
    0:05:28
  • 16.
    EdrawMax - minčių žemėlapio kūrimas
    0:00:05
  • 17.
    EdrawMax programos paskirtis ir įdiegimas
    0:02:12
  • 18.
    EdrawMax. Įrankiai ir šablonai
    0:04:44
  • 19.
    Mokomajam dalykui skirtų minčių žemėlapių kūrimas
    0:02:58
  • 20.
    Skaitmeniai įrankiai - interaktyviam mokymuisi
    0:01:34
  • 21.
    QUIZLET
    0:01:39
  • 22.
    Kaip užsiregistruoti Quizlet platformoje?
    0:01:15
  • 23.
    Kaip redaguoti kitų autorių kortelių rinkinius
    0:03:19
  • 24.
    Kaip kurti mokomąsias korteles ir jomis pasidalinti su mokiniais
    0:04:14
  • 25.
    Kaip kurti vaizdinę mokymosi medžiagą
    0:03:30
  • 26.
    Kaip mokytis naudojant kortelių rinkinius
    0:04:37
  • 27.
    Kaip mokytis žaidžiant
    0:03:12
  • 28.
    Mobilioji Quizlet programėlė
    0:01:18
  • 29.
    LEARNINGAPPS
    0:03:05
  • 30.
    Kaip užsiregistruoti puslapyje?
    0:00:59
  • 31.
    Pradinio puslapio parinktys
    0:03:36
  • 32.
    Užduočių tipai
    0:03:25
  • 33.
    Kaip redaguoti ir išsaugoti kitų autorių užduotis
    0:02:43
  • 34.
    Kaip kurti užduotis
    0:06:58
  • 35.
    Kaip kurti klases ir stebėti mokinių veiklą
    0:04:04
  • 36.
    EDPUZZLE
    0:03:37
  • 37.
    Kaip užsiregistruoti Edpuzzle svetainėje?
    0:00:57
  • 38.
    Kaip surasti vaizdo medžiagos?
    0:02:53
  • 39.
    Kaip parengti vaizdo pamoką?
    0:06:22
  • 40.
    Kaip mokiniai atlieka užduotis?
    0:03:08
  • 41.
    Kaip užduotys vertinamos?
    0:04:47
  • 42.
    Kaip sukurti klasę?
    0:05:23
  • 43.
    QUIZIZZ
    0:01:44
  • 44.
    Kaip užsiregistruoti Quizizz platformoje?
    0:01:10
  • 45.
    Pradinio puslapio parinktys
    0:04:02
  • 46.
    Kaip redaguoti kitų autorių sukurtus testus?
    0:05:11
  • 47.
    Kaip kurti testus?
    0:06:33
  • 48.
    Kaip mokiniams skirti testą?
    0:05:16
  • 49.
    Gyvieji testai
    0:05:03
  • 50.
    Kaip stebėti mokinių pažangą?
    0:01:34
  • 51.
    Kaip naudoti mokomąsias korteles?
    0:01:15
  • 52.
    Testas (8 klausimų)

Priskirti

Pasitelkę IT įrankius, galėsite kurti skaitmeninius minčių žemėlapius, kryžiažodžius  ar net skaitmenines knygas. Pasinaudoję interaktyviais skaitmeniais objektais bei mokymui skirtomis edukacinėmis platformomis laimėsite mokinių sutelktą dėmesį, savarankišką mokymąsi, išmokysite įsiminimo technikų, suteiksite mokiniams galimybę gauti greitą grįžtamąjį ryšį. Skaitmeninės mokymosi platformos registruoja mokinių pažangą, taupydamos mokytojo laiką.

Mokymai tinkami visų ugdymo pakopų mokytojams.

Įtraukusis skaitmeninis turinys nuotoliniame ugdyme:

  • Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa.
  • Eclipse corssword - interaktyvaus kryžiažodžio kūrimas
  • EdrawMax- virtualaus minčių žemėlapio kūrimas
  • Quizlet mokymų platforma
  • Learning apps mokymų platforma
  • EdPuzzle  vaizdo pamokų ruošimo platforma
  • Quizziz mokymų platforma

Šios programos  metu sužinosite:

  • Kaip kurti įtraukiančias skaitmenines pamokas?
  • Susipažinsite su skaitmeninio turinio rengimo ir vertinimo platformomis.
  • Kaip kurti su Book creator - interaktyvių skaitmeninių knygų kūrimo programa?
  • Kaip dirbti su Eclipse corssword - interaktyvių kryžiažodžių kūrimo programa?
  • Kaip kurti su EdrawMax- virtualius minčių žemėlapius?
  • Kaip naudotis Quizlet, Learning apps mokymų platformomis?
  • Kaip naudotis EdPuzzle  vaizdo pamokų ruošimo platforma? 
  • Kaip naudotis Quizziz programa, kuriant testus su žaidimo elementais ir jau sukurtais įvairių dalykų testais?

Peržiūrėję programą gebėsite:

  • Gebėsite kurti nuotoliniam ugdymui skirtas skaitmenines užduotis.
  • Gebėsite nuotoliniam ugdymui skirtose platformose sukurti savo klases ir mokiniams priskirti užduotis.
  • Gebėsite į užduotis  įterpti savo pasirinktą garso, tekstinę ar vaizdo medžiagą.
  • Gebėsite kurti interaktyvius kryžiažodžius.
  • Išmoksite kurti skaitmeninius minčių žemėlapius.
  • Gebėsite naudodamiesi nuotolio ugdymo platformomis stebėti mokinių pažangą, vertinti atsakymus ir teikti grįžtamąjį ryšį.

Vertinimų komentarai

Aurelija

Rita

Rita

Asta
Super patiko, išsamiai perteikta info, būtinai panaudosiu keletą programėlių.

Gintarė

Vanda

Božena

Edita

Viktorija

Ala

Jūratė

Kristina

7 val. + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui
(4.84/257 balsai)

KOMENTARAI
257
PERŽIŪROS
14698

Eglė Vaivadienė

egle vaivadiene

LEKTORĖ

Lektorė Eglė Vaivadienė yra Nacionalinės švietimo agentūros, ugdymo turinio rengimo skyriaus metodininkė. Eglė nuolatos dalyvauja įvairiose švietimo tarptautinėse ir Lietuvos konferencijose, bei semin

Mokymai
6

Rita Masiliūnienė

rita masiliuniene

MOKYTOJA-PRAKTIKĖ

Rita Masiliūnienė, lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja, dirbanti su progimanzinėmis klasėmis. Naudotis skaitmeninias įrankiais įkvėpė Didžiosios Britanijos ugdymo ekspertas Russelas Sta

Mokymai
3

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.